Fitness Seller

Hoe belangrijk is het om minimaal 3 jaar ervaring te hebben

Kuur werkt op meerdere manieren, t laat eiwitsynthese sneller en efficiënter verlopen en t verminderd catabole status. Dus als je evenveel eet als normaal zul je toch aankomen.

Maar goed, zou zelf wel je kcal iets omhoog gooien. Volle melk kun je beter niet doen, slechte vetten. Doe dan olijfolie door je eten heen (weight gainers lenen zich er goed voor)

• Topic Starter Topic Starter
Kuur werkt op meerdere manieren, t laat eiwitsynthese sneller en efficiënter verlopen en t verminderd catabole status. Dus als je evenveel eet als normaal zul je toch aankomen.

Maar goed, zou zelf wel je kcal iets omhoog gooien. Volle melk kun je beter niet doen, slechte vetten. Doe dan olijfolie door je eten heen (weight gainers lenen zich er goed voor)

4000+ met die stats, laat maar man, anders word je snel die walvis, zou miss eiwit inname verhogen naar 2,5 tot 3x lichaamsgewicht..

70kilox3 210gram eiwitten, is geen vereiste maar als je niet teveel vet wil gainen kan je meer eiwitten consumeren alleen zit je dan sneller voller en moet je rekening houden met je totale kcal inname..

En qua kcal imo hoef je niets te verhogen wat je natty niet zou doen, alleen moet je rekening houden dat je snel spiermassa wint die wel een verhoogde kcal inname nodig heeft..

Wederom bedankt, heb nog een hoop te leren. Gelukkig duurt het wel nog even mocht het zover komen. Als ik gasten zie in de gym die al 3 jaar trainen en ik ben na een jaar trainen al groter dan hun en mijn lifts zijn veel hoger dan denk ik dat ik op basis van mijn genen en goed eten voorlopig nog erg ver kan komen

Terug
Naar boven