- Lid geworden
- 28 nov 2007
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 112kg
- Vetpercentage
- 12%
Door mijn leeftijd 52 jaar train ik 7 dagen per week maximaal 45 min per dag, het lukt niet meer om langer te trainen omdat ik simpelweg op ben! Het (schema) wat ik afwerk loopt gewoon door, het lijkt veel elke dag trainen maar dit is voor mij de oplossing die paar minuten per dag om in shape te blijven. Ben met pensioen dit is de enige inspanning wat ik heb en kan daarna weer lekker rusten! Train nu al een kleine 30 jaar totaal. Ben er wel een een tijdje uit geweest maar sinds 3 jaar weer elke dag zoals hieronder. Weeg exact 105kg 17% niet dat het belangrijk is voor mij maar ben redelijk vol opgepompt. In mijn tropenjaren woog ik 129kg 15% Dit om een aan te geven dat ik niet onder doe voor de jonkies.
Train puur op gevoel en werk geen 5x5 programma’s oid. Hoef ook niets meer te bewijzen de spiegel is mijn vriend en dat is mijn maatstaf om het maar zo te zeggen!
Maandag Borst & buik
Dinsdag Benen > Sumo deadlift only
Woensdag Rug & buik
Donderdag biceps & triceps kuiten
Vrijdag Schouders & buik
Zaterdag Benen leg extension leg curl & kuiten
Zondag Borst & buik
Maandag biceps & triceps kuiten
Train puur op gevoel en werk geen 5x5 programma’s oid. Hoef ook niets meer te bewijzen de spiegel is mijn vriend en dat is mijn maatstaf om het maar zo te zeggen!
Maandag Borst & buik
Dinsdag Benen > Sumo deadlift only
Woensdag Rug & buik
Donderdag biceps & triceps kuiten
Vrijdag Schouders & buik
Zaterdag Benen leg extension leg curl & kuiten
Zondag Borst & buik
Maandag biceps & triceps kuiten