Fitness Seller

hoe slecht is wiet?

• Topic Starter Topic Starter
Nee. Ik speelde toen met technische lego:D

Nee joran, eerlijk gezegd speelde ik toen niet meer met lego.
En ik had ook al geblowd:o:o:o:o:o:o

En nu blow ik bijna dagelijks.

Dus ik waarschuw je alleen maar:)
oooh in dat geval moet ik je bedanken :D

Toen ik 14 was maakte ik me druk over biertjes en stiekem op een brommertje rijden.

Die vreetkicks heb je na een tijdje al niet meer

Dan smoke je niet genoeg, haha.

De vreet- en lachkicks worden alleen maar erger. Waar ik vroeger vaak binnen een paar joints eraf lag kan je nu lekker doorroken en je goed volstoppen. Ik smoke meestal op vrijdag en zaterdag en als ik thuiskom zaterdagnacht/zondagochtend kan je zoiezo 2-4kg boven op mn normale gewicht tellen door al dat voedsel haha.

Dan smoke je niet genoeg, haha.

De vreet- en lachkicks worden alleen maar erger. Waar ik vroeger vaak binnen een paar joints eraf lag kan je nu lekker doorroken en je goed volstoppen. Ik smoke meestal op vrijdag en zaterdag en als ik thuiskom zaterdagnacht/zondagochtend kan je zoiezo 2-4kg boven op mn normale gewicht tellen door al dat voedsel haha.

Ik denk dat jij niet genoeg rookt. Alleen in het begin, als ik na een tijdje gestopt te zijn geweest, weer begin krijg ik last van lach- en vreetkicks. Als ik met enige regelmaat blow heb ik daar eigenlijk nooit last van. :P

Ik denk dat jij niet genoeg rookt. Alleen in het begin, als ik na een tijdje gestopt te zijn geweest, weer begin krijg ik last van lach- en vreetkicks. Als ik met enige regelmaat blow heb ik daar eigenlijk nooit last van. :P

Ik doelde meer op de hoeveelheid per keer ipv de frequentie. Als ik één jointje rook, dan chill ik gewoon - nergens last van. Maar naar 2-3 goede dan begint de lach/vreetkick wel te komen haha.

Dat is bij mij wel anders, ik heb enorme moeite om niet 5000+ kcal te eten als ik hele dagen wiet rook.

Wiet proberen op je 14e :P toe maar. toen ik 14 was, wat al heel erg lang geleden is, durfde ik er niet eens aan te denken om t dan te doen. toen op mijn 15e toch geprobeerd.

Was geen leuke avond...

Ik zou het niet doen, 1 trekje en je bent hooked for life !

als ik stevig geblowt heb en een stevige vreetkick snak ik altijd naar choccomouse heb ooit gewoon met met mijn mond uit een kom gegeten ( er waren geen lepels en had geen zin om aftewassen ) dus met mijn hoofd uit de kom liggen vreten **** wat zag ik er uit het was net of ik met mijn hoofd in een vat vol strond was gevallen maar die mousse was wel lekker !

jaren wiet roken is niet goed

Terug
Naar boven