- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben het stadium van mezelf motiveren allang voorbij (gelukkig)..
Trainen is net als andere alledaagse, wat moet gebeuren, dingen geworden...
Eten koken of je kinderen naar school of naar vriendjes brengen bv, daar heb je ook niet altijd zin aan...maar moet toch gebeuren.
Gewoon doen dus, is de boodschap...maak het onderdeel van je dagelijkse bezigheden..

Ik herken het wel, als het warm is is het altijd net iets lastiger.. Al had ik er deze zomer minder last van, omdat het nu echt mijn standaard ritme is geworden, eten, slapen, trainen, werken.. Wat mij ook motiveerd te gaan trainen is denken aan het moment NA de training, dat ik in mijn tanktop met mijn sport tas helemaal opgepompt uit de gym loopt, door het centrum van de stad, en je alle te dikke of te magere doorsnee burgers je vanaf de terrasjes je vanuit hun ooghoeken aan ziet kijken, en tegen elkaar hoort fluisteren.. Heerlijk om mensen te shockeren![]()
:met een negatief zelfbeeld heb je een onuitputtelijke motivatiebron
mijn motivatie is oneindig.
Idd bij mij is het ook een automatisme, het is een onderdeel van m'n leven dat er gewoon helemaal ingebakken zit, zin of geen zin.Ben het stadium van mezelf motiveren allang voorbij (gelukkig)..
Trainen is net als andere alledaagse, wat moet gebeuren, dingen geworden...
Eten koken of je kinderen naar school of naar vriendjes brengen bv, daar heb je ook niet altijd zin aan...maar moet toch gebeuren.
Gewoon doen dus, is de boodschap...maak het onderdeel van je dagelijkse bezigheden..