MuscleMeat

hoe kan ik een wedstrijd meedraaien?

Ano_1986_0

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
10
hey peeps,heb een vraagje,ik heb altijd gehoord dat als je wil meedoen aan wedstrijden dat je dat dan via een erkende gym moet doen...ik zit nu niet bij zo een gym heb niet echt zin om te veranderen,zijn er mogelijkheden om mee te doen via een andere weg???
please help me... :(

Nee hoor hier in nl niet.

Is gewoon kwestie van inschrijven. Het is handig om begeleiding te zoeken bij wat ervaren jongens bij andere gym. Zoals Appie steenbeek die hiero zit.

Weet niet of je wat ervaren lui bij jouw in de buurt hebt?

• Topic Starter Topic Starter
Ryu zei:
Nee hoor hier in nl niet.

Is gewoon kwestie van inschrijven. Het is handig om begeleiding te zoeken bij wat ervaren jongens bij andere gym. Zoals Appie steenbeek die hiero zit.

Weet niet of je wat ervaren lui bij jouw in de buurt hebt?

i.v.m bodybuildingtrainingen wel maar niet met wedstrijden...ben ook niet van nederland,ben van belgië :)

Nee dat hoeft helemaal niet. Al train je thuis, als je goed genoeg bent om een wedstrijd te doen dan mag je gewoon meedoen.

Begeleiding is alleen wel handig omdat er een heleboel bij komt kijken, zoals je dieet en dan ook nog poseren voor de wedstrijd. Dat is geen makkie.

Denk jij om binnenkort een wedstrijd te gaan draaien dan? Wat zijn je stats nu? Als ik me wat foto's van je kan herinneren zat je ontzettend hoog in je vet%, klopt dat? Zo ja, dan zal ik zeker nu goede begeleiding vinden. Misschien dat je dan eind volgend jaar mee kan doen of als je heel snel verbrandt misschien wel eerder!

Aimee zei:
Nee dat hoeft helemaal niet. Al train je thuis, als je goed genoeg bent om een wedstrijd te doen dan mag je gewoon meedoen.

Begeleiding is alleen wel handig omdat er een heleboel bij komt kijken, zoals je dieet en dan ook nog poseren voor de wedstrijd. Dat is geen makkie.

Denk jij om binnenkort een wedstrijd te gaan draaien dan? Wat zijn je stats nu? Als ik me wat foto's van je kan herinneren zat je ontzettend hoog in je vet%, klopt dat? Zo ja, dan zal ik zeker nu goede begeleiding vinden. Misschien dat je dan eind volgend jaar mee kan doen of als je heel snel verbrandt misschien wel eerder!
mijn stats stan onder mijn handtekening...en check maar eens m'n galerij...sta nu wel al bijna 11 kg zwaarder dan op de foto's en vetpercentage is gestege met 4 procent
ik geraak wel gemakklijk droog,op een goeie maand kan ik gerust met 5 of 6 procent zakken in vet

neem desnoods een 10 beurten kaart.
ben je tenminste zeker van goede begleiding

Zat ff met iemand anders in mn hoofd! :D

Je betn al goed roog op die foto's inderdaad. Ik zal idd ff langs een gym gaan waar ze begeleiding geven. Je hoeft daar niet perse te gaan trainen, maar je kan er wel komen voor advies.

Succes

Aimee zei:

maar waar moet ik dan zijn om te zeggen dat ik meedoe...:s

ironmike86 zei:
maar waar moet ik dan zijn om te zeggen dat ik meedoe...:s

Ik denk dat je dan het beste contact op kan nemen met de federatie die de wedstrijd organiseerd om te vragen hoe je je moet inschrijven. Wat voor wedstrijd wil je trouwens doen? Ik wil volgend jaar meedoen ( voor het eerst ) aan de NK Natural bodybuilding ( van de YBF ):D

had gedacht ifbb junioren competitie ofzo...wherever ik terecht kan

Je kan kiezen tussen enkele federaties. Voor de ifbb moet je ingeschreven zijn in een gym die aangesloten is bij hun. Voor de nabba moet je een aantal leden in je gym aansluiten. En voor de wabba moet je niet aangesloten zijn bij een gym. Naturals idem wabba.

SQUAT zei:
Je kan kiezen tussen enkele federaties. Voor de ifbb moet je ingeschreven zijn in een gym die aangesloten is bij hun. Voor de nabba moet je een aantal leden in je gym aansluiten. En voor de wabba moet je niet aangesloten zijn bij een gym. Naturals idem wabba.

Hoe kom je daar nou bij?? Als er wedstrijden komen, kan je je of tot 3 weken voor de wedstrijd dmv een inschrijfformulier inschrijven of de inschrijving van de atleten is op de dag zelf. Dan moet je je om een bepaalde tijd melden.

Aimee zei:
Hoe kom je daar nou bij?? Als er wedstrijden komen, kan je je of tot 3 weken voor de wedstrijd dmv een inschrijfformulier inschrijven of de inschrijving van de atleten is op de dag zelf. Dan moet je je om een bepaalde tijd melden.

Ik denk dat dat voor belgie anders is , lieverd ;)

SQUAT zei:

Je vergeet het NCOBB ;)

ironmike86 zei:
hey peeps,heb een vraagje,ik heb altijd gehoord dat als je wil meedoen aan wedstrijden dat je dat dan via een erkende gym moet doen...ik zit nu niet bij zo een gym heb niet echt zin om te veranderen,zijn er mogelijkheden om mee te doen via een andere weg???
please help me... :(

Ik doe volgend jaar in november mee aan de New Faces
Classic hier in België

Wel grappig om te zien dat je in onze gallery je foto onherkenbaar maakt, maar in je profiel staat je website vermeld waar je met gezicht en al te zien bent. Vreemde jongens die belgen :p

Terug
Naar boven