XXL Nutrition

Hoe krijg je snel een sixpack

:roflol: en natuurlijk wel iedere dag crunches doen ;)

gewoon echt triest als je een sixpack heb en er verder uit ziet als een vaatdoek!

ook dat, buiten dat ben ik er als vrouw zijnde niet eens bij gebaat of iemand nou een sixpack heeft of niet.

Lock!!!!!!!!!!!

gewoon echt triest als je een sixpack heb en er verder uit ziet als een vaatdoek!

2m81mo2.jpg

Kan ik icm een strak bulkschema ook een six pack krijgen? Ik heb namelijk ergens gelezen dat je door te bulken rond de buikstreek veel vet kan verliezen.

Whahaha bulken om vet te verliezen

cherry coke , chocolade , snoepj en chips :roflol:
Ga eerst maar eens je hele lichaam trainen, en je voeding aanpassen.

haha gast is dit serieus? :D
Als het echt serieus is wil ik je in elkaar slaan.

Hey
Ik ben een beginner op dit forum.
En ik zou graag willen weten hoe je snel een sixpack kan krijgen
Ik weet dat je moet letten op je voeding
enc enc
Maar ik heb geen fitness apparaten ofzo.
Toen ik via google zocht naar zo'n soort topic stonden er wel dingen zoals crunch ofzo?
Ik weet eerlijk gezegt niet wat dat zijn enzo ??????
Dus mocht je vermelden wat ik kan doen zonder fitness apparaten zet er dan aub bij wat het precies inhoud.
Verdere informatie:
Ik ben 15jaar oud ik ben 1m78
En ik weeg 65kg
Volgens mij is het gewoon normaal me armen zijn ook normaal en best gewoon spieren als ik ze aanspan.
Als ik me buikspieren aanspan zie je wel een verandering maar niet echt de sixpack ik heb daar een soort (buikje zitten)
dat ik zou wegwillen krijgen.

Mijn voeding is
Ontbijt : Choco pops.
Middag eten : (Sla ik soms over) anders gewoon boterhammen ongv 6
2 dagen met knakworstjes dan 5boterhammen met curry.
Avond eten: 4dagen van de week gewoon een prakkie :P
1 dag brood
de andere 2 dagen chinees , patat enc enc.

tussendoor eet ik
na school een beker siroop of cola met een stukje chocola
en na het avond eten soms ook snoep 4,5 snoepjes ongv.
En soms wel een hele zak chips als ik 's avonds naar buiten ga + coca cola cherry of energy

Ik hoop dat iemand me snel kan helpen en ik denk dat het meest lekkere eten weg moet XD?

Het stikt hier van de blagen die een sixpack willen
kan ik nog begrijpen
maar jou voeding is gewoon beledigend :o had het tenminste een beetje gecamoufleerd zodat het leek alsof je een beetje gezond at
ik ga je niet in elkaar slaan hoor, ik ben een internetheld:(
:D:mad:tuurlijk ga ik je kop slopen

#@*&(%^ Jij eet in 1 dag weg waar ik een heel jaar over doe (snoep en andere vette shit)

iets overdreven, maar het is echt vet veel. als mn ouders willen frituren maak ik altijd zelf iets. en snoepen doe ik nooit!

Terug
Naar boven