Fitness Seller

hoe kan ik me armspieren trainen ik ben maar 11!!!!!

gewoon een kartonnen real-life lichaam van coleman kopen
en daar de hele dag mee rondsjouwen.
beetje YEAH BUDDY & LIGHT WEIGHT BABY roepen en je bent de man boy!:rocker2:

Je kan beter op een sport gaan waarbij veel kracht en explosieviteit nodig hebt zoals: rugby ofzo. Door het beooefenen van zo'n sport krijg je vanzelf wel wat massa op je armpjes en je borst en verdwijnt je buikje redelijk snel, mits je goed eet!!!
Jaffe

Mijn maatstaf is: zolang je te jong bent om te rukken ben je ook te jong om te trainen!!!

Wacht nog twee jaartjes dus ;)

kung fu is ook show maar geloof ruzie met zon kung fu gast wil je zekers niet

Mixed martial arts heeft dat soort gasten al blootgelegd voor wat ze ECHT zijn.
Al eens gehoord van " Brazilian Jiu Jitsu " ?

Google het eens en kijk eens op youtube.

Zoals ik zei ; veel show , geen go .

Je hebt veel soorten Kung Fu. Kung Fu Wing Chun is bijv heel effectief en is een vorm van Chinees Kickboxen wat in de buurt komt van Muaythai. Je hebt ook Shaolin, maar dat is meer traditioneel een show opvoeren:D

dat is ook waar

(ik heb hier ergens gelezen "ga niet opzoeken" dat als je je benen traint er een stofje vrijkomt waardoor de rest van je spieren ook sneller gaan groeien
ik weet niet zet maar gewoon hier neer )
Had ook zoiets gehoord, van dat als je je hele lichaam traint dat het dan sneller gaat ofzo.. mij boeit het niet, train toch alles

San da enzo lijken op mauythai. Dat vind ik dan al weer meer de moeite.

Maar al die show bij die andere sTen.. pfff... voor wie en voor wat?

ik zou nog niet beginnen aan serieus trainen als ik jou was. vroeg beginnen is goed maar dit is te... 2.5 kg is ook helemaal niet slecht voor jouw leeftijd als je toch per sée wil beginnen. ik zou er persoonlijk nog eventjes mee wachten maar als je niet kan wachten, doe het dan voorzichtig en let heel goed op je uitvoering, want als je de oefeningen fout uitvoert zul je er later spijt van hebben. licht beginnen en daarna geleidelijk opbouwen.
veel succes!

vrouwen zijn het sterkste geslacht, leg je der bij neer...

lol, Ga op een sport!

Of begin met doen van push ups, pull ups, bodyweight squats etc. oefeningen met je lichaamsgewicht!

ik deed dumbbell curls met 3 kilo op jouw leeftijd.. 100 keer per arm.. armen zijn nu altijd 'groot', zelfs als ik een half jaar niet train..

Dat komt niet door die 100dumbbell curls RVR!

Mag jij wel op internet sites zoals dit komen?:O

Terug
Naar boven