Fitness Seller

Hoe krijg je snel een sixpack

• Topic Starter Topic Starter
Het stikt hier van de blagen die een sixpack willen
kan ik nog begrijpen
maar jou voeding is gewoon beledigend :o had het tenminste een beetje gecamoufleerd zodat het leek alsof je een beetje gezond at
ik ga je niet in elkaar slaan hoor, ik ben een internetheld:(
:D:mad:tuurlijk ga ik je kop slopen
Ik kan wel liegen maar daar heb ik geen donder aan he ???

Wesking moet wel een kloontje zijn.

van spam lezen krijg je een sixpack

die heb je al alleen niet zichbaar :P

Hey
Ik ben een beginner op dit forum.
En ik zou graag willen weten hoe je snel een sixpack kan krijgen
Ik weet dat je moet letten op je voeding
enc enc
Maar ik heb geen fitness apparaten ofzo.
Toen ik via google zocht naar zo'n soort topic stonden er wel dingen zoals crunch ofzo?
Ik weet eerlijk gezegt niet wat dat zijn enzo ??????
Dus mocht je vermelden wat ik kan doen zonder fitness apparaten zet er dan aub bij wat het precies inhoud.
Verdere informatie:
Ik ben 15jaar oud ik ben 1m78
En ik weeg 65kg
Volgens mij is het gewoon normaal me armen zijn ook normaal en best gewoon spieren als ik ze aanspan.
Als ik me buikspieren aanspan zie je wel een verandering maar niet echt de sixpack ik heb daar een soort (buikje zitten)
dat ik zou wegwillen krijgen.

Mijn voeding is
Ontbijt : Choco pops.
Middag eten : (Sla ik soms over) anders gewoon boterhammen ongv 6
2 dagen met knakworstjes dan 5boterhammen met curry.
Avond eten: 4dagen van de week gewoon een prakkie :P
1 dag brood
de andere 2 dagen chinees , patat enc enc.

tussendoor eet ik
na school een beker siroop of cola met een stukje chocola
en na het avond eten soms ook snoep 4,5 snoepjes ongv.
En soms wel een hele zak chips als ik 's avonds naar buiten ga + coca cola cherry of energy

Ik hoop dat iemand me snel kan helpen en ik denk dat het meest lekkere eten weg moet XD?

Gewoon wat op je voeding letten, fitnessen, cardio,

en niet met het ideaal van een 6pack zoals op de reclame in je hoofd zitten anders zou je wel ns teleurgesteld kunnen worden :)

zag laatst een monster uitleg over hoe je een 6pack krijgt...

...las het in een signature...

eet wat lego:D

Een zichtbare sixpack bereik je niet alleen door buikspieroefeningen maar vooral ook door je vetpercentage te verlagen. Als je nu meer dan 15% vet hebt, dan zullen je abs waarschijnlijk bedekt zijn met een laagje vet, waardoor ze onzichtbaar worden. Voor een beetje zichtbare rectus abdominis moet je gaan naar een vetpercentage van 10% of lager. 8% - 6% geeft een goed zichtbaar wasbord en 5% - 3% is wat pro fitness en bodybuilding atleten uit de boekjes hebben. Om dit te bereiken moet je zoals gezegd niet alleen buikspieroefeningen doen (dit verdikt en versterkt alleen de spier, maar neemt geen plaatselijk vet weg). Het vetpercentage verlagen gebeurt bij voorkeur met cardio-oefeningen als hardlopen, joggen, mountainbiken, roeien, enz. Je kan dan denken aan hoge intensiteit (meer energie verbranden op korte tijd), lage intensiteit (minder energie verbranden op korte tijd) of een combinatie van beiden. Het belangrijkste is dat je op termijn lichaamsvet gaat verbranden. Om van een vetpercentage van 15% naar 6% te gaan, moet je (afhankelijk van je eigen aanleg) echter denken aan tweeëneenhalf tot drie maanden van 'cutten' (cutten is een veelgebruikt woord in bodybuilding en houd in dat je zoveel mogelijk vet verliest en daarbij zoveel mogelijk spiermassa behoudt). Of je eerst de buikspieroefeningen doet om de spier te verdikken, of juist eerst gaat cutten hangt van jezelf af. Maar het is logisch om eerst spiermassa te vergroten en daarna pas het vet weg te laten smelten d.m.v. een cut-periode. Een goede sixpack bereiken is gewoonlijk hard werk, voor de ene al wat meer dan de andere. En vergeet niet: er zijn nog andere spieren te trainen!

Daarom dat je wat moet rondlezen op het forum:cool:

Ik moet altijd lachen met dit soort types, hihi

gezond eten en veel spieroefeningen

Hahahaha, jesus christ!

---------- Post toegevoegd Sun 22 Jul 2012 om 20:07 ----------

Btw, ik zie dat je 5% vet% hebt :D

Laat is wat pics zien, ben benieuwd!

Pak 6 blikjes cola en plak ze op je buik...

SIX-PACK.jpg

wat een topic, altijd erg vermakelijk. keep it up

T Y F U S zooitje hieroo

Goede bijdrage geleverd dacht ik zo.

Terug
Naar boven