larslugt94
Cool Novice
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik word er echt pissig om, heb voor voor elke cm/kg. 10 x zo hard moeten knokken als een juicer
ik mis de optie: ik pak hem keihard bij zijn keel, knijp er keihard in en schud heel hard en schreeuw in zijn oor: NEUKEN? NEUKEN? WIL JE NEUKEN?
Ik reageer nogal lacherig en vat het op als compliment. Kennelijk zijn mijn gains bovennatuurlijk als men denkt dat ik er AAS voor nodig zou hebben.

hahaha :d
). Wat me echter wel mateloos irriteert zijn leken die vragen of ik 'ook aan de shakiessss zit' en vervolgens net doen alsof dat magisch is en dat je daardoor 50x sneller spieren krijgt.De meeste mensen geven steken onderwater. Zo van; " Is het toch nog ergens goed voor geweest he die spuit?"
Dan zeg ik ja man, voel me er heerlijk door.....
Ik zou zeggen dat ik niet aan de aas zit, maar wel elke dag synthol spuit.
En dan het gezichtje van u mad opzetten.
Ben ook bang dat het nooit zal gebeuren, ben nog redelijk skinnie, maar het komt er wel al aan. Paar kilootjes (stuk of vier) sinds januari d'r bij.

Ik blijf kalm en ontken dat ik AAS gebruik
-> ik bezie het een beetje als een compliment..ook al steekt het tegen als je het meerdere malen hoord