MuscleMeat

hoe kan ik me armspieren trainen ik ben maar 11!!!!!

blijf 1 jaar zitten dan ben je een jaar ouder en zijn de meisjes in je klas zwakker

schrijf je in bij een hardcore gym, geen healthcentre dat is veel te p*ssy voor jou.

ga doodliften, bankdrukken, roeien, kniebuigen en militairen drukken.

en bestel een emmer wei en gewichtstoenemer bij xxl.

ik zou (nog) niet beginnen met annabolen. over een jaar kan je misschien beginnen met orale. dianabol en winstrol bv.

Laatst bewerkt:
schrijf je in bij een hardcore gym, geen healthcentre dat is veel te p*ssy voor jou.

ga doodliften, bankdrukken, roeien, kniebuigen en militairen drukken.

en bestel een emmer whey en weightgainer bij xxl.

ik zou (nog) niet beginnen met annabolen. over een jaar kan je misschien beginnen met orale. dianabol en winstrol bv.

:roflol:

OT: maar ff serieus je bent elf gap, wacht nog 3 a 4 jaartjes, is vroeg zat

Wacht ff tot je in de pubertijd komt, dan gaat je testosteron productie omhoog en word je automatisch sterker en gespierder.

Koop jezelf 2 verstelbare dumbbells en schijfjes van 2kg, kun je leuk mee opbouwen lijkt me :)

Probeer jezelf ook ergens aan optetrekken, doe pushups (pompen) en bodyweightsquats (of met je dumbbells in je handen) dumbbellrows, dumbbellpresses etc, alleen armen trainen is not done, ook al ben je maar 11, dan lijk je op poppey tegen de tijd dat je 16 bent :P
Als je nu je hele lichaam traint, ook al is het maar met je bodyweight dan heb je in ieder geval een mooie basis gelegd tegen de tijd dat je naar de gym mag gaan, succes!

ga op judo of brazilian jiu jitsu, zo krijg je binnen een paar jaar iedereen uit je klas op de grond als je je best doet, als je bedoelt dat je het niet kan winnen met stoeien tegen de meisjes.

Hey Dirk, koop wat dumbbells inderdaad dat helpt je al aardig wat op weg.

Via deze site kan je de spiergroepen bekijken met de daar bij behorende oefeningen, erg handig vooral voor een beginner. Zelf gebruik ik het wel 'ns voor een nieuwe schema.
http://fbe86972.ugalleries.net

Trainse!!

Begin met een fullbody circuittraining. Koop een barbell, meer gewichten en een bankdrukbank. En go!

• Topic Starter Topic Starter
bedankt ik heb aan me moeder gevraagt en ik mag niet onder judo maar wel onder taekwon-do

een vriend van me heeft vanaf zijn 12 tot nu (16,5) 100x pushup elke avond gedaan is nu wel sterk
maar ik zou met minder beginnen (dit is makkelijk voor als je niets wil kopen of niet op een sport mag)

Taekwondo is een mooie sport, mits er goed word les gegeven. Zelf discipline is ook een must.

Laat me het zo zeggen : Taekwondo Sucks ...
Geloof me, ik weet het uit ervaring ! Dit is niet van horen zeggen.

Is het voor conditietraining : Taekwondo Sucks
Is het om meer spieren te krijgen : Taekwondo Sucks
Is het om beter te vechten : Taekwondo Sucks maal 2

Ik kan het niet genoeg benadrukken: wil je echt een jaar wegsmijten dat je sterker kon worden?

http://www.youtube.com/watch?v=WaqhlppuvHU

Zoals je ziet in dit filmpje, suckt taekwondo.
Ze leren niet met hun handen vechten en zelfs hun trappen trekt op niets.

Ik zou je nog niet drukmaken en over 6 of 7 jaar een keer beginnen..

Wat een onzin hier boven. Je ziet duidelijk dat die van tae kwon do een weg lopert is met weinig ervaring, schijnbaar iets mis gegaan bij het les geven en examens afnemen anders kom je niet aan deze band.
En die in het groen is gewoon rustig en niet bang voor een stoot.

Volgens mij heb jij nog nooit de echte tae kwon do'rs gezien op de mat. Die lopen echt niet weg.
Daarbij zijn ze snel en flexibel met trappen.

• Topic Starter Topic Starter
Laat me het zo zeggen : Taekwondo Sucks ...
Geloof me, ik weet het uit ervaring ! Dit is niet van horen zeggen.

Is het voor conditietraining : Taekwondo Sucks
Is het om meer spieren te krijgen : Taekwondo Sucks
Is het om beter te vechten : Taekwondo Sucks maal 2

Ik kan het niet genoeg benadrukken: wil je echt een jaar wegsmijten dat je sterker kon worden?

http://www.youtube.com/watch?v=WaqhlppuvHU

Zoals je ziet in dit filmpje, suckt taekwondo.
Ze leren niet met hun handen vechten en zelfs hun trappen trekt op niets.
maar ik heb ook een goed plaatje filmpje gezien!!!! http://www.youtube.com/watch?v=NdWtNLkxg3c

Terug
Naar boven