Niet iedereen bemachtigd de sleutel van z'n eigen controle kamer die contractie kan uitzetten en over de verbindingslijnen gaat tussen intern en extern. Voor mij geldt dat wel, sjamanen en/of heksenmeesters gaan niet voor de levensstijl van bodemschatten aangezien hun perfectie zich al volmaakt boven het aardoppervlak bevind.
Mooie psychedelische verwoording. Verminderd wel na maandenlang clean te hebben geleefd
Maar, om inhoudelijk te reageren op jouw reactie:
"Niet iedereen bemachtigd de sleutel van z'n eigen controle kamer die contractie kan uitzetten en over de verbindingslijnen gaat tussen intern en extern"
Afsluiting van externe prikkels (buitenwereld) zorgt voor meer focus naar de binnenkant. Een introverte ziel wordt werkelijkheid. En dan kun jij je doelen behalen (eraan werken). Is dit jouw manier om innerlijke lekken te dichten? Ik zie mezelf als mens, één van anderen, ik golf mee met de rest. Afsluiting zorgt voor isolatie, en isolatie weer voor nog pessimistische voorstellingen, tenzij je echt bezig bent met zelfontplooiing, en jij beschikt over voldoende sociale vaardigheden waarmee jij je weer kunt mengen met de anderen. Wist je dat zelfontplooiing nog veel meer waarde krijgt, als je dit deelt met anderen? En je meer gaat oriënteren op bredere vlakken?
"Voor mij geldt dat wel, sjamanen en/of heksenmeesters gaan niet voor de levensstijl van bodemschatten aangezien hun perfectie zich al volmaakt boven het aardoppervlak bevind."
Oftewel: zelfoverschatting zorgt voor een meditatieve staat-van-zijn. Je komt te leven in een "andere wereld", één waarbij je zoekt, jezelf isoleert van andere werelden (huizen), en met jouw grote ogen het innerlijke doolhof bestudeerd.
Betrap jij jezelf ook steeds op het uitstellen van zaken, door jezelf lam te maken met goedwillende smoezen waar je zelf echt in gelooft?
LSD, autisme, en intelligentie is geweldig. I love it