MuscleMeat

Hoe krijg je snel een sixpack

• Topic Starter Topic Starter
nee ik vind het mooier staan
en ik had het niet precies tegen jou sniper eigelijk.
en rede 2
ik heb al een vriendin -.-'

Ja plus 6x per dag rukken, je moet er wat voor over hebben

het gaat hem er niet over dat je niet mag posten ....
lees eerst welke topics er wel al over zijn, vind je dan nog niet het antwoord .... wat ik ten zeerste betwijfel ..... dan kan je alsnog een topic openen hierover.

en zoals eerder gezegd, wat boeit het een sixpack te hebben en voor de rest miezerige armpjes ...

iedereen heeft spieren ... mocht je ze niet hebben lag je allang op de grond ....

voor een sixpack hoef je alleen maar dun te zijn, maar gebruik gewoon eerst eens de zoekfunctie en zoek op sixpack, genoeg over te vinden.
we krijgen bijna elke maand weer een sixpacktopic, daarom reageren we zo;)

Hey
Ik ben een beginner op dit forum.
En ik zou graag willen weten hoe je snel een sixpack kan krijgen
Ik weet dat je moet letten op je voeding
enc enc
Maar ik heb geen fitness apparaten ofzo.
Toen ik via google zocht naar zo'n soort topic stonden er wel dingen zoals crunch ofzo?
Ik weet eerlijk gezegt niet wat dat zijn enzo ??????
Dus mocht je vermelden wat ik kan doen zonder fitness apparaten zet er dan aub bij wat het precies inhoud.
Verdere informatie:
Ik ben 15jaar oud ik ben 1m78
En ik weeg 65kg
Volgens mij is het gewoon normaal me armen zijn ook normaal en best gewoon spieren als ik ze aanspan.
Als ik me buikspieren aanspan zie je wel een verandering maar niet echt de sixpack ik heb daar een soort (buikje zitten)
dat ik zou wegwillen krijgen.

Mijn voeding is
Ontbijt : Choco pops.
Middag eten : (Sla ik soms over) anders gewoon boterhammen ongv 6
2 dagen met knakworstjes dan 5boterhammen met curry.
Avond eten: 4dagen van de week gewoon een prakkie :P
1 dag brood
de andere 2 dagen chinees , patat enc enc.

tussendoor eet ik
na school een beker siroop of cola met een stukje chocola
en na het avond eten soms ook snoep 4,5 snoepjes ongv.
En soms wel een hele zak chips als ik 's avonds naar buiten ga + coca cola cherry of energy

Ik hoop dat iemand me snel kan helpen en ik denk dat het meest lekkere eten weg moet XD?

Oké, dan ga ik nu maar eens serieus proberen te helpen, heb je een stuk meer aan.

Voeding

Ontbijt: 2 Boterhammen.
Lunch: Niet over slaan. Goed eten is belangrijk ook al wil je een sixpack. Gewoon die 6 boterhammen hier aangezien je hoogst waarschijnlijk naar school gaat.
'S Avonds: Tja, wat de pot schaft.

Een aantal voedings tips: Die 4 of 5 snoepjes zullen niet zo erg zijn, maar je kunt ze beter weg laten. Een hele zak chips op eten is ook niet slim als je een sixpack wilt. Qua drinken is Cola eigenlijk ook niet al te best, maar zolang je dat met mate drinkt is het imo niet erg.

Cardio

Na voeding het belangrijkste onderdeel voor een sixpack.
Je kunt bijvoorbeeld 4 dagen per week Cardio doen (Hometrainer, Crosstrainer, Hardlopen etc.)
Hiermee verlaag je je vetpercentage & zal er gestaag een sixpack opdoemen.

Training

Train ALLES. Niet alleen je buik! Een sixpack; hardstikke leuk voor de jeugd, helaas stelt het niet zo veel voor als de rest van je lichaam niet in proportie is.

Qua Buikspieroefeningen:

Sit-ups (Dezen zul je toch wel kennen neem ik aan.)
Crunches (Kijk even in het sixpack artikel.)
Evt. Side crunches voor de Obliques (De zijkant van je sixpack, dit maakt het eigenlijk compleet.)

Hopelijk heb je hier iets aan. Een tip nog; Eet zo min mogelijk patat, aangezien daar veel vet in zit.

dankjewel sniper
daar heb ik idd wat aan :p ik ga het maar proberen toe te passen
oja en ik voetbal op dinsdag avond 1uur
en op zaterdag een wedstrijd dan meestal.

Prima te combineren naar mijn mening. Je kan desnoods 3x per week cardio doen, zo lang je echt een sixpack wilt moet het te doen zijn ;). Succes!

Jep
Ik las wel ergens dat je niet elke dag moet trainen
maar dat er rust tussen moest zitten omdat spieren rust nodig hebben..?

Ja. Qua krachttraining heeft elke spier (Dus ook je buik) 48 uur nodig na een training.
Dus dan zou je bijv. op ma/wo/vrij KUNNEN trainen.

Ok.
Dan zal ik ff kijken hoe dat gaat :p
dinsdag training en dan donderdag weer en dan zaterdag wedstrijd.
en dan zou ik nog op zondag of maandag iets rustiger iets kunnen doen.

:roflol:

help die arme jongen nou eens met zn SiXPaCK.

Kijk eens verder op de site, voornamelijk het onderdeel voeding. Als je niet naar de gym wilt kan je thuis buikspieroefeningen doen en kan je n paar keer per week gaan joggen. suc6

edit;
oh ik zag niet dat dit topic al een 2e pagina had....

Boterham met curry? bedoel je die saus? :D

Ik zal als ik jou was vanaf nu altijd het middageten overslaan, als het evenkan ook het ontbijt. Als je dan je ontbijt overslaat kan je als avondeten choco pops eten, dan komt die sickpack vanzelf ( 2 a 3 weken denk ik :)

door te trainen:rolleyes: je heb niet van de ene op de andere dag een sixpack :duh::no: mensen denken dat als je ff een weekje traint je meteen een sixpack heb zo jammer :(

Als je alleen een sixpack wilt moet naar Somalisch modaal leven.

Terug
Naar boven