MuscleMeat

Hoe snel en veel afvallen (dnp+ec)

OFFLINER

Novice
Waardering
1
Lengte
1m96
Massa
150kg
Hallo,

Ik ben 21, weeg 150 kilo en ben 1.95 lang.
Ben sinds kort weer begonnen met sporten maar wil dat ik snel en veel vet verlies en heel snel een mooi droog getraind lichaam heb.

Ik ben begonnen met DNP en ECA. Wat zou een prima training schema zijn?
Wat raden jullie mij aan?
Hoe kan ik veel en snel vet verliezen?

Zou tof zijn als jullie mij zouden kunnen helpen.

Was een lange tijd niet geïnteresseerd geweest om dit te doen, maar sinds ik weer sport ben ik weer helemaal in to it..

So please help a brother out!

BVD!

Laatst bewerkt:
Sowieso met dat gewicht en combi DNP ECA gaat een aanslag zijn op je hart dude. Helemaal als je al die tijd stil hebt gezeten en aan VM toename hebt gewerkt.

Dus hou je BP en je HS goed in de gaten...

• Topic Starter Topic Starter
IK heb gelezen en meegekregen dat het je vet snel verbrand en je sneller daardoor kan afvallen.. ik ben nu dedicated om af te vallen en in combinatie om te sporten.. omdat zo een gewicht niet goed is in combinatie met mij leeftijd.. dus wil ik het versneld doen..

Ik vraag jullie om tips wat ik beste kan doen in de sportschool..

Ik geef je advies dat je het beste rustig aan kunt beginnen. Ik snap wel dat je wilt horen dat je meteen moet gaan knallen en dat de kilo's er dan af vliegen... Maar ik wil je serieus meegeven dat je met 150KG niet meteen te hard van stapel moet gaan lopen. Daarnaast vind ik het sowieso slap van je dat je meteen naar middelen grijpt ipv eerst natural te beginnen met dedicated sporten.

En last but not least, ben je begonnen met DNP en ECA... Vervolgens weet je niet hoe je erbij moet trainen?? WTF :rolleyes:

ik woog 175 :).. heb dat in 2/3 maanden afgetraind.. maar geduld raakt op dus wou ik het sneller aanpakken.. heb wel schema gekregen maar wou kijken wat andere zeggen..

geduld hebben.

makkelijker gezegd dan gedaan.. het is niet fijn om in zo een lichaam te zitten... we shall see!

4 jaar geleden woog ik 59KG, vond het ook niet leuk om in zo'n lichaampje te zitten... Pas 3,5 jaar later en bijna 25KG zwaarder heb ik pas naar de middelen gegrepen.

Waar een wil is, daar is een weg... Niet zeiken maar sporten!

Ik zeik niet chef.. dont get it twisted! heb al hard gewerkt om met zo een gewicht al wat af te vallen.. word nog harder werken!

2-3mnd noem ik geen hard werken, dus ik denk dat je de zaken even in perspectief moet gaan zien. Je bent toch ook niet in 2-3mnd zo dik geworden of wel??

denk je nog even snel 70kg af te vallen voor de zomer?

hoop voor jou dat het niet misgaat, want wat je doet vind ik vrij waanzinnig, laat staan dat je weet hoe dnp te gebruiken.

Laatst bewerkt:
Nee gaat me niet om de zomer.. gaat me om algemeen..

Dan doe je er beter aan het wat rustiger aan te doen.

Wat ga jij tegen de eerst hulp zeggen als je daar binnenkomt? Ja ik heb dnp genomen? Denk je dat die lui daar ervaring mee hebben, als ze al binnen een paar minuten weten waar jij het over hebt ?

Ehm ... voeding ?

Moved, DNP-gebruikers zal je meer in deze sectie vinden.

Zou omwille dnp gebruik en zowiezo risico om te hoge temeratuur te creeren het sporten ff laten voor wat het is. Voeding e n DNP,daar moet je je op focussen,zeker geen lichamelijke inspanning op 150kg. Veel te gevaarlijk die combinatie.

Heb je nu al niet overtollig buikvel?

Veel eiwitten en gezonde vetten maar weinig koolhydraten eten.

Voor zover ik t begrepen heb is t lichaam niet in staat eiwitten om te zetten naar vetten omdat je glucose nodig hebt voor vetten en eiwitten kunnen niet omgezet worden naar glucose. De persoon van wie ik t hoorde maakte de vergelijking met hout en benzine.. Hout is net als eiwitten, je kan er iets van bouwen maar je kan t ook verbranden terwijl vetten en koolhydraten puur voor verbranding zijn.. Waarbij vetten zorgen voor de mogelijkheid om het op te slaan maar ook nodig zijn voor de verbranding..

Hij at 3x zijn vetvrije massa (in kilo) aan eiwitten (in gram) per dag en baseerde daar zijn kcal en vetten op. Daarnaast elke dag zware cardio en de kilootjes vlogen er af.

Het verfijnde weet ik er niet van dus dat zou je op internet of via diëtist uit moeten zoeken.

Wat ik zelf wel zou doen is die troep wegflikkeren en een roei apparaat kopen/huren inclusief hartslagmeter zodat je je hartslag optimaal kan houden en dan roeien tot je niet meer kan en dan 3x per dag 30-60 min roeien. Daarnaast veel water drinken, veel fruit enz..

En stop met je gewicht als maatstaf te nemen, spieren zijn zwaarder dan vet.. Neem liever je broekmaat en zet redelijke doelen dus niet gelijk een halve meter er af maar eerder 5 cm en als je dat gehaald hebt ga je naar de Chinees en haal je daar een grote bak rijst kip groente zooi (=gezond en lekker) om t te vieren en ga je voor de volgende 5 cm..

Maar goed, t zijn maar paar ideeën. Zelf zou ik eerst kijken wat er allemaal mogelijk is en daarna professionele hulp zoeken die jou wilt helpen met de manier die jij wilt en dan weet je na een maand of t werkt of niet.

Eiwitten kunnen wel omgezet worden naar glucose. Dit proces heet gluconeogenese.
Glucose kan opgeslagen worden als vet.

Het is wel zo dat dit een omweg is en dat een koolhydraat veel makkelijker opgeslagen wordt als vet dan proteine dit doet.

Alles wat bij de afhaal vandaan komt is ongezond. Zitten allemaal toevoegingen in.
Die saus waarin de kip en groente drijft is een halve pak suiker en zout om er nog wat van te maken.

Beter verse producten kopen en thuis klaarmaken!

Terug
Naar boven