AndroidHealthClinic

Peiling Hoe reageer jij als mensen je er onterecht van verdenken anabole steroïden te gebruiken?

Peiling Peiling Hoe reageer jij als mensen je er onterecht van verdenken anabole steroïden te gebruiken?

• Ik blijf kalm en ontken dat ik AAS gebruik

Stemmen: 219 31,9%
  • Ik reageer lichtgeraakt, en ontken dat ik AAS gebruik

Stemmen: 60 8,7%
  • Ik blijf kalm en ga niet expliciet ontkennen, in plaats daarvan leg ik uit dat AAS slechts een deelt

Stemmen: 61 8,9%
  • Ik blijf kalm en geef aan dat ik er niet over wens te praten

Stemmen: 1 0,1%
  • Ik reageer lichtgeraakt en geef aan dat ik er niet over wens te praten

Stemmen: 2 0,3%
  • Ik word boos en geef aan dat ik dat beu ben

Stemmen: 20 2,9%
  • Ik reageer nog anders

Stemmen: 77 11,2%
  • Niemand heeft mij tot nu toe verdacht van AAS gebruik

Stemmen: 194 28,3%
  • Ik gebruik ook AAS, en kies dus voor deze optie

Stemmen: 52 7,6%

• Totaal stemmers
    686
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vraag ik ook wel eens, is niet zo'n heel gekke vraag.
niet als het een dikke idioot is die beweert dat "je spuiten in je kont stopt". en dat ie gelooft dat ik niet train en alleen en AAS gebruik en daardoor spieren heb:)

Als een normaal iemand em stelt is het een normale vraag ;)

En bij jou krijgen mensen de indruk dat je anabolen gebruikt?

Eh nee, maar ik nam de vraag even aan als zijnde hypothetisch.

Overigens wel een keer overkomen. Iemand (ex-schoonvader) die mij alleen maar kende als ecto van 68 kilo kwam ik tegen na zo'n twee jaar trainen waarin ik tegen de 20 kilo was gegroeid, en die maakte een dergelijke opmerking. Toch niet aan de je weet wel, dat soort werk.

bedank ze!

Meestal als ik ergens ben vragen ze 'heeej gebruik jij ook van die shakieeesss?'
Een enkele keer vragen over AAS maar daar ga ik niet op in.
:trollface:

Laatst bewerkt:
Ik doe een front double biceps en zeg; all steroids b*ch.

Ik mis dus de optie: Ik reageer overdreven sarcastisch en bevestig het, ondanks dat het niet waar is.

+1

Ben het de afgelopen dagen opvallend vaak eensch geweest met GetXXL (no homo)

Ik zeg meestal dat ik idd een wandelende anabool ben. Als men dan lacht, demonstreer ik vervolgens wat ik zoal met mijn fysieke wapens kan doen. Dit is soms bij de club nodig.

Mocht het mij ooit gevraagt worden zou ik gewoon een scheet die richting insturen en weglopen.

Ik leg hen uit dat ik niet goed bezig zou zijn moest ik AAS neem, de centen er niet voor heb, gewoonweg te jong ben, en het ook niet van plan ben. Voor mij is het gewoon een compliment, aan ecto's gaan ze dit niet vragen.

dat streelt men ego

niet dat het bij mij ooit gebeurd is,
maar er zullen zeker wel wat emoties loskomen
vooral woede en misschien wat verraad

maar omdat 90% van deze opmerkingen van mensen komen die er niets van weten, is het heel makkelijk om deze opmerkingen weg te slaan in de onwetendheid van de gemiddelde persoon.

kan niet beter gezegd worden ;)

Meestal optie 1.

Mensen kijken er al van op als ze horen dat ik überhaupt 'kracht train' :rolleyes:

Ben tegenwoordig weer erg agressief en zitten ze te dreigen "het" tegen mijn ouders te zeggen. Fail.

Als het ooit zal uitkomen zou ik ze uitleggen dat het geen wondermiddel is dat je instant spieren geeft met een injectie of tab. en dat de juiste voeding en training nog belangrijker is.

Als het ooit zal uitkomen zou ik ze uitleggen dat het geen wondermiddel is dat je instant spieren geeft met een injectie of tab. en dat de juiste voeding en training nog belangrijker is.

Heb dat een keer geprobeerd en dan krijg je ogen van: wtf Oo?

Mis de optie zie het als een compliment.
Heb tot nu toe niks gebruikt en als ze het zeggen grappig bedoelt of niet, lach ik gewoon mee en zeg ik dankjewel voor het compliment.

Als ik het ooit ga gebruiken. Dan heb ik 2 antwoorden
Mensen die weten wat het inhoudt zeg ik Ja ik heb dit en dit gebruikt.
Mensen die niet weten wat het inhoudt, zeg ik gewoon dat het door de creatine komt :)

Met die debielloze hoef je niet eens in discussie, die roepen meteen al dat het dodelijk is, je geen kinderen meer kan krijgen en je lul eraf valt. Yeah right. Buiten de standaard opmerkingen, van deadliften is gevaarlijk. Binnenkant borst kan je zo trainen en dat squatten slecht is voor je knieën.

Laatst bewerkt:
Nu twee keer overkomen...eerlijk gezegd doet het me niet zoveel maar beide lieftallige grootbekken zijn de patsers van de sportschool. Heb ze eigenlijk genegeerd en ben na een binnenmondse "als jij er beter van wordt dan mag jij dat denken jongen." gewoon lekker verder gaan trainen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven