shark89
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.057
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik train meestal pas één of twee maanden voor de zomervakantie. natuurlijk wil ik er dan goed uitzien met 35 cm armen wanneer ik de plaatselijke badplaats bezoek.
Echter zijn er veel manieren die werken zo kort voor de vakantie, grijp in ieder geval nooit naar de anabolen!!!!11!!111ein.
ik smeer zelf op de kop van mijn bicep een egale laag pindakaas met extra grote noten en laat deze een kwartier intrekken. vervolgens doe ik er een stuk plastic folie omheen. (1 laag, meerlaags zorgt ervoor dat de pindakaas niet helemaal in de huid kan trekken ivm dat je meer zweet)
Wanneer je dit hebt gedaan kan je bijvoorbeeld naar de plaatselijke speelplaats aan het klimrek een paar pullups doen en zorg je voor een 100 % mind to muscle verbinding voor maxima groei. Pas wel op voor de kleine kindertjes want die grote kinderhoofdjes raak je nogal makkelijk wanneer je mind in je muscles zit.
Er zijn natuurlijk ook nog meer bicep oefeningen maar het draait niet alleen om de bicep, maar 37,2348237894 % van je bovenarm is bicep, de rest is tricep.
Doe wat dips tot de glanzende plastic folie van je biceps afscheurt en alle kinderen en milfjes volzitten met jouw uitgedroogde pindakaas.
100 reps met een blik tomatensoep wil ook nog wel eens werken.
Het hoeft ook niet in een paar weken en wil er ook echt de tijd voor nemen, maar ik heb nu vakantie en dan wil ik wat meer gaan trainen dus daar hoop ik een beetje een goed schema voor te krijgen.
Was al eerder mijn bedoeling maar ik ben 14 jaar en de sportscholen waar ik inmiddels langs ben geweest heb ik te horen gekregen dat ik te jong ben.
Mijn sportschool accepteerde mij al toen ik 13 was.
ik smeer zelf op de kop van mijn bicep een egale laag pindakaas met extra grote noten en laat deze een kwartier intrekken. vervolgens doe ik er een stuk plastic folie omheen. (1 laag, meerlaags zorgt ervoor dat de pindakaas niet helemaal in de huid kan trekken ivm dat je meer zweet)
Wanneer je dit hebt gedaan kan je bijvoorbeeld naar de plaatselijke speelplaats aan het klimrek een paar pullups doen en zorg je voor een 100 % mind to muscle verbinding voor maxima groei. Pas wel op voor de kleine kindertjes want die grote kinderhoofdjes raak je nogal makkelijk wanneer je mind in je muscles zit.
Er zijn natuurlijk ook nog meer bicep oefeningen maar het draait niet alleen om de bicep, maar 37,2348237894 % van je bovenarm is bicep, de rest is tricep.
Doe wat dips tot de glanzende plastic folie van je biceps afscheurt en alle kinderen en milfjes volzitten met jouw .

hahaha en al die ecto.s die nog zeggen het kan niet en schema.s geven zonnesteek ecto.s van dbb?