- Waardering
- 2.490
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
met 0kcal aardbeien siroop en rijst erdoor!!
of met paar druppels zoetstof en kaneel.
of op cheat dagen met aardbeien!!
dacht dat het gezond was 
je moet dat bakje open maken, 2 happen neem, dan ranja derbij doen dan rustig roeren werkt perfect![]()
in een kom, zodat ik het kan afwegen
Eet het gewoon zonder iets erin. Smaak vind ik best goed.
Soms wel wat komkommer fzo ertussen gooien als ik zin heb.

De eenvoud, de laagdrempeligheid, de perfectie!
Je bent er van op de hoogte dat er ook porties kwark in omloop zijn waar precies 500gr in zit (45gr eiwit voor de meeste merken)?![]()
Teveel eiwit voor mij in 1 keer man + geen volledig aminozurenprofiel. Neem dan nog een klein stukje kalkoen.
Btw, volgens mij zit er geen 500gr in die potten, er zit iets minder in dacht ik (heb het eens allemaal in een kom uitgeschept).
Teveel eiwit voor mij in 1 keer man + geen volledig aminozurenprofiel. Neem dan nog een klein stukje kalkoen.
Btw, volgens mij zit er geen 500gr in die potten, er zit iets minder in dacht ik (heb het eens allemaal in een kom uitgeschept).
And besides, t is niet zo dat ik elke dag een kalkoen kan afschieten in mn tuin, met een bak kwark a 65ct. heb je wel veel bang voor je buck. (Buck voor je bang?)in een kom, zodat ik het kan afwegen
Eet het gewoon zonder iets erin. Smaak vind ik best goed.
Soms wel wat komkommer fzo ertussen gooien als ik zin heb.
is het niet de bedoeling dat je dingen toevoegt om het juist wat lekkerder te maken 
Ga je zelfs de kwark waar 500 gram op staat precies afwegen? haha je bent geen pro.

komkommer?is het niet de bedoeling dat je dingen toevoegt om het juist wat lekkerder te maken
![]()

Zo uit het bakje,gooi er nooit iets doorheen.
Heb het ooit wel met siroop geprobeerd maar dat vond ik niet zo.
Aldi Jogging vind ik de lekkerste, AH biogarde nummer twee.
Tegenwoordig "zo uit t bakkie"
Eerder deed ik er altijd een beetje chocoladepudding bij voor de smaak maar ik vind het nu zonder iets erbij goed te doen.

Eet het gewoon zonder iets toe te voegen, maar alleen van het merk Biotime.
De rest is niet te vreten
Moet wel zeggen, met 4 lepels kristalsuiker bij is het echt heerlijk
Alleen jammer dat ik dat dus bijna nooit kan doen.

Sowieso maar 65ct, ik vind hem na t huismerk van de appie t lekkerst en zit ook nog in een praktische rechthoekige bak (passen er precies 8 van in mn koelkastlade, van die ronde bakken zit mn koelkast meteen vol
).Zaanse Hoeve geprobeerd bij de appie?
Chocoladepudding? WTF
OMG KRISTALSUIKER? WTF!
Again: Probeer Zaanse Hoeve eensSowieso maar 65ct, ik vind hem na t huismerk van de appie t lekkerst en zit ook nog in een praktische rechthoekige bak (passen er precies 8 van in mn koelkastlade, van die ronde bakken zit mn koelkast meteen vol
).