AndroidHealthClinic

Peiling Hoe reageer jij als mensen je er onterecht van verdenken anabole steroïden te gebruiken?

Peiling Peiling Hoe reageer jij als mensen je er onterecht van verdenken anabole steroïden te gebruiken?

• Ik blijf kalm en ontken dat ik AAS gebruik

Stemmen: 219 31,9%
  • Ik reageer lichtgeraakt, en ontken dat ik AAS gebruik

Stemmen: 60 8,7%
  • Ik blijf kalm en ga niet expliciet ontkennen, in plaats daarvan leg ik uit dat AAS slechts een deelt

Stemmen: 61 8,9%
  • Ik blijf kalm en geef aan dat ik er niet over wens te praten

Stemmen: 1 0,1%
  • Ik reageer lichtgeraakt en geef aan dat ik er niet over wens te praten

Stemmen: 2 0,3%
  • Ik word boos en geef aan dat ik dat beu ben

Stemmen: 20 2,9%
  • Ik reageer nog anders

Stemmen: 77 11,2%
  • Niemand heeft mij tot nu toe verdacht van AAS gebruik

Stemmen: 194 28,3%
  • Ik gebruik ook AAS, en kies dus voor deze optie

Stemmen: 52 7,6%

• Totaal stemmers
    686
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als een bb leek het me zou vragen zou ik hem zeggen ja man wil je ook kopen dan ben je binnen een paar weken zoals ik. Ze dan een paar zink tabletten of iets dergelijks verkopen. En na een paar maanden pijlen hoe het gaat met de aas. Vervolgens uitleggen dat ze wel moeten trainen eten slapen met een goed schema.

ik reageer er elke keer anders op want mensen verdenken me constant vooral als ze me een tijdje niet gezien hebben of gewoon omdat ze het niet begrijpen.
soms zeg ik NEUJ HOEZO Met grote boze ogen terwijl ik me borstpieren om en op aanspan van links naar rechts wat zeg je nou dat ik anebole gebruik ben je gvd niet goed bij je hoofd ofzo heh ?? en dan flexen etc dan lopen ze hoofdschuddend weg.. lachen man

Ik vind het best irritant als ze het vragen. Nou bij mij is het ook niet echt een vraag meer maar meer zo van aah daar heb je die lopende anna ook weer... maar ik lach ze meestal gewoon uit, want 9 van de 10 die het zeggen zijn van die fitness graten

Ik gebruik aas maar als mensen op me werk er naar vragen en meestal in de vorm van een slechte grap natuurlijk, ga ik het extra dik erop leggen of iets in de trant van all naturel ofzo laat ze maar lekker gissen.

Maargoed echt verbergen kan ik het niet meer daar ben ik alweer te buff voor.
Tegn goede vrienden en zelfs mij eigen moeder heb ik ernooit over gelogen.

Ik vindt het wel grappig dat er heeel veel gasten zijn waarvan ik 100% ckrr weet dat ze gebruiken erover liegen en nog wel tegen mij terwijl ik tegen mede builders het gewoon eerlijk toegeef.

Ook hier zie ik weer veel leugenaards voorbij komen die wel met kuur advies/raad in de aas sectie voorbij komen maar nu opeens claimen naturel te zijn en dat vind ik gewoon erg TRIEST.

Ik zeg; nee mn vriendin gebruikt wel elke avond een spuit.. als t aan mij lag 2

Ik leg altijd uit aan die persoon wat het gebruik van anabolen inhoudt en wat de gevolgen daarvan zijn. Voornamelijk gaat het dan over meer voeding, harder trainen, gedisciplineerd leven etc... en als ik dan bij het stukje info over roidrage aan kom sla ik zijn hersens in uit irritatie.

Wtf janken jullie, ik zou juist trots zijn en ze van binnen hard uitlachen :D

Ik vind het best irritant als ze het vragen. Nou bij mij is het ook niet echt een vraag meer maar meer zo van aah daar heb je die lopende anna ook weer... maar ik lach ze meestal gewoon uit, want 9 van de 10 die het zeggen zijn van die fitness graten

Dude, je bent 17.. de enige reden dat ze je ana zouden noemen zou kunnen zijn omdat je arjan heet..

:o

ik moet meteen lachen...zeker als ze zelf net een frikadel naar binnen werken haha

---------- Toegevoegd om 00:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:07 ----------

btw FITNESSGRATEN:grinny:

Ik zie het meer als een compliment. Ben momenteel flink aan het uitscheuren bij mijn oksels en tja, er zijn nu eenmaal veel mensen die denken dat als je (te) snel groeit je aan de roids zit. Ik lach er meestal maar om, vind het wel leuk om te horen eigenlijk (ik bedoel, ik weet zelf beter ;) )

Is me een paar keer gevraagd geweest en heb altijd kalm gereageerd. Laatste was het een jongeman die zei dat hij thuis trainde. Daarop stelde ik hem dee vraag of hij elke dag hard trainde en elke dag 7 a 8 maaltijden at. Niet dus en hij droop af.

Als ze het als grapje zeggen vind ik het wel leuk omdat ik het als compliment zie, en antwoord dan nee. Alleen komt daarna ook vaak de vraag: gebruik je ook van die shakes? -Ja. Oh! Daarom ben je zo gespierd geworden. Ja met die dingen gaat t hard he.
......................
Edit: als een ongespierde jongen het in een gym het aan me vraagt zeggen ze altijd van: ja ik moet ze ook gaan halen, waar haal jij ze?
Vaak zijn ze tegen de tijd dat ze ze zouden bestellen alweer (voor een tijdje) gestopt met trainen waardoor ze er niet achter zijn gekomen dat shakes vrij weinig uitmaken voor je fysiek.

Ander verhaal: ik train met mn schoonvader in de gym. Heeft iemand tegen hem verteld dat ik anabolen gebruik :s. In zo'n situatie kan ik het niet waarderen.

Laatst bewerkt:
ik vertel graag over hoeveel en wat ik gebruik doe er dan nog een schep boven op, meestal kijken ze raar en zeggen ze dan, man je had wel dood kunnen wezen.

Jij wel met dat monsterfysiek van je.

Ik maak het ook regelmatig mee. Dan gaat het ongeveer zo:

Hij [willekeurige gast in de kroeg]: Maarrruh... zeg, doe jij aan bodybuilding ofzo?

Ik: Ja. :yes:

Hij: Ja, moet je 's kijken, je hebt meer triceps/spieren/spierballen als/dan ik!

Ik: [flex mijn triceps en kijk ernaar alsof ik ze nog nooit heb gezien] :) ...

Hij: Enneh... gebruik je ook... anabolen enzo?

Ik: [kijk "amused" en schud nee met m'n hoofd] :nope:

Hij: Helemaal niets? Allemaal puur natuur?

Ik: [trek m'n schouders op en zet mijn beste ik-snap-er-ook-niets-van-kop] Ja. :dunno:

Hij: Nooit gebruikt ook?

Ik: :roflol: Nee man, het gaat zo al snel genoeg! :o

:D

Als ze vragen of ik wedstrijden wil doen en of ik van plan ben om te gaan gebruiken zeg ik: "Nee man, daar word je als vrouw hartstikke lelijk van!" Alleen als iemand serieus geïnteresseerd lijkt in hoe ik erover denk, leg ik uit dat voor mij deze sport nog steeds primair gaat om gezondheid, om een sterk, mooi en fit lichaam, en dat voor mij het gezonde daar ophoudt waar je het lichaam buiten zijn natuurlijke grenzen probeert te pushen.

De grenzen opzoeken: altijd! Het lichaam kunstmatig eroverheen forceren... nee, dank u. ;)

Ik zeg altijd dat ik aan curlen doe en veel c1000 imitatie magnum ijsjes eet voor ik ga slapen(dat laatste is overigens waar, vaak lig ik te draaien in mijn bed en moet dan gewoon een ijsje eten).

Ik maak het ook regelmatig mee. Dan gaat het ongeveer zo:
Hij [willekeurige gast in de kroeg]: Maarrruh... zeg, doe jij aan bodybuilding ofzo?

Ik: Ja. :yes:

Hij: Ja, moet je 's kijken, je hebt meer triceps/spieren/spierballen als/dan ik!

Ik: [flex mijn triceps en kijk ernaar alsof ik ze nog nooit heb gezien] :) ...

Hij: Enneh... gebruik je ook... anabolen enzo?

Ik: [kijk "amused" en schud nee met m'n hoofd] :nope:

Hij: Helemaal niets? Allemaal puur natuur?

Ik: [trek m'n schouders op en zet mijn beste ik-snap-er-ook-niets-van-kop] Ja. :dunno:

Hij: Nooit gebruikt ook?

Ik: :roflol: Nee man, het gaat zo al snel genoeg! :o

haha bij mij gaat het precies het zelfde zo alleen dan zijn het de dames die het vragen

ik wacht nog steeds op dat magisch moment dat ze me ervan verdenken...

ik ben sinds augustus enorm vooruit gegaan, 6kg spiermassa of zelfs meer, dit kwam ook omdat ik pas sinds dan serieus ben gaan fitnessen. Op het school hebben verschillende mensen mij komen vragen of ik steroïden neem en ik moet er gewoon mee lachen^^ en van tijd tot tijd hoor je van mensen dat ze "gehoord" hebben... en uiteindenlijk vind ik het allemaal een compliment omdat dat een teken is dat je zeer goed vooruit gaat:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven