XXL Nutrition

hoe kan ik me armspieren trainen ik ben maar 11!!!!!

Dirk laat je niet gek maken, zoek wel een goeie school met ervaren gasten. Je hebt ook keus uit taekwondo ITF en WTF de ene is op olympis niveau met helm en buik beschermers + hoge deffends. De ander lage deffends en minder bescherming, vaak ook de leukste.

Dat filmpje http://www.youtube.com/watch?v=NdWtNLkxg3c is een demonstratie, daar moet je je niet op focussen als je wat wilt weten van taekwondo. Dit leren ze je namelijk niet.

Waarom zou je willen vechten als het niet nodig is, als het nodig is kun je altijd nog een goede hoek uitdelen.
Alhoewel een vechtsport ook nog eens goed voor je gezondheid is (nouja, dat hangt er vanaf natuurlijk :D;))

• Topic Starter Topic Starter
maar ik mag alleen onder judo als ik de gele bant bij teakwondo heb gehaald wat nu?

De gele band is de 2de band, de eerste band die je behaald na een goed afgelegen examen. Deze is vrij makkelijk te behalen. Binnen een half jaar zelfs.
Dat is maar een raar iets dat je dat verplicht eerst moet halen voordat je op een andere sport mag.

De gele band is de 2de band, de eerste band die je behaald na een goed afgelegen examen. Deze is vrij makkelijk te behalen. Binnen een half jaar zelfs.
Dat is maar een raar iets dat je dat verplicht eerst moet halen voordat je op een andere sport mag.
zo zijn me ouders :D:D

Ik denk dat deze jongen wel uitkomt met lichaamsgewicht oefeningen!

Als je 11 bent en zwakker dan meisjes lijkt het me sterk dat ie zich vaker dan een paar keer kan opdrukken.

Dus begin anders gewoon met een simpel schemaatje op maandag, woensdag en vrijdag

Prisoner Squats 3x zovaak mogelijk
Opdrukken 3x zovaak mogelijk
Optrekken 3x zovaak mogelijk

Daar groeien je armen ook van!! Opdrukken kun je varieren, de ene dag ellebogen naar buiten, de andere dag ellebogen langs het lichaam, de andere dag een driehoekje maken met je duimen en wijsvingers.

Optrekken kun je ook varieren, de ene dag breed, de andere dag smal, de andere dag handen naar binnen.

En met squats kun je ook pistol squats doen of iets dergelijks

bedankt ik zal het proberen

Zorg dat je bij sniperx in de klas komt... dan ben je in ieder geval niet meer de zwakste!!

Wat een onzin hier boven. Je ziet duidelijk dat die van tae kwon do een weg lopert is met weinig ervaring, schijnbaar iets mis gegaan bij het les geven en examens afnemen anders kom je niet aan deze band.
En die in het groen is gewoon rustig en niet bang voor een stoot.

Volgens mij heb jij nog nooit de echte tae kwon do'rs gezien op de mat. Die lopen echt niet weg.
Daarbij zijn ze snel en flexibel met trappen.

En tae kwondo is gewoon gay.

En wie zegt dat hij niet sterk zou zijn geweest als hij die push ups niet had gedaan? En sterk zijn is ook maar een relatief begrip, zeker hier op dbb waar jongens rond lopen die 200 kilo drukken.

Laat me het zo zeggen : Taekwondo Sucks ...
Geloof me, ik weet het uit ervaring ! Dit is niet van horen zeggen.

Is het voor conditietraining : Taekwondo Sucks
Is het om meer spieren te krijgen : Taekwondo Sucks
Is het om beter te vechten : Taekwondo Sucks maal 2

Ik kan het niet genoeg benadrukken: wil je echt een jaar wegsmijten dat je sterker kon worden?

http://www.youtube.com/watch?v=WaqhlppuvHU

Zoals je ziet in dit filmpje, suckt taekwondo.
Ze leren niet met hun handen vechten en zelfs hun trappen trekt op niets.
ja als ik daardoor leer me zelf te verdedigen wel je:cool::cool:

ja wat is voor een 11 jarige sterk ?
wat is sterk voor welke leeftijd?
ik bedoel
als je 16 bent en je kunt dit en dit ben je sterk
als je 11 bent en je kunt dit en dit ben je sterk

ja wat is voor een 11 jarige sterk ?
wat is sterk voor welke leeftijd?
ik bedoel
als je 16 bent en je kunt dit en dit ben je sterk
als je 11 bent en je kunt dit en dit ben je sterk

Als je 100x kan opdrukken betekent dit niet dat je sterk bent.. dat betekent dat je je vaak kan opdrukken

dat is ook waar

(ik heb hier ergens gelezen "ga niet opzoeken" dat als je je benen traint er een stofje vrijkomt waardoor de rest van je spieren ook sneller gaan groeien
ik weet niet zet maar gewoon hier neer )

Terug
Naar boven