XXL Nutrition

Sticky Hip–Hop

• Topic Starter Topic Starter
http://www.youtube.com/watch?v=k8jVw0VFK1Q

Net op gestuid, ik vond het zeker wel relaxt:)
Geen idee of je dit als Hip-Hop kan bestempelen maar deed me een beetje denken aan Gritz - My life be like

http://www.youtube.com/watch?v=270By05g0mE

het 1e is wel leuk ja, lijkt ene beetje op "jurassic 5" staat ook op de blogspot, moet je zeker checken!

maar die 2e is k*t! (vind Ik) iig geen hiphop!
maar grits heeft nog een album uit 1995 geloof ik, en die is zeker wel goed!! hiphop for sure!

Laatst bewerkt:
het 1e is wel leuk ja, lijkt ene beetje op "jurassic 5" staat ook op de blogspot, moet je zeker checken!

maar die 2e is k*t! (vind Ik) iig geen hiphop
Hmm ja weet ook niet waarom het mij eraan deed denken..
Gritz is voor mij nostalgie.. Zomer, biertje, skaten en chillen in de zon..
'jurassic 5' kan ik dat gewoon in youtube tikken?

Hmm ja weet ook niet waarom het mij eraan deed denken..
Gritz is voor mij nostalgie.. Zomer, biertje, skaten en chillen in de zon..
'jurassic 5' kan ik dat gewoon in youtube tikken?

dat nummer zelf vind ik k*t hoor, gritz zelf niet ;)
tuurlijk kan dat!

dat nummer zelf vind ik k*t hoor, gritz zelf niet ;)
tuurlijk kan dat!
Ach, was het eerste (en volgens mij enige :o) nummer dat ik van Gritz ooit heb gehoord/gezocht..
Ik download nooit zoveel muziek maar ik luister altijd mee met anderen, vind ook echt alle muziek genres chill dus als ik zou moeten downloaden zou ik een ipod nodig hebben van 100 gyg :(
Verder ben ik ook nog wel een fan van nederhop, opgezwolle uiteraard grijs gedraaid, helaas net te jong om extince meegemaakt te hebben..
Verder nog wat Ludacris op m'n ipod staan en Tha Carter 3 van Lil' Wayne, weet niet of jij dat als Hip-Hop bestempeld..
Verder vind ik dit soort hip hop veel chiller van hiltop hoods, echt goede hiphop:)

Ben nu even wat jurassic 5 op youtube aan het luisteren.. concrete schoolyard

Nice, doet me denken aan de tijd dat ik nog Tony Hawk's pro skater deed op de N64, chille hip hop dat jurassic 5 :D

Laatst bewerkt:
Ja man :roflol: hahahahah heerlijk dit. Je zegt hoe ik me moet gedragen, dus je doet alsof je me kent. Volgens mij heb ik je zelfs nog gevraagd wat hip-hop nou is in jouw ogen, maar die vraag ontweek je.

Als ik zeg hoe jij je moet gedragen doe alsof ik je ken? Damn, son. Je moeder heeft je niet gezegend met de nodige intelligentie he?

GZHN had die vraag al beantwoord, inderdaad. Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn.

Als ik zeg hoe jij je moet gedragen doe alsof ik je ken? Damn, son. Je moeder heeft je niet gezegend met de nodige intelligentie he?

GZHN had die vraag al beantwoord, inderdaad. Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn.

:roflol:

epic ghetto business

click clack b00m

En het was zo'n mooie topic :(

Idd elke keer weer die zelfde loze discussie over wat echte hiphop is
gaaaaaap!

thnx heeeeeel handig!
mis oldskool hiphop ipv die nieuwe crap

okey klaar mensen:D
enough with the discussions already!
of je vind et mooi wat ik upload ofniet, dan heb je daar dus niks te zoeken en hier ook niet!

2pak jwz!

alweer dikke update, afgelope dagen wat shit geupload!

Damn wat vind ik die Guru heerlijk om naar te luisteren , heb week terug die volume 4 gedownload en het is echt een lekker cdtje zometeen even alles van hem downloaden.

Damn wat vind ik die Guru heerlijk om naar te luisteren , heb week terug die volume 4 gedownload en het is echt een lekker cdtje zometeen even alles van hem downloaden.

moet je Gang Starr albumpjes ook ff checken, is samenwerking van GURU en dj Premier

Weer een "Commerciele" vs "Underground" hip-hop discussie. Goed bezig Pipo's.

Weer een "Commerciele" vs "Underground" hip-hop discussie. Goed bezig Pipo's.

die discussie is allang achterwege gelaten in verband met de grote meningsverschillen.
maar mijn blogspot is voornamelijk oldschool en undeground hiphop, zitten ook veel nieuwe shit tussen maar bijna geen echte commerciele dingen

Terug
Naar boven