AndroidHealthClinic

hoe slecht is wiet?

Het is vooral dat je hersenen, ontvankelijker in verbinding staan met je lichaam en je je bewust wordt van het feit dat je hart een onafhankelijke energie pomp is. In werkelijkheid stijgt je pulse nauwelijks. Van 70 naar 80 bijvoorbeeld, meer niet.

Ik ga het binnenkort eens meten. :D

Wiet is slecht, de loeisterke NL wiet is vergelijkbaar met harddrugs.

Nicotine, alcohol en cocaïne grijpen zwaar in op de ademhalings receptoren, het CNS en vernietigen weefsel tot aan botten aan toe.

Wiet maakt zelfs de kransslagaders sterker, net als koffie, maar dan wel op een dieet met veel fruit, groente, weinig zout, brood en rijst, vis en weinig tot geen vlees zodat de bloedsomloop netjes blijft.

Bob Marley is er overigens ook gewoon oud mee geworden.

Wat een bull shit hier allemaal.

Dat ventje is 14, hij moet niet niet met die shit bezig zijn.

Hij gedraagd zich egt als een sniper x, met ze achterlijke topics en reacties

**** that shit. Het is gewoon een hersenloze aandacht trekkers.

Iedereen rookt een paffie voor ze eigen doel. De 1 voor medische, de andere om plezier te hebben, de anderen om te slapen enz enz.

Ik ga zo een lekkere dikke C5 weer opsteken, lekker in zonnetje.
Peace out bro's:)

---------- Toegevoegd om 18:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:50 ----------

Terwijl bijna iedere andere tiener bezig is met zich lam te zuipen...

Ouders van tegenwoordig letten niet goed meer op hun kinderen.

Mijn kinderen zouden perfect zijn, als ik ze zou hebben wordt het een zoon en een dochter die maatschappelijk tot grote hoogte stijgen dankzij hun energieke ongesimuleerde karakter.

---------- Toegevoegd om 17:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:04 ----------

Bob Marley is er overigens ook gewoon oud mee geworden.

Roken doe ik maar 1 a 2 keer per jaar, voor de rest altijd oraal in vet bronnen.

In de bulk kan wiet trouwens best handig zijn voor ecto's die moeite hebben met eten. Mits je van wiet vreetkicks krijgt uiteraard.

• Topic Starter Topic Starter
Hij gedraagd zich egt als een sniper x, met ze achterlijke topics en reacties

**** that shit. Het is gewoon een hersenloze aandacht trekkers.

Iedereen rookt een paffie voor ze eigen doel. De 1 voor medische, de andere om plezier te hebben, de anderen om te slapen enz enz.

Ik ga zo een lekkere dikke C5 weer opsteken, lekker in zonnetje.
Peace out bro's:)

---------- Toegevoegd om 18:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:50 ----------

waarom nou weer. ik wil gwn weten wat er slecht aan is

Toch wel, ik heb zelf een paar jaar dagelijks geblowd, en gewoon telkens vreetkicks hoor.
Ow oke zal wel per persoon verschillend zijn, ken iemand die al heel wat jaren blowt maar vreet en lachkicks zijn er niet meer

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat kan ook als je ouder dan 14 bent, daarnaast vergroot wiet alleen de behoefde hieraan. :rolleyes:

Absoluut niet mee eens, ze zijn bij mij zelfs sterker geworden over een vrij lange periode.

Whahaha ja true true.

GVD morge lekker weer kwark taart maken. Heerlijk verfrissend:D.
En dan een goede avond paf, hmmmm.

• Topic Starter Topic Starter
nee ik ben pro en ben naar level 2 gegaan namelijk lego.
is wel eerst ff wennen die kleine stukjes maar nu gaat het wel beter:cool:

maar dude ff serieus speelde jij op je 14e met duplo???

Nee. Ik speelde toen met technische lego:D

Nee joran, eerlijk gezegd speelde ik toen niet meer met lego.
En ik had ook al geblowd:o:o:o:o:o:o

En nu blow ik bijna dagelijks.

Dus ik waarschuw je alleen maar:)

Terug
Naar boven