AndroidHealthClinic

Hoe groot is jullie PC-scherm?

Peiling Peiling Hoeveel inch is jullie computer scherm?

• 14 inch en kleiner

Stemmen: 5 4,6%
  • 15 inch

Stemmen: 9 8,3%
  • 16 inch

Stemmen: 1 0,9%
  • 17 inch

Stemmen: 6 5,5%
  • 18 inch

Stemmen: 1 0,9%
  • 19 inch

Stemmen: 8 7,3%
  • 20 inch

Stemmen: 4 3,7%
  • 21 inch

Stemmen: 4 3,7%
  • 22 inch

Stemmen: 12 11,0%
  • 23 inch

Stemmen: 9 8,3%
  • 24 inch

Stemmen: 25 22,9%
  • 25 inch en groter

Stemmen: 25 22,9%

• Totaal stemmers
    109
18 inch laptop buddie, it's the big boy you know what I paid for it ;)

20 inch, zou hem mss in de toekomst toch een tikkeltje groter willen.

21inch

24 widescreen

Ik heb 2x 20" wat moet ik kiezen ???

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb 2x 20" wat moet ik kiezen ???
25"+ dan maar he:P
Ik heb nu een 21,5 crt monitor en krijg waarschijnlijk morgen 25,5inch tft binnen. zit te denken om die naast elkaar te zetten, maar weet niet hoe dat moet etc. en of dit handig is...

2x24inch! :cool:

Nog 20 inch, NEC IPS panel. Wil echter upgraden naar een 27 inch Dell, de U2711 is 1 van de beste monitoren die je momenteel kan kopen. Geen gamersmonitor maar wel perfect voor beeldbewerking.

24" widescreen CRT. De beste CRT ooit gemaakt: Sony FW900

130993_fw900.jpg

Uit principe CRT bench of gewoon tot ie dood is opgebruiken?

27"

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

32", 24" en 15".
Wil de 15" vervangen door een 24" :)

-pc op 24
-xbox360 op 50

Uit principe CRT bench of gewoon tot ie dood is opgebruiken?

Ooit heel cheap op de kop kunnen tikken en de staat is nog goed. Ik heb er zelfs mijn 2 19" TFT's (uit de tijd dat ze 400 euro per stuk waren) voor aan de kant gezet. Niet dat ik eigenlijk nog ooit achter mijn PC zit (die een jaar of 6-7 oud is inmiddels). Ik zit alleen 's avonds nog ff met de laptop (die ook alweer 6 jaar oud is) op de bank om te forummen en that's it.

Ik weet dat er nu eindelijk wel betere TFT's zijn dan die CRT, maar geen behoefte om te upgraden. Het werkt prima zo, en ik heb een zwakte voor nostalgie ;)

26 inch

weet iemand toevallig een goede monitor voor de pc, liefst 25+, budget is 250 euro. Denk dat ik het daar niet mee haal of een mindere kwaliteit.
scherm is bedoeld voor gamen dus lage reageer snelheid is nodig. max 2ms is wel goed geloof ik. heb er niet echt veel verstand van dus weet niet of iemand een goede kan aanraden of dat ik beter naar de winkel moet om te kijken?
alvast bedankt

27 inch philips led full hd was in aanbieding :)

---------- Post toegevoegd Tue 31 Jan 2012 om 13:43 ----------

weet iemand toevallig een goede monitor voor de pc, liefst 25+, budget is 250 euro. Denk dat ik het daar niet mee haal of een mindere kwaliteit.
scherm is bedoeld voor gamen dus lage reageer snelheid is nodig. max 2ms is wel goed geloof ik. heb er niet echt veel verstand van dus weet niet of iemand een goede kan aanraden of dat ik beter naar de winkel moet om te kijken?
alvast bedankt

Ik raad je mijn philips aan:
[Link niet meer beschikbaar]

Deze heb ik denk ik want je hebt zoveel type's en heb geen zin om me type op te zoeken nu :p

Super mooi qua design en gewoon een top beeld!

Terug
Naar boven