Hallo,
Ik ben 21, weeg 150 kilo en ben 1.95 lang.
Ben sinds kort weer begonnen met sporten maar wil dat ik snel en veel vet verlies en heel snel een mooi droog getraind lichaam heb.
Ik ben begonnen met DNP en EC. Wat zou een prima training schema zijn?
Wat raden jullie mij aan?
Hoe kan ik veel en snel vet verliezen?
Zou tof zijn als jullie mij zouden kunnen helpen.
Was een lange tijd niet geïnteresseerd geweest om dit te doen, maar sinds ik weer sport ben ik weer helemaal in to it..
So please help a brother out!
BVD!
Jij kunt met een hoop vet op je lichaam ook snel een hoop vet kwijt raken. Maar dat komt allemaal neer op je wat je eet. Of beter gezegd op wat je niet eet. Gezien je gewicht en het gewicht waar je vandaan komt is discipline het grote probleem lijkt me. Je lange tijd houden aan een programma. Snel in jouw geval is wellicht een kilo per week afvallen. Dan ben je nog een jaar bezig. Het is dus relatief. Je moet dit niet zien als iets wat je kort en snel kunt doen, maar iets waar jij je voor een jaar op vastlegt. En dan kun je 100 kilo bereiken.
Mijn advies is periodiek te vasten, alleen te eten tussen 12.00 en 22.00 iedere dag. Eet ongeveer 250 gram eiwit per dag en 80 gram vet (noten, olijfolie) met een minimale hoeveelheid aan koolhydraten, alleen groene groente. Twee shakes en 2x 300 gram mager vlees of kip per dag bijvoorbeeld. Neem 4 gram visolie en een goede multi vitamine iedere dag. Wat voedingsvezels als psyllium husk in je shake remt de honger. s'ochtends alleen een kop zwarte koffie en een uur later een uurtje stevig wandelen. Vier keer per week duik je de sportschool in en train je alle spieren 2x keer per week met gewichten waarmee je tussen de 6-12 herhalingen kunt maken, niet langer dan een uurtje. Eens per week eet je waar je zin in hebt, 1 maaltijd maximaal een uur eten en bij voorkeur in de avond en bij voorkeur op een vaste dag.
Verder geen alcohol meer.
Als je het afvallen wilt ondersteunen met supplementen kun je kijken naar een lage dosering caffeine en groene thee extract beide s'ochtends op nuchtere maag, het aminozuur leucine door je shakes en in water met de maaltijden.
Een stapje verder is melanotan 2.
MTII is niet alleen om bruin te worden, het remt de eetlust, stimuleert de afgifte van vetzuren aan het bloed en de aanmaak van schildklier hormoon mits je het in lage doseringen om de dag gebruikt terwijl je vast. Daarnaast is het spotgoedkoop en legaal. De ideale fatloss peptide.
Geen DNP dus....
Het commentaar hierop zal zijn dat je dan te weinig koolhydraten eet, dat de kcals veel te laag zijn en MT2 snapt waarschijnlijk ook niemand. But that's perfectly ok. Dit is allemaal uit persoonlijke ervaring, ik adviseer niets wat ik niet zelf heb gedaan en op basis van wetenschappelijk onderzoek. Het is een extreme aanpak, maar jij wilt snel en daarnaast kun je het prima hebben met de hoeveelheid overgewicht die jij hebt.