MuscleMeat

Hoe kan ik veel armspieren krijgen in de vakantie??

Nee, puur definitie! Onder 10 rep fappen.

Handig topic, deze volg ik.

Kortom ga gewoon zelf eerst eens wat uitzoeken ipv hopen dat de rest het wel voor je doet. Als je er naar op zoek gaat snap je ook veel meer hoe het in elkaar zit.

Ik train meestal pas één of twee maanden voor de zomervakantie. natuurlijk wil ik er dan goed uitzien met 35 cm armen wanneer ik de plaatselijke badplaats bezoek.

Echter zijn er veel manieren die werken zo kort voor de vakantie, grijp in ieder geval nooit naar de anabolen!!!!11!!111ein.

ik smeer zelf op de kop van mijn bicep een egale laag pindakaas met extra grote noten en laat deze een kwartier intrekken. vervolgens doe ik er een stuk plastic folie omheen. (1 laag, meerlaags zorgt ervoor dat de pindakaas niet helemaal in de huid kan trekken ivm dat je meer zweet)

Wanneer je dit hebt gedaan kan je bijvoorbeeld naar de plaatselijke speelplaats aan het klimrek een paar pullups doen en zorg je voor een 100 % mind to muscle verbinding voor maxima groei. Pas wel op voor de kleine kindertjes want die grote kinderhoofdjes raak je nogal makkelijk wanneer je mind in je muscles zit.

Er zijn natuurlijk ook nog meer bicep oefeningen maar het draait niet alleen om de bicep, maar 37,2348237894 % van je bovenarm is bicep, de rest is tricep.

Doe wat dips tot de glanzende plastic folie van je biceps afscheurt en alle kinderen en milfjes volzitten met jouw uitgedroogde pindakaas.

100 reps met een blik tomatensoep wil ook nog wel eens werken.

Lees de stickies rond training en neem een standaard trainingsschema. Raak je al een heel eind mee.

Ik train meestal pas één of twee maanden voor de zomervakantie. natuurlijk wil ik er dan goed uitzien met 35 cm armen wanneer ik de plaatselijke badplaats bezoek.

Echter zijn er veel manieren die werken zo kort voor de vakantie, grijp in ieder geval nooit naar de anabolen!!!!11!!111ein.

ik smeer zelf op de kop van mijn bicep een egale laag pindakaas met extra grote noten en laat deze een kwartier intrekken. vervolgens doe ik er een stuk plastic folie omheen. (1 laag, meerlaags zorgt ervoor dat de pindakaas niet helemaal in de huid kan trekken ivm dat je meer zweet)

Wanneer je dit hebt gedaan kan je bijvoorbeeld naar de plaatselijke speelplaats aan het klimrek een paar pullups doen en zorg je voor een 100 % mind to muscle verbinding voor maxima groei. Pas wel op voor de kleine kindertjes want die grote kinderhoofdjes raak je nogal makkelijk wanneer je mind in je muscles zit.

Er zijn natuurlijk ook nog meer bicep oefeningen maar het draait niet alleen om de bicep, maar 37,2348237894 % van je bovenarm is bicep, de rest is tricep.

Doe wat dips tot de glanzende plastic folie van je biceps afscheurt en alle kinderen en milfjes volzitten met jouw uitgedroogde pindakaas.

100 reps met een blik tomatensoep wil ook nog wel eens werken.

Pindakaas kuurtje zou die kunnen proberen idd, is algemeen bekend op dit forum dat het super werkt!
Recent heeft er een jongen van dit forum nog resultaat geboekt door het op z'n buik te smeren, ongelofelijk hoe anabolisch dat spulletje is!

In 2 weken heeft hij dit resultaat geboekt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Josef+Rakich+%2528111%2529.jpg

Het hoeft ook niet in een paar weken en wil er ook echt de tijd voor nemen, maar ik heb nu vakantie en dan wil ik wat meer gaan trainen dus daar hoop ik een beetje een goed schema voor te krijgen.

Grote arme is gewoon armen trainen met progressive overload en bulken. Ik zou stronglifts + 2 extra arm oefeningen doen

Tot hoeveel gewicht gaat je haltersetje? Het zal waarschijnlijk te weinig zijn voor bent-over-rows, deadlifts, bench presses (misschien alleen in het begin genoeg), maar je kan er misschien walking lunges mee doen en andere dingen op een hoog aantal reps trainen. Misschien nog ergens pullups aan een trap ofzo en dan heb je in ieder geval iets. Of zo'n pullup bar kopen.

Puur voor je armen gewoon triceps extensions en bicep curls, maar alleen dikke armen zonder verdere spierontwikkeling is niet echt mooi.

Anders gewoon sportschool zoeken die je wél toelaat.

.

Laatst bewerkt:
whaha virusje, heerlijk :haha:

Je zult altijd evenveel armspieren hebben als je nu hebt.

Doe wat dips tot de glanzende plastic folie van je biceps afscheurt en alle kinderen en milfjes volzitten met jouw .

Shit dat doe ik dus fout, wist niet dat er ook nog plastic folie omheen moest.

@TS : Jefit app installeren staan genoeg oefeningen op

Laatst bewerkt:
Extra armspieren is gewoon niet mogelijk natuurlijk :)
Maar je kan dus gewoon beginnen door oefeningen voor je biceps en triceps op te zoeken.
Het is allemaal niet zo moeilijk.. er staan genoeg oefeningen op dit forum over oefeneningen, reps, rust etc.
Voor biceps bijv: Dumbell curls, Hammercurls, Concentration curls.
Triceps: Variatie op skullcrushers met dumbells, kickbacks, one arm extensions..
Als je het niet kan vinden wat me sterk lijkt zoek je deze dingen even op op google..
Youtube filmpjes, t maakt allemaal niet uit zolang je maar begint en NIET stop en opgeeft..

Succes

EDIT: voorderest geweldige reacties hahaha :)

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de tips jongens, ik zal eens het één en ander opzoeken op het forum en internet en een aantal dingen aanschaffen.

hahaha en al die ecto.s die nog zeggen het kan niet en schema.s geven zonnesteek ecto.s van dbb ???????

500 ml test

500 ml tren

en dan kickstart

groetjes
meaantje

Terug
Naar boven