AndroidHealthClinic

Peiling Hoe reageer jij als mensen je er onterecht van verdenken anabole steroïden te gebruiken?

Peiling Peiling Hoe reageer jij als mensen je er onterecht van verdenken anabole steroïden te gebruiken?

• Ik blijf kalm en ontken dat ik AAS gebruik

Stemmen: 219 31,9%
  • Ik reageer lichtgeraakt, en ontken dat ik AAS gebruik

Stemmen: 60 8,7%
  • Ik blijf kalm en ga niet expliciet ontkennen, in plaats daarvan leg ik uit dat AAS slechts een deelt

Stemmen: 61 8,9%
  • Ik blijf kalm en geef aan dat ik er niet over wens te praten

Stemmen: 1 0,1%
  • Ik reageer lichtgeraakt en geef aan dat ik er niet over wens te praten

Stemmen: 2 0,3%
  • Ik word boos en geef aan dat ik dat beu ben

Stemmen: 20 2,9%
  • Ik reageer nog anders

Stemmen: 77 11,2%
  • Niemand heeft mij tot nu toe verdacht van AAS gebruik

Stemmen: 194 28,3%
  • Ik gebruik ook AAS, en kies dus voor deze optie

Stemmen: 52 7,6%

• Totaal stemmers
    686
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan zou ik het alleen maar een dik groot compliment vinden:D

ik word er echt pissig om, heb voor voor elke cm/kg. 10 x zo hard moeten knokken als een juicer:mad:

ik mis de optie: ik pak hem keihard bij zijn keel, knijp er keihard in en schud heel hard en schreeuw in zijn oor: NEUKEN? NEUKEN? WIL JE NEUKEN?

Lol

Eigenlijk zou ik blij zijn :p Als je anabolen gebruikt heb je zowizo brede armen.(normaal toch?) Dus als ze je dat vragen betekend dat gewoon dat je heel goed bezig bent!(als je ze niet gebruikt dan toch!)

Maar ikzelf ben nooit van plan dat ooit te doen.

Ooit zo'n vriend van mij bleef maar ontkennen maar ik wist dat hij gebruikte
Stijve tepels,redelijk wat acne en vooral snelle groei uiteindelijk gaf hij het toe :p

Ikzelf krijg de opmerking van anabolen vaak maarja meestal van die coolboys die nooit een gym gezien hebben.

Mensen die zelf trainen en verstand hebben vragen niet of ik gebruik maar wat ik zoal gebruik. Als ze serieus zijn, geef ik wel eerlijk antwoord.
Maar soms krijg je ook van de opmerkingen waar iedereen bij zit van ''jezus wat gebruik jij allemaal'' antwoord ik ''rijst met kip''die sukkels hoeven niets te weten over mijn gebruik.

Ik reageer nogal lacherig en vat het op als compliment. Kennelijk zijn mijn gains bovennatuurlijk als men denkt dat ik er AAS voor nodig zou hebben.

ik bijt ze.

wacht even,bij mij is het terecht ,maar even serieus, zoveel mensen zullen er niet ONTERECHT verdacht worden.

Ben pas 1x 'beschuldigd' van AAS-gebruik (meer een opdringerige vraag dan echt beschuldigen). Is ook niet zo raar dat het pas 1x is voorgekomen (zie stats :roflol:). Wat me echter wel mateloos irriteert zijn leken die vragen of ik 'ook aan de shakiessss zit' en vervolgens net doen alsof dat magisch is en dat je daardoor 50x sneller spieren krijgt.

De meeste mensen geven steken onderwater. Zo van; " Is het toch nog ergens goed voor geweest he die spuit?"

Dan zeg ik ja man, voel me er heerlijk door.....

De meeste mensen geven steken onderwater. Zo van; " Is het toch nog ergens goed voor geweest he die spuit?"

Dan zeg ik ja man, voel me er heerlijk door.....

Je kan ook zeggen: alleen jammer dat het bij je moeder niet heeft geholpen anders was je niet geboren...

Ik zou zeggen dat ik niet aan de aas zit, maar wel elke dag synthol spuit.
En dan het gezichtje van u mad opzetten.

Ben ook bang dat het nooit zal gebeuren, ben nog redelijk skinnie, maar het komt er wel al aan. Paar kilootjes (stuk of vier) sinds januari d'r bij.

Ik zou zeggen dat ik niet aan de aas zit, maar wel elke dag synthol spuit.
En dan het gezichtje van u mad opzetten.

Ben ook bang dat het nooit zal gebeuren, ben nog redelijk skinnie, maar het komt er wel al aan. Paar kilootjes (stuk of vier) sinds januari d'r bij.

dan ben je dik......:(

LOl mensen die me niet kennen zien niet eens dat ik aan fitness doe. Laat staan dat ik verdacht word van AAS gebruik :D

Ik blijf kalm en ontken dat ik AAS gebruik

-> ik bezie het een beetje als een compliment..ook al steekt het tegen als je het meerdere malen hoord

Ik leg uit dat mensen die gebruiken en net zo groot als ik zijn nietsnutten zijn zonder wil om zelf daadwerkelijk iets te bereiken en dat het maar zielig is om iets te gebruiken om zo te worden als mij, aangezien ik helemaal niet groot ben. Als mensen werkelijk geïnteresseerd zijn vertel ik ze ook gerust welke milieus het vaker voorkomt en wat de redenen zijn dat veel mensen denken dat anderen gebruiken (kleine kneusjes die gebruiken, bijv. al op hun 17e, er zijn er genoeg).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven