MuscleMeat

Hoe ik wil worden in de toekomst en hoe ik nu ben...

Gorilla-Man zei:
Lol, die foto's met die pakken, ziet er zo debiel uit, echt van ''kijk mij eens een pakkie aan hebben'' :D
dat vind ik wel mee vallen, die dingen staan hem wel goed... vind het erger dat hij zo erg gekuurt heeft en dat er dit van over gebleven is.. misschien heeft hij het wel bewust gedaan?

Precies. Mooie pakken, mooie schoenen maar zulke mensen staat dat niet. Hij moet een spijkerbroek in allstars, fubu vestje en een zwart leren jasje met nepbontkraag en een burberry pet :D
Wat een aanfluiting!

hahahhahahaha blijkbaar kent iedereen die wido hier.. ik heb een keer ergens anders via internet ook tegekomen. een tijdje mee gepraat maar naar mijn mening ging ie al snel steeds arroganter doen over de msn. heb um toen maar eruit gegooid. later stond ie achterin de flex (een stuk groter en iets minder droog ok maar een stuk groter als hier)..kan er nu om lachen..heb nu zijn informatie niet nodig. toen ik dat wel nodig had..toen kwam ik ook nog niet op dbb

en beter fubu als pakken ja voor hem..met die bril en peuk is wel neetje maffia. ik had ook wat fotoos waar dan duidelijk een dure dikke auto enzo op te zien was op de oprit alsof ie even wou patseren daarmee

Zo'n "duur" pak in een volkstuintje is toch om je dood te lache :D

SageFrancis zei:
dat vind ik wel mee vallen, die dingen staan hem wel goed... vind het erger dat hij zo erg gekuurt heeft en dat er dit van over gebleven is.. misschien heeft hij het wel bewust gedaan?
IK vind het er verschrikkelijk nep uitzien, hij probeert veels te hard, weet niet wat ie probeert voor te stellen maar door zich in een pakkie te hijsen word ie datgene iig niet

Ach ja als gast ziet r nog steeds uit. Vind het ook bullshit om te roepen dat hij zo vroeg is gaan juicen en daarom is terug gevallen. Iedereen die kapt met trainen en strikt eten valt super erg terug. Of je nou vroeg bent begonnen met juicen of niet, en naturals ook. Kijk het is een arrogante frikandel die denkt dat hij helemaal de shit is. Maar hij had een dikke fysiek en hij ziet er nog steeds gewoon goed uit.

Rob G zei:
Ach ja als gast ziet r nog steeds uit. Vind het ook bullshit om te roepen dat hij zo vroeg is gaan juicen en daarom is terug gevallen. Iedereen die kapt met trainen en strikt eten valt super erg terug. Of je nou vroeg bent begonnen met juicen of niet, en naturals ook. Kijk het is een arrogante frikandel die denkt dat hij helemaal de shit is. Maar hij had een dikke fysiek en hij ziet er nog steeds gewoon goed uit.

aaaaaaaaaaWHAHAHAHAHA :D :haha: :D :laugh:

wat kun jij soms dingen schitterend omschrijven rob.. echtwaar :D

ot: WiDO := WIDO + attentionwhore;

Hehe, gaat maar door. Traint haast niet meer die gast, komt hier al 2 jaar niet meer, maar het gaat hier wel gewoon door:)

Rob G zei:

arrogante frikadel die denkt dat ie de shit is....had ik dus toch gelijk misschien.

whahahaha, jongens ophouden nou, ik krijg buikpijn van het lachen.

die wido wordt compleet geflamed hier.

"al draag een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding", daar moest ik aan denken toen ik die foto's van die pakken zag. What the ****, nu ineens de zakenman of gangster uithangen? Verkleedpartijtjes heb ik al een jaar of 10 niet meer gehad, alleen met carnaval wil ik nog weleens een boerenkiel aantrekken.

ff wat anders; herrineren jullie dr.Pepper nog? Hij was een maatje van Wido, en trainde een tijd in turkije.
Ook die gast was HUGE, maar ik zag een tijdje geleden foto's van hem; compleet in elkaar gekrompen, als een rozijntje.

Ook hij had een heel fotoboek vol met zichzelf in een pak gehezen, en dan in de showroom van Hessing foto's van Bentley's en Lamborgini's maken.

RESPECT dat ze vroeger zo groot waren, maar DISRESPECT over hoe ze er nu uitzien, en dat ze zo lopen te draken met die mafia-foto's.

EDIT; zie hier de foto's van dr.Pepper;

hoe hij er vroeger uit zag, toch wel een beest te noemen;

http://www.picturetrail.com/bigbeterthanever

en hoe hij er nu uit ziet, een regelrecht aanfluiting;

check het album trip 2 thailand;

http://www.picturetrail.com/trip2thailand

en check vooral ook de gangsterfoto's in het andere album.

Kijk, ieder zijn ding, en dat ze gestopt zijn met trainen moeten ze zelf weten, ik vind het zonde dat ze niet verder zijn gegaan. We kunnen ze wel finaal afkraken, maar ze waren gewoon HUGE, klaar uit.

Laatst bewerkt:
Rob G zei:
Nou ik weet het niet hoor. Hij was eerst vrij huge, en hoelang traint hij nu niet meer? Misschien een jaar niet meer ofzo? Dan nog word je niet zo'n smalle bonestaak. Als je kijkt naar z'n benen, dat zijn gewoon 2 luciferstokjes in dat pak. Als ik bijv kijk naar hoe weinig Frenkpie terugvalt in 4 maanden tijd, dan kan het nooit zo zijn dat hij na een jaar weer een smalle knaap is. Zal dus wel degelijk aan dat rare juicen en doen van em zijn.

Btw, het kan aan mij liggen, maar die wido lijkt echt een dwerg van 1m60, of is dat niet zo?

RESPECT dat ze vroeger zo groot waren,
Ik weet niet hoor. Volgens mij kan iedereen wel huge worden, zolang je maar genoeg spuiten in je reet zet. Kuren doet wel degelijk een hoop. Als ik kijk naar van die breezerlui die maar wat doen met hun dbolletjes, zie je toch dat het flink resultaat heeft. Er wordt hier wel altijd gezegd van: kuren zonder kennis helpt geen ruk, maar dat valt zat mee. Zolang je genoeg vreet en goed traint en dan erbij kuurt wordt je vanzelf wel huge op den duur.

benchMarc zei:
Nou ik weet het niet hoor. Hij was eerst vrij huge, en hoelang traint hij nu niet meer? Misschien een jaar niet meer ofzo? Dan nog word je niet zo'n smalle bonestaak. Als je kijkt naar z'n benen, dat zijn gewoon 2 luciferstokjes in dat pak. Als ik bijv kijk naar hoe weinig Frenkpie terugvalt in 4 maanden tijd, dan kan het nooit zo zijn dat hij na een jaar weer een smalle knaap is. Zal dus wel degelijk aan dat rare juicen en doen van em zijn.

Btw, het kan aan mij liggen, maar die wido lijkt echt een dwerg van 1m60, of is dat niet zo?

Ik weet niet hoor. Volgens mij kan iedereen wel huge worden, zolang je maar genoeg spuiten in je reet zet. Kuren doet wel degelijk een hoop. Als ik kijk naar van die breezerlui die maar wat doen met hun dbolletjes, zie je toch dat het flink resultaat heeft. Er wordt hier wel altijd gezegd van: kuren zonder kennis helpt geen ruk, maar dat valt zat mee. Zolang je genoeg vreet en goed traint en dan erbij kuurt wordt je vanzelf wel huge op den duur.

Ja maar je moet niet vergeten dat die wido misschien 30 kg boven zijn natural limit zat en Frenk zit er nog onder. Die gozert was gewoon zekers vet groot, dikke 100 kg zal hij zeker gewogen hebben. Dan val je net zo goed terug naar een 75 kg ofzo. Hetzelfde als dat je erst 85 woog. Natuurlijk zal het wel wat uitmaken dat je een goede basis hebt. Maar die gast heeft toch een jaar of 3 of 4 met veel massa rond gelopen dat is nauurlijk wat anders dan 1 dikke kuur en dan weer terug vallen.

Hoe hij er in dat pak uit ziet, dat kan zekers een vertekend beeld geven. Die foto's waar hij in zijn blote bast staat ziet hij er gewoon nog steeds goed uit.

En ik denk ook niet dat iedereen een vette fysiek kan krijgen als hij gaat juicen. Natuurlijk kan iedereen massa aanzetten. Maar die echte vette fysiek met goede rondingen en goede verhoudingen die zit hem gewoon in je genen.

Die fysiek van Wido bereik je zeker niet met juicen alleen, die gast heeft gewoon goede genen. Maar je loopt wel snel leeg als je zonder basis zwaar gaat juicen, Wido en zijn clan hadden duidelijk geen basis. Of ze moeten allemaal zwaar aan de crystal meth zijn gegaan, Dr. Pepper heeft wel een erg smal koppie gekregen.

Haha gasten gebruiken gewoon van begin af aan. Nu vallen ze gewoon in elkaar. Wie zegt trouwens Rob dat die Wido er nog zo uit ziet als op die foto's die er nu bij staan.
Misschien is ie nu wel nog kleiner.

Haha gasten gebruiken gewoon van begin af aan. Nu vallen ze gewoon in elkaar. Wie zegt trouwens Rob dat die Wido er nog zo uit ziet als op die foto's die er nu bij staan.
Misschien is ie nu wel nog kleiner.

rob heeft op zich wel een punt natuurlijk. het is natuurlijk altijd jammer als je eerst een monsterfysiek hebt en dan opeens 'krimpt als een rozijn', maar dat is mss ook wel het leven. Mss hebben die kerels nu eindelijk eens een baan en boeit bb-ing ze geen reet meer. Kan ik me best voorstellen, je kunt namelijk niet altijd hete foto's van je lichaam blijven maken in je papa's moestuin. Of jezelf in mooie pakken hijsen en daar vervolgens foto's van te maken, een goede volgende stap is naar het ultieme geluk waag ik te betwijfelen, maar ach.

Vond die Dr. Pepper trouwens altijd een aardige vent op msn :)

hahaha schitterend, ook die dr. pepper shit

ik weet nog wel dat die dr pepper echte zieeeke kuiten had.. Heeft iemand nog fotos van hoe die kerel eruit zag?? hij was big

Terug
Naar boven