- Waardering
- 673
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RichardV zei:

SageFrancis zei:Wido was groot... je kan zeggen wat je wil maar velen zouden dat zeker na streven. Of het een kneus is of niet, niet mijn zaak.. kerel was el giganto

SageFrancis zei:Wido was groot... je kan zeggen wat je wil maar velen zouden dat zeker na streven. Of het een kneus is of niet, niet mijn zaak.. kerel was el giganto

RichardV zei:
SageFrancis zei:Shit, hij is idd terug gevallen :S ik zie die foto's nu pas. Waarom is hij gestopt met trainen?

Zo is hij niet. Hij is zo'n persoon die te trots op zichzelf is. Nu hij zover naar beneden is gezakt knijpt hij er gewoon tussenuit zonder nog iets te laten weten. Hij zal echt nooit foto's maken om anderen ervan te laten leren.Gorilla-Man zei:Als dit is wat er van hem over is gebleven had ie dus totaal geen basis ofzo, hij zou duidelijke voor en na foto's online moeten zetten, dat zou mensen die al te snel aan de AAS willen gaan nog wat om over na te denken geven