AndroidHealthClinic

Hoe eet jij je kwark?

Peiling Peiling Hoe eet jij je kwark?

• Totaal stemmers
    270
Met siroop uit de bak gewoon. Klein laagje erop en beetje door elkaar husselen :)

met 0kcal aardbeien siroop en rijst erdoor!!
of met paar druppels zoetstof en kaneel.
of op cheat dagen met aardbeien!!

aardbijen is voor mij op de gezonde dagen als jij dat al op u cheat dag gaat zetten ??? dacht dat het gezond was :p

Gewoon naturel of een schepje whey erdoor.

Zo uit een bakkie (naturel) met cacao en soms wat nootjes :) hmmmm :heart: kwark

• Topic Starter Topic Starter
je moet dat bakje open maken, 2 happen neem, dan ranja derbij doen dan rustig roeren werkt perfect ;)

De eenvoud, de laagdrempeligheid, de perfectie!

in een kom, zodat ik het kan afwegen :)
Eet het gewoon zonder iets erin. Smaak vind ik best goed.
Soms wel wat komkommer fzo ertussen gooien als ik zin heb.

Je bent er van op de hoogte dat er ook porties kwark in omloop zijn waar precies 500gr in zit (45gr eiwit voor de meeste merken)? :D

milsani kwark met een beetje melk erdoor, zodat ie niet te dik is.
c1000 merk zo uit de bak ;)

De eenvoud, de laagdrempeligheid, de perfectie!

Je bent er van op de hoogte dat er ook porties kwark in omloop zijn waar precies 500gr in zit (45gr eiwit voor de meeste merken)? :D

Teveel eiwit voor mij in 1 keer man + geen volledig aminozurenprofiel. Neem dan nog een klein stukje kalkoen.

Btw, volgens mij zit er geen 500gr in die potten, er zit iets minder in dacht ik (heb het eens allemaal in een kom uitgeschept).

met een lepel

Teveel eiwit voor mij in 1 keer man + geen volledig aminozurenprofiel. Neem dan nog een klein stukje kalkoen.

Btw, volgens mij zit er geen 500gr in die potten, er zit iets minder in dacht ik (heb het eens allemaal in een kom uitgeschept).

Ga je zelfs de kwark waar 500 gram op staat precies afwegen? haha je bent geen pro.

Blijft wellicht iets in het bakje, het dekseltje/folietje en lepeltje plakken. 45gr voor het slapen lijkt me voor mij iig zeker niet te veel, dat het geen volledig aminozuurprofiel is snap ik. Maar kalkoen door mn kwark... :barf: And besides, t is niet zo dat ik elke dag een kalkoen kan afschieten in mn tuin, met een bak kwark a 65ct. heb je wel veel bang voor je buck. (Buck voor je bang?)

in een kom, zodat ik het kan afwegen :)
Eet het gewoon zonder iets erin. Smaak vind ik best goed.
Soms wel wat komkommer fzo ertussen gooien als ik zin heb.

komkommer? :barf: is het niet de bedoeling dat je dingen toevoegt om het juist wat lekkerder te maken :D

Ga je zelfs de kwark waar 500 gram op staat precies afwegen? haha je bent geen pro.

Ik wou gewoon eens zien of het ook klopt wat er op staat...zelfde geldt trouwens voor mijn tonijn. Ook mijn steak weeg ik soms af en het verschilt toch 5 gram fzo, dan er op de verpakking staat. afzetters!:D

---------- Toegevoegd om 13:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:48 ----------

komkommer? :barf: is het niet de bedoeling dat je dingen toevoegt om het juist wat lekkerder te maken :D

kwark is op zich al lekker. Wat extra groenten geven diversiteit :)
Denk gewoon dat de kwark room is fzo; slaatje met room hmmmmm:)

Met tova aardbijensaus en stroop(L)

Eet gewoon het bakje leeg. lekker makkelijk. :)

Zo uit het bakje,gooi er nooit iets doorheen.
Heb het ooit wel met siroop geprobeerd maar dat vond ik niet zo.

Aldi Jogging vind ik de lekkerste, AH biogarde nummer twee.

Tegenwoordig "zo uit t bakkie"
Eerder deed ik er altijd een beetje chocoladepudding bij voor de smaak maar ik vind het nu zonder iets erbij goed te doen.

Eet het gewoon zonder iets toe te voegen, maar alleen van het merk Biotime.
De rest is niet te vreten :p
Moet wel zeggen, met 4 lepels kristalsuiker bij is het echt heerlijk :D
Alleen jammer dat ik dat dus bijna nooit kan doen.

In een kommetje.
Meestal puur of alleen met walnoten, heel af en toe gooi ik er een klein beetje magere melk doorheen (wordt de smaak zachter van/ minder dikke kwark).

Laatste restje eet ik meestal wel uit het bakje (eet lang niet altijd 500gr in een keer nml :P)

Zo uit het bakje,gooi er nooit iets doorheen.
Heb het ooit wel met siroop geprobeerd maar dat vond ik niet zo.

Aldi Jogging vind ik de lekkerste, AH biogarde nummer twee.

Zaanse Hoeve geprobeerd bij de appie?

Tegenwoordig "zo uit t bakkie"
Eerder deed ik er altijd een beetje chocoladepudding bij voor de smaak maar ik vind het nu zonder iets erbij goed te doen.

Chocoladepudding? WTF :P

Eet het gewoon zonder iets toe te voegen, maar alleen van het merk Biotime.
De rest is niet te vreten :p
Moet wel zeggen, met 4 lepels kristalsuiker bij is het echt heerlijk :D
Alleen jammer dat ik dat dus bijna nooit kan doen.

OMG KRISTALSUIKER? WTF! :D

Again: Probeer Zaanse Hoeve eens :) Sowieso maar 65ct, ik vind hem na t huismerk van de appie t lekkerst en zit ook nog in een praktische rechthoekige bak (passen er precies 8 van in mn koelkastlade, van die ronde bakken zit mn koelkast meteen vol :o).

Zaanse Hoeve geprobeerd bij de appie?

Chocoladepudding? WTF :P

OMG KRISTALSUIKER? WTF! :D

Again: Probeer Zaanse Hoeve eens :) Sowieso maar 65ct, ik vind hem na t huismerk van de appie t lekkerst en zit ook nog in een praktische rechthoekige bak (passen er precies 8 van in mn koelkastlade, van die ronde bakken zit mn koelkast meteen vol :o).

die van de aldi is ook wel nice en rechthoekige bakjes ook. Smaak vinden velen wel minder; maar tegenwoordig vind ik hem wel lekker eigenlijk:D

Terug
Naar boven