AndroidHealthClinic

hoe kan ik een wedstrijd meedraaien?

Voor de NBBF / IFBB kan je ten alle tijden inschrijven bij de volgende personen en zij kunnen je ook advies geven over het een en ander.

Succes,

Hedwig

Juliette Bergmann: 0187 –486060 juliettebergmann@planet.nl
Jolanda Beuving : 06-535 950 64 jolanda@missfitness.nl

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
tnx hedwig,heb een tijdje geleden al een mail gestuurd naar iffbb belgium maar krijg geen antwoord...denk dat ze die vraag zoveel krijgen dat ze gewoon niet meer willen antwoorden...:(

In Belgie gaat Dhr Blomaert over de IFBB Belgie en Europa. Je mag ook in Nederland medoen mits je ingeschreven staat bij de bond (IFBB ) in Belgie.
Hierover kan je informatie winnen bij Juliette Bergmann, zij kan je ook vertellen bij wie je moet zijn in Belgie.
Dus je hoeft niet bij een school ingeschreven te zijn ,maar wel bij de bond..

Ltr...

Hedwig

ironmike86 zei:
tnx hedwig,heb een tijdje geleden al een mail gestuurd naar iffbb belgium maar krijg geen antwoord...denk dat ze die vraag zoveel krijgen dat ze gewoon niet meer willen antwoorden...:(

Inschrijving via fax of mail is geen garantie dat je mag meedoen bij de ifbb.
En dat hebben al enige atleten ervaren. De heren hadden zogezegd nooit iets ontvangen!

Aimee zei:
Hoe kom je daar nou bij?? Als er wedstrijden komen, kan je je of tot 3 weken voor de wedstrijd dmv een inschrijfformulier inschrijven of de inschrijving van de atleten is op de dag zelf. Dan moet je je om een bepaalde tijd melden.

En de voorwaarden, voor belgie, om dit formulier in te vullen zijn degene die ik je opnoemde.;)

sorry dat ik hier ineens tussen kom maar kan jij me soms helpen hoe ik wedstrijden kan meedoen bij de naturals groetjes

Op deze manier kun je wedstrijd draaien wel schudden. Wedstrijden draai je niet zomaar even. daar is een maanden lange planning en strategie voor nodig.

Neem eerst de volgende stappen:

- Kies eerst de wedstrijd uit waar je aan mee wil doen. Natural of niet?
- Vervolgens ga je een keer kijken naar zo'n wedstrijd (of videobeelden bekijken). Is het uberhaupt realistisch om mee te doen gezien het niveau?
- Als je zover bent, neem contact op met de organisator van de wedstrijd.
Wat zijn de inschrijvingseisen/kosten, van welke bond moet je lid zijn? welke klassen zijn er.
- Zoek ervaren begeleiding. Zonder begeleiding, geen wedstrijd draaien.
Als je nog nooit wedstrijden hebt gedraaid kun je geen poseerroutine zelf in elkaar zetten, wedstrijd dieet in elkaar zetten, de juiste tanning vinden etc.

Ik heb regelmatig naast jongens gestaan die het allemaal wel zelf dachten te kunnen doen en nauwelijks feedback hadden gekregen. Zij stonden ALTIJD voor schut.

Nogmaals; wedstrijden draai je niet zomaar even, daar komt heel veel bij kijken. Het is fantastisch om te doen, maar vergt heel veel.

Succes ermee!

Terug
Naar boven