MuscleMeat

Hoe kwam jij er achter welke opleiding/baan bij jou past?

Even een recap

Jouw investering: 120 euro
Opbrengst: 100 euro (in 3 weken)

Balans:

-20 euro en 3 weken tijd verspild.

Gaat al goed richting de 10.000/maand.

Sinds vandaag 150, dus al 30 euro in de plus :D

/Care ga maar lekker afkraken, ik kom er wel, jullie betwijfel ik ;)

Prachtig hoe naïef sommige mensen kunnen zijn :D

• Topic Starter Topic Starter
MBO ict inmiddels afgerond.

jeeeuumug dit waren serieus 4 vergooide jaren. amper wat geleerd en kan mezelf echt geen ict'r noemen. maar heb nu wel m'n ticket naar de HBO en heb me ingeschreven voor commerciele economie. Weet het gewoon echt niet anders en dit is een brede opleiding. Hoop zo een beetje m'n richting te vinden in de opleiding zelf.

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jun 2012 om 21:15 ----------

Prachtig hoe naïef sommige mensen kunnen zijn :D

moet jij niet naar ronaldo kijken nu?

MBO ict inmiddels afgerond.

jeeeuumug dit waren serieus 4 vergooide jaren. amper wat geleerd en kan mezelf echt geen ict'r noemen. maar heb nu wel m'n ticket naar de HBO en heb me ingeschreven voor commerciele economie. Weet het gewoon echt niet anders en dit is een brede opleiding. Hoop zo een beetje m'n richting te vinden in de opleiding zelf.
Doe je een ICT opleiding ga je daarna naar CE. Dat is dan 8 jaar vergooid.

Ga dan een verkorte HBO ICT opleiding doen oid.

duss.. je hoeft nooit meer producten bij te kopen?

Ik koop enkel producten nadat ik geld van mijn klanten heb ontvangen.
Dus nee ik moet niets, ja ik doe het wel :)

Zelfde als dat jij supps zou kopen bij B&F met korting en die aan mij zou doorverkopen voor de consumenten prijs..

Ik koop enkel producten nadat ik geld van mijn klanten heb ontvangen.
Dus nee ik moet niets, ja ik doe het wel :)

Zelfde als dat jij supps zou kopen bij B&F met korting en die aan mij zou doorverkopen voor de consumenten prijs..

Stop nou maar gewoon met posten. Des te meer je post, des te meer je, jezelf belachelijk maakt over 2 jaar.

ja tomtomtomtom ik spreek je graag over een paar jaar
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
ik ga echt stuk hier

Het is je wordt

gr

Tom je bent ook een komma vergeten tussen zet en des.

Doe je een ICT opleiding ga je daarna naar CE. Dat is dan 8 jaar vergooid.

Ga dan een verkorte HBO ICT opleiding doen oid.

Waarom verder met ICT als dat helemaal niet mijn ding is? Waar ik dus later achter kwam (2e jaar). vond het toen zonde om te stoppen!

ICT + ce is ook geen slechte combie om mee binnen te komen hoor..

Waarom verder met ICT als dat helemaal niet mijn ding is? Waar ik dus later achter kwam (2e jaar). vond het toen zonde om te stoppen!

Ik zou ICT op het mbo geen moment trekken.

Ik wil geen spelbreker zijn, maar CE is de meest overrated opleiding die er bestaat op HBO niveau. Er zijn zo verschrikkelijk veel mensen die CE doen dat er totaal geen werk meer voor is.

Moet je natuurlijk zelf weten, als je het een leuke opleiding vindt moet je het doen. Maar de kans bestaat dat je straks geen baan kan vinden.

Geen STEM-studie volgen = waardeloos.

Als je ooit binnen komt met die opleiding.
Mss dan wel.

Dus om me even te mengen in die ce discussie, ik heb mezelf dus ook opgegeven voor een centrale opleiding met hetzelfde idee als hem. Maar dan voor Bedrijfskunde MER. Als vorige opleiding MBO BOL 4 ICT, waarvoor ik binnenkort me diploma ga afhalen.

Er zijn 200 HBO opleidingen, ik heb 100 tests gedaan, maar heb echt geen flauw idee waar mijn toekomst ligt. Weet iig wel dat het geen ICT meer gaat worden.

Ik wil geen spelbreker zijn, maar CE is de meest overrated opleiding die er bestaat op HBO niveau. Er zijn zo verschrikkelijk veel mensen die CE doen dat er totaal geen werk meer voor is.

Moet je natuurlijk zelf weten, als je het een leuke opleiding vindt moet je het doen. Maar de kans bestaat dat je straks geen baan kan vinden.

Ik begrijp jouw reactie man. er zijn indd veel mensen die deze opleiding volgen omdat er zoveel mensen zijn die het ook gewoon nog niet precies weten wat ze nou willen doen.

maar wat moet ik anders? ik moet wel een opleiding volgen met een beetje niveau (hbo) want met mbo kom je al helemaal nergens.

weet gewoon geen andere opleiding die mij wel interesseert.. ben naar vele opendagen gegaan maar ik weet het gewoon NIET. dusja.. :(

Ik begrijp jouw reactie man. er zijn indd veel mensen die deze opleiding volgen omdat er zoveel mensen zijn die het ook gewoon nog niet precies weten wat ze nou willen doen.

maar wat moet ik anders? ik moet wel een opleiding volgen met een beetje niveau (hbo) want met mbo kom je al helemaal nergens.

weet gewoon geen andere opleiding die mij wel interesseert.. ben naar vele opendagen gegaan maar ik weet het gewoon NIET. dusja.. :(

+1. Ik weet het gvd ook niet :mad:!!!!! Mijn gedachte was dus ook, die HBO diploma behalen is toch een mooie aanwinst voor je cv ongeacht welke kant je opgaat. Dan ben ik ook weer een stukje ouder 22-23, en weet ik hopelijk wat ik dan WEL wil.

Ik zou ICT op het mbo geen moment trekken.

ik heb het gelukkig 4 jaar vol gehouden.. kon het ook geen dag langer meer trekken. echt verschrikkelijk slecht en kwam erachter dat het toch niet mijn ding is pff..

zonde van al die jaren maja dat wist ik ook niet achteraf

Terug
Naar boven