Waar het meer om gaat is dat jij weet hoe je goed moet eten (en je daar ook goed aan kunt houden),
en dat je weet hoe je jouw lichaam het beste kunt trainen. Deze punten hebben veel tijd nodig, vooral dat laatste. Je moet immers van alles geprobeerd hebben om te weten hoe jij het beste groeit
. Ik groei bijvoorbeeld voor geen meter met een 5-day split schema. Het zou zonde zijn als je op een verkeerde manier traint tijdens je kuur. Dan loop je allerlei risico's voor een resultaat dat veel beter had kunnen zijn.
Dat is gedeeltelijk dikke bullshit en bangmakerij, sorry als het weeral te bot is..
Dat jij niet groeit op 5day split is gwn overtraining, ikzelf heb snel gekuurt en wist wel hoe te trainen alleen niet zoals jij zou zeggen wat werkt voor mijn lichaam..
Kom op man als je klein beetje moeite doet op te zoeken weet je dat je rustdagen nodig hebt en rekening moet houden met welke spiergroepen train ik met bench press bvb.
Als je slecht traint of eet groei je ook niet op anabolen, waar ik wel mee akkoord ga is dat je weet hoe te trainen en eten, maar het is niet alsof alles tot in de puntjes goed moet hebben en alles moet weten van je lichaam..
Om nu een dom voorbeeld te geven, 2 jaar geleden riepen ze hier GEEN MCDONALDS EN VETTIG ETEN want dan gain je niets, en nu is iedereen er mee akkoord kcal is kcal, dat het gezond is terzijde, hier wordt de helft van de tijd broscientist en white knight gespeeld, de langer ik hier zit hoe meer ik dit forum ga haten, maar dit terzijde!
Er wordt hier gwn veel gebullshit over vroeg kuren en je weet geen ballen, maar diegene die meestal bullshitten hebben gewoon zelf te vroeg begonnen of zijn natural die er zelf geen ballen van afweten maar ze voelen zich dan o zo stoer omdat ze natty zijn..
En voor degene die hier mijn pictures nu gaan bekijken en gaan zeveren, jij gekuurt en kijk jezelf blabla ik ben meester, dan komt het gedeelte waar ik je gelijk in geef en je moet wel weten hoe te eten want ik heb veel te veel gegeten, omdat ze HIER ja HIER riepen op anabolen mag je meer eten want je eiwitsynthese blabla, wel ook zo'n bro sci, maar je hoeft echt geen jaren te wachten kom op man, meer dan 100.000 nederlanders gebruiken volgens reportage deze week, ik heb meer respect voor een vroege ecto kuurder die niet bang is om vragen te stellen en zelf wat opzoekwerk dan een vroege ecto kuurder die wat aangesmeerd is van een gym mattie en er geen bal van afweet..
Laat de haatreactie's maar toestromen van alle witte ridders die me zoals gewoonlijk ongelijk geven, en sorry voor de lap tekst en no offence naar degene die ik gequote heb, ik geef je geen ongelijk, alleen dat vetgedrukt gedeelte. Srry