- Waardering
- 2.490
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
Ik begrijp jouw reactie man. er zijn indd veel mensen die deze opleiding volgen omdat er zoveel mensen zijn die het ook gewoon nog niet precies weten wat ze nou willen doen.
maar wat moet ik anders? ik moet wel een opleiding volgen met een beetje niveau (hbo) want met mbo kom je al helemaal nergens.
weet gewoon geen andere opleiding die mij wel interesseert.. ben naar vele opendagen gegaan maar ik weet het gewoon NIET. dusja..![]()
De opleiding is wel goed, alleen zoals bij elke opleiding, zodra heel veel mensen die opleiding gaan volgen wordt de waarde een stuk minder.
"Leer een vak" is wel een goede uitspraak van Jeroen van der Veer.
Je moet bij jezelf nagaan, wat kan ik als ik van school af kom. Kan je dingen die anderen niet kunnen, dan heb je waarde voor een werkgever.
Natuurlijk is het ook belangrijk dat het je interesseert, maar je moet wel goed nadenken over het toekomstperspectief. Zie tegenwoordig weinig mensen echt helder nadenken wat ze kunnen met een opleiding.

!!!!! Mijn gedachte was dus ook, die HBO diploma behalen is toch een mooie aanwinst voor je cv ongeacht welke kant je opgaat. Dan ben ik ook weer een stukje ouder 22-23, en weet ik hopelijk wat ik dan WEL wil.