Wiet is slecht, de loeisterke NL wiet is vergelijkbaar met harddrugs.
Ja zeker man!
... Al rook je eens een wietje zak je misschien wel in vp

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Het is vooral dat je hersenen, ontvankelijker in verbinding staan met je lichaam en je je bewust wordt van het feit dat je hart een onafhankelijke energie pomp is. In werkelijkheid stijgt je pulse nauwelijks. Van 70 naar 80 bijvoorbeeld, meer niet.

Wat een bull shit hier allemaal.
Dat ventje is 14, hij moet niet niet met die shit bezig zijn.
Wat een bull shit hier allemaal.
Dat ventje is 14, hij moet niet niet met die shit bezig zijn.

Terwijl bijna iedere andere tiener bezig is met zich lam te zuipen...

Ouders van tegenwoordig letten niet goed meer op hun kinderen.
Bob Marley is er overigens ook gewoon oud mee geworden.
waarom nou weer. ik wil gwn weten wat er slecht aan isHij gedraagd zich egt als een sniper x, met ze achterlijke topics en reacties
**** that shit. Het is gewoon een hersenloze aandacht trekkers.
Iedereen rookt een paffie voor ze eigen doel. De 1 voor medische, de andere om plezier te hebben, de anderen om te slapen enz enz.
Ik ga zo een lekkere dikke C5 weer opsteken, lekker in zonnetje.
Peace out bro's
---------- Toegevoegd om 18:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:50 ----------
Ouders van tegenwoordig letten niet goed meer op hun kinderen.
waarom nou weer. ik wil gwn weten wat er slecht aan is
Die vreetkicks heb je na een tijdje al niet meerIn de bulk kan wiet trouwens best handig zijn voor ecto's die moeite hebben met eten. Mits je van wiet vreetkicks krijgt uiteraard.

Absoluut niet mee eens, ze zijn bij mij zelfs sterker geworden over een vrij lange periode.
Ow oke zal wel per persoon verschillend zijn, ken iemand die al heel wat jaren blowt maar vreet en lachkicks zijn er niet meerToch wel, ik heb zelf een paar jaar dagelijks geblowd, en gewoon telkens vreetkicks hoor.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dat kan ook als je ouder dan 14 bent, daarnaast vergroot wiet alleen de behoefde hieraan.
Absoluut niet mee eens, ze zijn bij mij zelfs sterker geworden over een vrij lange periode.
.nee ik ben pro en ben naar level 2 gegaan namelijk lego.

nee ik ben pro en ben naar level 2 gegaan namelijk lego.
is wel eerst ff wennen die kleine stukjes maar nu gaat het wel beter
maar dude ff serieus speelde jij op je 14e met duplo![]()