MuscleMeat

Hoe ik wil worden in de toekomst en hoe ik nu ben...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

cutten en je eigen popgroep beginnen ;)

Wido is groot... je kan zeggen wat je wil maar velen zullen dat zeker na streven. Of het een kneus is of niet, niet mijn zaak.. kerel is el giganto

Als dat echt Wido zijn foto's zijn op die partypeep site (partypeep wtf?) is het wel jammer van zn fysiek, als hij door was gegaan als op zijn eerdere foto's had hij bij de makkelijk wat prijzen in de wacht kunnen slepen en wat serieus wedstrijdwerk kunnen doen, maar ja, het is natuurlijk ieders eigen keuze om wedstrijden te gaan draaien of niet.

[Link niet meer beschikbaar]
zo groot was die... jammer dat daar niks meer van over is. Kan je netzogoed niet trainen.,

Haha dat is wanneer je al heel vroeg begin met gebruiken. Meeste houden dat niet lang vol omdat ze zonder niet kunnen.

wahaha... en nu pimpen op die mocro-site met een H&M pak en een zonnebril van de markt.
"Al draagt een AAP een gouden ring...."

Als dit is wat er van hem over is gebleven had ie dus totaal geen basis ofzo, hij zou duidelijke voor en na foto's online moeten zetten, dat zou mensen die al te snel aan de AAS willen gaan nog wat om over na te denken geven

Gorilla-Man zei:
Als dit is wat er van hem over is gebleven had ie dus totaal geen basis ofzo, hij zou duidelijke voor en na foto's online moeten zetten, dat zou mensen die al te snel aan de AAS willen gaan nog wat om over na te denken geven
Zo is hij niet. Hij is zo'n persoon die te trots op zichzelf is. Nu hij zover naar beneden is gezakt knijpt hij er gewoon tussenuit zonder nog iets te laten weten. Hij zal echt nooit foto's maken om anderen ervan te laten leren.

Laatst bewerkt:
Die pakken staan wel goed, heb ik niks op aan te merken, maar serieus... mensen die full van zichzelf zijn en vervolgens zo erg terugvallen en dan m snel knijpen... hmm

Wido is een dwaze kleuter, k herinner mij zijn kuurschema
vroeger, 1000mg test/600mg deca en nog andere zaken.

En zijn benen zijn het zieligst van al.

Lol,

Lol, die foto's met die pakken, ziet er zo debiel uit, echt van ''kijk mij eens een pakkie aan hebben'' :D

Terug
Naar boven