XXL Nutrition

hoe slecht is wiet?

• Topic Starter Topic Starter
is dit zijn "simpel nederlands" modus?
Of mss heb ik teveel gezopen, dat kan natuurlijk ook.

Maar de laatste tijd valt me op dat ik probleemloos zijn posts kan lezen, slimmer wordt ik ook niet van DBB zover ik weet dus er moet wel iets zijn wat dit teweeg heeft gebracht en ik denk dat de schuld volledig op Marky's schouders rust, toch Markytje? :)

Your grub, not mine. :D

Haha ja echt, die gozer had de volgende dag nog steeds het idee dat hij de hele dag gevolgd werd. Het erge was nog dat ik het voor hem gedraaid had en er genoeg in gedaan had onder het mom van 'liever teveel dan te weinig'. Die gozer rookte zonder aarzelen dat hele ding op.
Denk het ook licht aan hoe angstig je van jezelf bent, als je gewoon nuchter nadenkt is er niks aan de hand. Als je bijv. ook denkt dat er meer in een kamer aanwezig is dan jij en vlak na elkaar valt een glas uit het niets op de grond, het licht staat aan terwijl je dat zojuist uit deed en je er wordt geklopt (terwijl dat gewoon het gasstel is) kan je jezelf flink gek maken als je er gevoelig voor bent. Je hebt gewoon een hoop schijters die overal bang van zijn..

Haha maar dat is ook logish man ik zou me niet voor kunnen stellen als ik nog nooit geblowt had en dan in een keer dikke joint oproken, LOL dan ga je echt kapot man:)
In beginperiode dat ik blowde durfde ik niet teveel in een joint te doen lol.
Zelfs geen hijs te nemen van een buurjongen ( Doet halfe gram per joint erin )

Wiet beleef ik pas max to the bone (zware sedatie, racend hart en uitgebreide ''droom'' scènes in de hersenen) als ik 1 gram puur oprook zo snel mogelijk, of 2 gram van de witte soorten in goede vet bronnen.

Psychedelisch reizen zijn nuttig voor 1x in het jaar. Altijd bewust blijven zoeken, is het leven geforceerd afdwingen.

Wiet beleef ik pas max to the bone (zware sedatie, racend hart en uitgebreide ''droom'' scènes in de hersenen) als ik 1 gram puur oprook zo snel mogelijk, of 2 gram van de witte soorten in goede vet bronnen.
Dat is precies wat het soms verpest voor mij, vooral last van als ik het langere tijd teveel doe. Is zo'n hardslag niet risicovol? Op het moment zelf kan ik me er nog wel eens druk om maken, zeker weten dat het niet nodig is zou wel helpen.

Het is vooral dat je hersenen, ontvankelijker in verbinding staan met je lichaam en je je bewust wordt van het feit dat je hart een onafhankelijke energie pomp is. In werkelijkheid stijgt je pulse nauwelijks. Van 70 naar 80 bijvoorbeeld, meer niet.

Heb nooit last van een racend hard of rare bijwerkingen.

Maar ik weet ook niet hoe snel jij die gram heb weggeestoomt?

Als ik 2 joints draai halfe gram per joint en achter elkaar oprook word ik ook wel ziek denk ik.

Alleen lui zijn en niet zo * Helder * opstaan.

Dat zijn de nadelen ervan..

Laatst bewerkt:
yo marky wat betekende die ene zin van jou nou?

Heb nooit last van een racend hard of rare bijwerkingen.

Maar ik weet ook niet hoe snel jij die gram heb weggeestoomt?

Als ik 2 joints draai halfe gram per joint en achter elkaar oprook word ik ook wel ziek denk ik.

Alleen lui zijn en niet zo * Helder * opstaan.

Dat zijn de nadelen ervan..

Wat dacht je van geheugenverlies en vergeetachtigheid, korte termijngeheugen gaat er helemaal kapot van... ik spreek uit ervaring.

Altijd bewust blijven zoeken, is het leven geforceerd afdwingen.

Niet iedereen bemachtigd de sleutel van z'n eigen controle kamer die contractie kan uitzetten en over de verbindingslijnen gaat tussen intern en extern. Voor mij geldt dat wel, sjamanen en/of heksenmeesters gaan niet voor de levensstijl van bodemschatten aangezien hun perfectie zich al volmaakt boven het aardoppervlak bevind.

Hangt echt af van de frequentie. Ik rook gemiddeld 1x per 2 maand.

Heb zelfs nog gehad dat ik een weekend weg ging met mijn vriendin, 3 dagen ofso , 2x geblowd en heb de maandag een PR of 3 gezet bij het trainen. Waarschijnlijk omdat ik eens goed uitgerust was :P.

Teveel is zowieso nefast/

---------- Toegevoegd om 15:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:54 ----------

Goed zo, nooit aan nicotine beginnen.

Jij moet eens alleen in je kamer roken of vaporiseren. In het donker ga je op bed liggen of zitten met gesloten ogen en dan denk je eens goed na wat je ZELF wilt bereiken in het leven los van mensen in je omgeving. Zo navigeer je je zelf naar autonome waarden hetgeen je een voorsprong geeft op je leeftijdsgenoten.

En bij pa en moe bezwaren knoop dan deze zin goed in je oren als wapen, leer het als dictee: ""Pa/Ma, ik ben alleen maar mijn levens coördinaten aan het uitzetten zodat m'n visionaire inzicht me op het rechte pad houdt gedurende de ontwikkeling van m'n tienerjaren, dat noemen ze fundament" met een rustig gezicht en educatieve toon. :thumbs:

:roflol:

Waar blijf je het halen Marky :D

Niet iedereen bemachtigd de sleutel van z'n eigen controle kamer die contractie kan uitzetten en over de verbindingslijnen gaat tussen intern en extern. Voor mij geldt dat wel, sjamanen en/of heksenmeesters gaan niet voor de levensstijl van bodemschatten aangezien hun perfectie zich al volmaakt boven het aardoppervlak bevind.
Mooie psychedelische verwoording. Verminderd wel na maandenlang clean te hebben geleefd:o

Maar, om inhoudelijk te reageren op jouw reactie:

"Niet iedereen bemachtigd de sleutel van z'n eigen controle kamer die contractie kan uitzetten en over de verbindingslijnen gaat tussen intern en extern"

Afsluiting van externe prikkels (buitenwereld) zorgt voor meer focus naar de binnenkant. Een introverte ziel wordt werkelijkheid. En dan kun jij je doelen behalen (eraan werken). Is dit jouw manier om innerlijke lekken te dichten? Ik zie mezelf als mens, één van anderen, ik golf mee met de rest. Afsluiting zorgt voor isolatie, en isolatie weer voor nog pessimistische voorstellingen, tenzij je echt bezig bent met zelfontplooiing, en jij beschikt over voldoende sociale vaardigheden waarmee jij je weer kunt mengen met de anderen. Wist je dat zelfontplooiing nog veel meer waarde krijgt, als je dit deelt met anderen? En je meer gaat oriënteren op bredere vlakken?

"Voor mij geldt dat wel, sjamanen en/of heksenmeesters gaan niet voor de levensstijl van bodemschatten aangezien hun perfectie zich al volmaakt boven het aardoppervlak bevind."

Oftewel: zelfoverschatting zorgt voor een meditatieve staat-van-zijn. Je komt te leven in een "andere wereld", één waarbij je zoekt, jezelf isoleert van andere werelden (huizen), en met jouw grote ogen het innerlijke doolhof bestudeerd.

Betrap jij jezelf ook steeds op het uitstellen van zaken, door jezelf lam te maken met goedwillende smoezen waar je zelf echt in gelooft?

LSD, autisme, en intelligentie is geweldig. I love it:D

Laatst bewerkt:
jongens waarom moet het allemaal zo ingewikkeld?

Ja wat een gelul, gewoon aansteken en hijsen!

Wiet is slecht, de loeisterke NL wiet is vergelijkbaar met harddrugs.

Terug
Naar boven