AndroidHealthClinic

hmm...game concole voor de saaie zomerdagen

• Topic Starter Topic Starter
nee macbook is niks voor mij... kga andere laptop kopen (hp ofzo)

ga voor xbox 360 man is volop , de 360 kan je ombouwen en heb je gratis spellen.
En live kost geen drol en werkt volop goed .
xbox komen ook de meeste spellen ook gta 4

Koop een xbox 360 met gta 4 :)

Als geld geen rol speelt zou ik voor de PS3 gaan. Xbox360s hebben de reputatie dat er iets aan schort, ze hebben al verschillende productiefouten ontdekt en normaal zouden de nieuwste consoles dit niet mogen bevatten, maar je weet maar nooit... Erg stabiel lijkt het ding me niet. De veste games zijn meestal de exclusives voor de PS3. De controller ligt ook beter in je handen dan die logge 360 controllers. Als je online wilt gaan spelen haal je na 2 jaar het verschil al terug dat je meer betaald hebt voor de PS aangzien er geen abo-kosten zijn. De beeldkwaliteit is ook beter van de PS3.
En absoluut niet onbelangrijk: de blue-ray speler, wordt hoogst waarschijnlijk de opvolger van de DVD. Binnen enkele jaren zal iedereen er wel een hebben.
Het verschil tussen de dure en de goekope PS3 zal de harde schijf zijn waarschijnlijk, ze leveren wel exact dezelfde beeldkwaliteit. PS3 ook meer een multimedia pc dan de 360.

ja pcies, lijkt me ook dat de PS3 meer de console van de komende jaren is, qua game ontwikkeling enzo, is nog meer ruimte voor denk ik.

PS3 mooier? Njah, vind het tegenvallen.

Xbox360 vind ik wel nogal laggy... Diep triest imo, als ik met een maat op mijn xbox360 COD4 speel en we schieten tegelijk met lompe geweren dan heb je gelijk minde fps. Vrij gay voor zo'n "superconsole"

Ik zou voor een PS3 gaan, de xbox360 lijkt op een stofzuiger uit het jaar 1900...
Plus je hebt al gelijk een Blu-Ray spelertje (voor zover je dat boeit)

ik heb een ps3. Super vet, en online geen maandelijkse kosten, XBOX wel
Koop een ps3 + gta4. Kunnen we wat gamen online

ik heb een ps3. Super vet, en online geen maandelijkse kosten, XBOX wel
Koop een ps3 + gta4. Kunnen we wat gamen online

hoe moet je dat ding eigenlijk met het internet verbinden??

lan kabel? via je je PC of wat?, kan dat ook wireless?

je kan wireless module kopen volgens mij. Of gewoon lan kabel erin hangen

koop een xbox360 ombouwen en hoppakee,spellen lekker downloade:)

PS3 + GT5 + GT4 for sure!

Je moet de spellen vergelijken, niet de graphics!

Niemand kan ontkennen dat xbox 360 vette games heeft!

Dat blu-ray spelertje op de playstation is eigenlijk bullshit.
Eer de massa begint blu-rayfilms te kopen, dan smijten ze deze spelers naar uw hoofd voor een spotprijs.
Dat was destijds en nu met de gewone dvd speler ook zo.

Aan de andere kant, wanneer je een ps3 koopt ben je vele jaren gerust!
Kijk maar naar de ps2, dat t*ring ding bestaat al jaren en nog steeds maken ze er nieuwe spellen voor!

De eerste xbox is iedereen al lang vergeten!

Mijn raad: doe eens iets gek en koop ze allebei!:D

zou het het geen idee zijn om een nieuwe 360 of een ps3 uit america te bestelle nu de dollar zo laag staat ???

alleen al voor de nieuwe gta die deze maand uitkomt zou ik al de ps3 halen! :D

Meer betalen, voor dezelfde game, met dezelfde graphics?

oja, wilde ik idd net zeggen, GTA IV komt in 1e instantie alleen op de ps3 dacht ik , ook een pluspunt!

Niet waar, GTA IV komt ook op de XBOX 360, zelfs met downloadable content.

60 euro per jaar ;)

ps3 = gratis

nog een reden om GEEN shitbox360 te kopen > red ring of death!:D

Voor de xbox 360 betaal je 60 euro per jaar, maar playstation network is nog dikke bagger, games online spelen werkt nog bij geen 1 spel soepel.

Plus playstation heeft lang niet zoveel downloadable content.

Het is jou keuze, kijk alleen goed rond, want de meeste mensen kopen alleen maar een playstation 3 om dat er een cell processor inzit.

PS3 mooier? Njah, vind het tegenvallen.

Xbox360 vind ik wel nogal laggy... Diep triest imo, als ik met een maat op mijn xbox360 COD4 speel en we schieten tegelijk met lompe geweren dan heb je gelijk minde fps. Vrij gay voor zo'n "superconsole"

Ik zou voor een PS3 gaan, de xbox360 lijkt op een stofzuiger uit het jaar 1900...
Plus je hebt al gelijk een Blu-Ray spelertje (voor zover je dat boeit)

Dat bovenste is bullshit ik speel call of duty 4 regelmatig en heb nooit framedrops.

2e is wel waar, de xbox 360 maakt wel veel lawaai. maar als je een game speelt met geluid merk je daar niks van.

Als het geluid van de Xbox je irriteert moet je je TV harder zetten.

Trouwens, de nieuwe xbox 360's krijgen GEEN red ring of death meer, die chips zijn al vernieuwt.

GTA4 bluray(ps3) > GTA4 Xbox

Terug
Naar boven