AndroidHealthClinic

Hoe autistisch ben jij

Jouw algemene score op de AQ is: 31.2.

Jouw "sociale vaardigheden" score is: 34
Jouw "aandacht schakelen" score is: 37
Jouw "aandacht voor detail" score is: 27
Jouw "Communicatie" score is: 30
Jouw "verbeelding" score is: 28

Geen verrassende uitslag :o
Veel dingen zijn alleen desinteresse, wat in de test bij veel vragen op hetzelfde neer komt. Als mij dat een autist maakt: prima. Maar persoonlijk denk ik dat desinteresse een stukje erger is, dan iets niet kunnen.

---------- Toegevoegd om 10:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:24 ----------

Niets nieuws onder de horizon :roflol:

Haaaa auti !

Wel een knappe auti :)

hoe krijg je de uitslag....

staat alleen bedankt voor de deelname..

Je score was zo hoog dat ze je niet wilden laten schrikken.

Het lijkt bijna cool tegenwoordig om jezelf autist te noemen, totdat je er eens met wat omgaat, nou als ik dat zie ben ik toch blij dat ik geen autisme heb. Lijkt me behoorlijk lastig.
Hangt denk ik veel af van IQ en mate waarin je sociale interactie, non-verbaal gedrag... kan aanleren (of misschien je gebreken camoufleren).

Meesten hebben een beeld van een kwijlende social r*tard als ze denken aan autisme terwijl er wel voldoende zijn waar je gewoon niets aan merkt en die geen probleem hebben om een job, relatie, vriendenkring en zo te houden. Zeker bij aspies het geval.

Zo'n zelftest zegt op zich ook geen hol. Met een echte diagnose ben je wel even bezig.

Hangt denk ik veel af van IQ en mate waarin je sociale interactie, non-verbaal gedrag... kan aanleren (of misschien je gebreken camoufleren).

Meesten hebben een beeld van een kwijlende social r*tard als ze denken aan autisme terwijl er wel voldoende zijn waar je gewoon niets aan merkt en die geen probleem hebben om een job, relatie, vriendenkring en zo te houden. Zeker bij aspies het geval.

Zo'n zelftest zegt op zich ook geen hol. Met een echte diagnose ben je wel even bezig.

Dat is ook zeker zo! Autisme is niet ff 1 soort iets. Over 1 kam scheren is zeker niet goed. Maar toch blijft autisme een lastig iets. Net als alles in dat spectrum.

En zo'n test zegt idd niks, als alles zo simpel was dan konden de studies wel opgedoekt worden. Vaak is het ook een mix van van alles. Daarom is het ook zo moeilijk. Een vriendin van mij heeft add, ook zo'n nietszeggend iets, die had ook een enorm hoge score op deze test, terwijl add en autisme natuurlijk ook weer significante verschillen heeft. Hell, autisme onderling heeft al significante verschillen.

• Like
Waarderingen: mat
Dat is inderdaad persoonlijk per persoon.

• Like
Waarderingen: mat
Jouw algemene score op de AQ is: 19.4.

Jouw "sociale vaardigheden" score is: 14
Jouw "aandacht schakelen" score is: 23
Jouw "aandacht voor detail" score is: 21
Jouw "Communicatie" score is: 18
Jouw "verbeelding" score is: 21

i am not autism

Dat is ook zeker zo! Autisme is niet ff 1 soort iets. Over 1 kam scheren is zeker niet goed. Maar toch blijft autisme een lastig iets. Net als alles in dat spectrum.

En zo'n test zegt idd niks, als alles zo simpel was dan konden de studies wel opgedoekt worden. Vaak is het ook een mix van van alles. Daarom is het ook zo moeilijk. Een vriendin van mij heeft add, ook zo'n nietszeggend iets, die had ook een enorm hoge score op deze test, terwijl add en autisme natuurlijk ook weer significante verschillen heeft. Hell, autisme onderling heeft al significante verschillen.
Helemaal akkoord hoor.

M'n eerste stageplaats was bij jongeren met autisme tussen 12 en 15j. Gekkies hadden allemaal hun eigen kantjes.. Amuseer me nog steeds rot als ik met ééntje moet werken, paar dagen geleden een halfuur naar weetjes over wormen zitten luisteren :D

Helemaal akkoord hoor.

M'n eerste stageplaats was bij jongeren met autisme tussen 12 en 15j. Gekkies hadden allemaal hun eigen kantjes.. Amuseer me nog steeds rot als ik met ééntje moet werken, paar dagen geleden een halfuur naar weetjes over wormen zitten luisteren :D

Hahah herkenbaar. Goede vriendin van mij loopt ook stage op een scouting voor kinderen met autisme. Die vertelt ook regelmatig zulke verhalen.

28,7

Haha, tof, had me dat over telefoongesprekken nooit zo beseft. Auti met redelijk wat inlevingsvermogen trouwens. Feestjes en nieuwe mensen ontmoeten vind ik juist leuk.

Score algeheel 29.8
Sociale vaardgheden 25
Aandacht schakelen 34
Aandact voor detail 31
Communicatie 31
Verbeelding 28

Terug
Naar boven