Fitness Seller

hoe kun je het beste weer beginnen ?

hallohoi

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
70kg
Vetpercentage
12%
hallo allemaal ik wil (weer) beginnen met trainen. ruim 14 jaar geleden heb ik enkele jaren getraind. ik heb het een en ander gekocht om thuis wat te trainen power rack met lat pull en low pulley, halters , olympische stang met 100 kg schijven enz. nu zit ik met een vraag zou ik alleen thuis gaan trainen of ook in een sportschool ivm kennis en contacten.
zelf zit ik te denken om ook naar een sportschool te gaan. maar vroeger heb ik nooit echt goed op mijn eten gelet hierdoor groeide ik niet optimaal. dit wil ik nu wel goed aanpakken. zou het interessant zijn om een personal trainer te nemen voor een bepaalde tijd 1 maal per week. deze kan mijn dan goed begeleiden en mijn eetpatroon aanpassen. wat mag ik van een personal trainer verwachten ? zelf ga ik er van uit dat je snellere resultaten zult zien maar hoeveel sneller ? is het zijn investering waard boek je echt snellere vooruitgang ? wie kan mijn hier zijn mening over geven

wat jij het fijnst vindt...;) sportschool sws beter :P thuis train je niet zo serieus lijkt mijn dan in sportschool ?

ga eerst maar weer eens trainen en het volhouden.. dan komt de rest vanzelf wel

Terug
Naar boven