MuscleMeat

Peiling Hoe reageer jij als mensen je er onterecht van verdenken anabole steroïden te gebruiken?

Peiling Peiling Hoe reageer jij als mensen je er onterecht van verdenken anabole steroïden te gebruiken?

• Ik blijf kalm en ontken dat ik AAS gebruik

Stemmen: 219 31,9%
  • Ik reageer lichtgeraakt, en ontken dat ik AAS gebruik

Stemmen: 60 8,7%
  • Ik blijf kalm en ga niet expliciet ontkennen, in plaats daarvan leg ik uit dat AAS slechts een deelt

Stemmen: 61 8,9%
  • Ik blijf kalm en geef aan dat ik er niet over wens te praten

Stemmen: 1 0,1%
  • Ik reageer lichtgeraakt en geef aan dat ik er niet over wens te praten

Stemmen: 2 0,3%
  • Ik word boos en geef aan dat ik dat beu ben

Stemmen: 20 2,9%
  • Ik reageer nog anders

Stemmen: 77 11,2%
  • Niemand heeft mij tot nu toe verdacht van AAS gebruik

Stemmen: 194 28,3%
  • Ik gebruik ook AAS, en kies dus voor deze optie

Stemmen: 52 7,6%

• Totaal stemmers
    686
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik lach.

*
gewoon weglachen.
Ben zelf 15kilo bijgekomen op 1 jaar en iedereen denkt dat ik zot zit te spuiten --'

Ik leg uit dat ik m'n lange manen wil behouden en ik niet het risico wil nemen om kaal te worden. Ook is er iets met mijn bilirubine-afbraak (lever) waardoor ik sowieso geen risico wil nemen met mijn gezondheid. En als laatste zeg ik dat als ik voor dit fysiek gekuurd heb ik me zou moeten schamen.

Optie 1.. dus eigenlijk lieg ik:D

Ik leg even uit dat elke pannekoek naturel mijn fysiek kan halen, en dat ik niet train voor massa.

ik zeg...
GOOS BEN JE BOOS? JELLY OP MIJ OMDAT JE EEN WAARDELOOS LICHAAM HEBT? - problem solved
he just mad...

Hahha die shit had ik een tijd geleden toen ik net beetje begon met gainen, bulken en trainen. Zei me oom tegen me ma of ik aan de spuiten zat, dat ik zo gegroeid was. Ik vind het altijd heerlijk, wou dat iedereen vond dat ik aan de AAS zat. Ik weet zelf het beste wat ik ervoor heb moeten doen en dat daar nooit en te nimmer een spuit bij aan te pas zal komen en daar kan geen enkele andere onwetende ecto iets aan veranderen dus lekker laten praten imo.

Ik zeg dan meestal: "als ik aan de aas zou zitten was ik wel nog groter geweest":rolleyes:
Waarna dan meestal wel standaard de opmerking volgt: "jaja dat zeggern ze allemaal":o

En inderdaad, t is natuurlijk een goed compliment om te krijgen:D

Laatst bewerkt:
ik bijt ze.

wacht even,bij mij is het terecht ,maar even serieus, zoveel mensen zullen er niet ONTERECHT verdacht worden.

Meeste leken kijken gewoon naar groot en breeeed.

Zodra je boven die 90 kg komt en er buff bij staat met spier maar ook met vet dan denken ze al snel dat je aan de aas zit.
Ze snappen niet dat als bv iemand als ik gaat cutten tot 10-8% er een stuk minder overblijft en het er lang niet zo massief en indrukwekkend uit zal zien.

Maar t bevalt mij prima zo, lekker vol lekker buff lekker vreten zonder aas:P

weglachen en vragen of hij jaloers is

ach, reageer altijd zo van ja zeker , gebruik alles en dan heel cynisch kijken:grinny: boeit me echt niks en uitleggen heeft vaak geen zin en heb ik geen zin in ook

Mensen van vroeger vragen het weleens en dan zeg ik laconiek weleens van een sportschool gehoord?

ik zie het als een compliment dat mensen denken dat je AAS gebruikt terwijl je gewoon naturel bent.

Maar als ze me spullen aanbieden ben ik minder vrolijk. vieze rommel

Is mij nog nooit overkomen, maar als ik naturel zou zijn en mensen zouden dat tegen me zeggen zou ik juist trots zijn denk ik :)

En ontkennen ofc :P

Toen ik nog daadwerkelijk naturel was vond ik de vragen wel verdomd irritant. Zelfs eens een "maatje" gehad die 100 % zeker wist dat ik toen al gebruikte en dit ook de hele vriendengroep vertelde, dat was vervelend. Nowadays I don't care :P

Toen ik nog daadwerkelijk naturel was vond ik de vragen wel verdomd irritant. Zelfs eens een "maatje" gehad die 100 % zeker wist dat ik toen al gebruikte en dit ook de hele vriendengroep vertelde, dat was vervelend. Nowadays I don't care :P

als je stats kloppen vind ik het niet zo gek dat ze je verdenken:P
Stats: M 1m91 127kg 10%

bij mij hopen ze dat ik ooit zal gebruiken:p

Gister weer; zit je aan de anabolen ofzo? Ik: Nee gewoon naturel. Hij: Ja, is het gewoon natuurlijk? srs.

IS mij eens overkomen toen ik bij een paar klasgenoten trainde in een lokaal fitness hokje, werd mij door een mannetje gezegd dat ik gebruik, ik ontkende, maar hij geloofde het niet, trok mn shirt omhoog, 'check die sixpak dan!' gevolgd door 'nee, ik gebruik niets', verder heb ik m maar genegeerd...

Nog niet gebeurd. Helaas zou ik in dat geval zo uitvliegen dat men "roid rage" zou roepen, waardoor het alleen nog maar erger zou worden :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven