AndroidHealthClinic

Hoe blijf je jezelf motiveren? (met dit weer)

Tis allang geen 30 graden meer ghehehe

Ben het stadium van mezelf motiveren allang voorbij (gelukkig)..

Trainen is net als andere alledaagse, wat moet gebeuren, dingen geworden...

Eten koken of je kinderen naar school of naar vriendjes brengen bv, daar heb je ook niet altijd zin aan...maar moet toch gebeuren.

Gewoon doen dus, is de boodschap...maak het onderdeel van je dagelijkse bezigheden..

Eten koken of je kinderen naar school of naar vriendjes brengen bv, daar heb je ook niet altijd zin aan...maar moet toch gebeuren.

Gewoon doen dus, is de boodschap...maak het onderdeel van je dagelijkse bezigheden..

Het lijkt wel of je trainen doodsaai vindt:D

motiveren...niet zo moeilijk. zolang er nog nieuwe doelen binnen mijn bereik liggen, waarvan ik weet dat ze mogelijk zijn - dat motiveert mij om keer op keer te knallen

Ik herken het wel, als het warm is is het altijd net iets lastiger.. Al had ik er deze zomer minder last van, omdat het nu echt mijn standaard ritme is geworden, eten, slapen, trainen, werken.. Wat mij ook motiveerd te gaan trainen is denken aan het moment NA de training, dat ik in mijn tanktop met mijn sport tas helemaal opgepompt uit de gym loopt, door het centrum van de stad, en je alle te dikke of te magere doorsnee burgers je vanaf de terrasjes je vanuit hun ooghoeken aan ziet kijken, en tegen elkaar hoort fluisteren.. Heerlijk om mensen te shockeren :D

nu mis ik die zomerdagen...k*tregen, k*tkou.

gewoon zwemmen :)
verfrissend in de zomer, lekker warm in de winter :D
is een hele goede afwisseling vind ik.

Ik herken het wel, als het warm is is het altijd net iets lastiger.. Al had ik er deze zomer minder last van, omdat het nu echt mijn standaard ritme is geworden, eten, slapen, trainen, werken.. Wat mij ook motiveerd te gaan trainen is denken aan het moment NA de training, dat ik in mijn tanktop met mijn sport tas helemaal opgepompt uit de gym loopt, door het centrum van de stad, en je alle te dikke of te magere doorsnee burgers je vanaf de terrasjes je vanuit hun ooghoeken aan ziet kijken, en tegen elkaar hoort fluisteren.. Heerlijk om mensen te shockeren :D

Markus Ruhl: I love to shock people.

Momenteel leef ik zelf op de motivatie dat ik er over een aantal weken weer strak bij sta. Ben momenteel dan ook aan het cutten, want het was weer hard nodig.

Waarom zou je niet trainen? wat levert dat op? Laat je angsten los en besef dat iedere dag je laatste kan zijn. Doe waar je plezier in hebt. Jaag na waar je in gelooft en wat je bereiken wilt. Je bent nu hier nog op aarde. Je ademt nu nog. Morgen kan het afgelopen zijn. Waarom lijken zo weinig mensen dat te willen begrijpen. Zolang je hier bent moet je zorgen dat je LEEFT.

Ik denk er niet echt bij na, dagelijkse vast routine geworden min of meer. Ik heb een homegym, dus elke keer dat ik langs die kamer loop wordt ik er aan herinnerd dat ik moet en zal gaan trainen.

Ik wil gewoon niet eindigen als een uitgezakte dikke papz*k die bier drinkt bij het avondeten.

Ik wil er uit halen wat er in me zit, steeds hoger, sneller & meer. Neem gewoon geen genoegen met wat ik nu heb. Het kan altijd beter.

Bij die gedachte heb ik niet meer nodig dan een powerrack en bar and some weights. :hedbang:

Filmpjes van bodybuilders kunnen me wel motiveren;
En in m'n hoofd zit het beeld van het lichaam dat ik wil bereiken, dat zal m'n beste motivatie wel zijn :)

Idd bij mij is het ook een automatisme, het is een onderdeel van m'n leven dat er gewoon helemaal ingebakken zit, zin of geen zin.

Terug
Naar boven