AndroidHealthClinic

Hoe blijf je jezelf motiveren? (met dit weer)

eten, trainen, eten, trainen enz.

• Topic Starter Topic Starter
oh zo....;-)

Tegen de zomer willen we allemaal weer goed voor de dag komen, maar als het warmer wordt en je hebt een paar vrije dagen dan is goed blijven trainen en eten een aanslag voor je motivatie.

Hierover gaat dit topic van de week.

Hoe blijf je jezelf motiveren? (met dit weer).

Vragen die in dit artikel aan bod zouden moeten komen zijn:
- Wat verminderd je motivatie het meest?
- Hoe biedt je hier het hoofd aan?
- Ken je een ander zomerschema dan in de winter?
- Hoeveel ruimte geef je jezelf in een off-period?
- Wat streep je het eerste uit je training of eten?

Uit alle posts wordt er na een aantal weken in een poll door de leden één winnaar gekozen die het meest complete artikel heeft geschreven. Naast bekendheid en complimenten van je mede-dbb’ers krijgt:

de winnaar 1000 Karma punten en een tegoedbon van Sportfood.nl t.w.v. €5 bij een bestelling onder de €50 en €10 bij bestelling boven de €50 voor de winnaar.
het tweede beste artikel 500 Karma punten
Uit alle inzenders van 2009 wordt verder tijdens de decembermaand een gratis Elite Lidmaatschap verloot bij de verkiezing van het beste artikel van het jaar!

Succes

mmh voor mijn testosteron artikel heb ik ook nooit karma gehad :grumble: en na het artikel van Loo is het eigenlijk al wel duidelijk:)

temperatuur is toch vaak een graadmeter voor de motivatie!

ja,hogere temperatuur > meer motivatie!
Opwarmen is niet nodig want je bent al warm, de doorbloeding is overal beter wat sowieso helpt en meer aders zien is ook nog een mooie bonus:p
Verder voel ik me wel een heel hardcore beest,als ik met heet weer aan het trainen ben, ik het halter amper nog kan vasthouden omdat het bijna weggespoeld wordt door het zweet, en ik gewoon WEET dat alle anderen op het terras zitten te lamballen hier heb ik een kans om voorsprong te pakken!
Jammer dat we geen fatsoenlijke hittegolf gehad hebben deze zomer:o

Het enige nadeel van de zomer is dat al die sportscholen er dan ineens van die onmogelijke openingstijden op na gaan houden omdat ze menen dat er toch niemand komt.
Nouja en vooruit, ik neem inderdaad niet zo graag bakjes kwark mee dan dat wordt echt goor als het lauw wordt, bijna net zo erg als lauw bier. (wat? Bier? damn , betrapt...).Maar verder zie ik ook niet echt in waarom je ineens anders zou gaan eten als het warm is.Schijnbaar een probleem voor sommige ecto's die alles als aanleiding hebben om hun eten niet op te krijgen of sommige endo's die denken dat ijsjes in de zomer tot hun primaire levensbehoeften horen...

- Wat verminderd je motivatie het meest?
-warme weer
-volle sportschool
- Hoe biedt je hier het hoofd aan?
Doelen stellen.
- Ken je een ander zomerschema dan in de winter?
nee
- Hoeveel ruimte geef je jezelf in een off-period?
/
- Wat streep je het eerste uit je training of eten?
Beenoefeningen.. ik krijg er zo een zweetbips van.:p

Wat een drama 10kg squaten en deadliften.. in ieder geval het lijkt op zo'n 8kg stang

positie van de voeten is nog fout ook..

Maar wat een gaytopic zeg.. Iedereen hier doet alsof ze zoooo ontzettennddddd HARDDDDCORREEEEEE zijn, maar tegelijkertijd is er een topic over hoe je door moet blijven gaan wanneer het kwik even omhoog schiet. Wat een leuk stelletje hier:eyes:

- NLP

En mensen, is bodybuilding gewoon niet voor een relatief aantal personen geschikt? Er spelen zoveel factoren mee om aan een gespierd lichaam te raken en het ook te kunnen onderhouden; geld en tijd in eerste instantie...

:hahaha:

(pleurt van z'n stoel, en moet accuut aan de beademing)

Als dit echt sniperx is heb ik echt medelijden met hem.:roflol:

"Training with Sniperx - Part II Leg workout"

Nu op DVD

hahaha

---------- Toegevoegd om 16:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:59 ----------

ja, krijg je nu ook niet zin om te trainen na het zien van deze brutale beelden?

:hahaha:

Ik heb het niet meer, bel een ambulance, ik stik whahaha

Ik train, omdat ik het leuk vind om te trainen en ik kan niet zonder trainen zon of regen I don't care. Schijven erop en rammen D

Je training laten beinvloeden door het weer, gayer than eight guys ****ing nine guys...

met een negatief zelfbeeld heb je een onuitputtelijke motivatiebron

oud topic bump...

Terug
Naar boven