Fitness Seller

Hoe snel kun je cutten wanneer enhanced?

met zon lading mast valt het reuze mee.
al heb je last van vocht, gaat toch om resultaat aan het einde?
los van dat, ooit de voordelen overwogen?
-energie
-kracht

en cutten op high test eindigt bij mij toch meestal meer in een recomp... "grow into a show" geloof niet dat dat op een millilitertje test wordt gedaan :p
probeer het eens zoals @Punjab zegt

• Like
Waarderingen: Vonk
  • Topic Starter Topic Starter
Hoe lang ga je zetten en zet je er hcg naast?

Zolang als nodig in principe, maar richtlijn 6 weken. Wil er zo'n 3-4% af. Met de huidige kennis van zaken ben je gek als je geen hcg doet. Behalve als je mega gevoelig bent voor estro, maar met een lage dosis test en mast erbij zou dan geen probleem moeten zijn.

met zon lading mast valt het reuze mee.
al heb je last van vocht, gaat toch om resultaat aan het einde?
los van dat, ooit de voordelen overwogen?
-energie
-kracht

en cutten op high test eindigt bij mij toch meestal meer in een recomp... "grow into a show" geloof niet dat dat op een millilitertje test wordt gedaan :p
probeer het eens zoals @Punjab zegt

True! Maar zijn toch genoeg ervaren bodybuilders die zweren bij een lage(re) dosis test (puur ter ondersteuning) en hoge dosissen andere middelen. Bijvoorbeeld test 250-500 en 1000mg primo of bold + winstrol. Maar klinkt goed in ieder geval. Eet je dan op onderhoud of daaronder wanneer je een recomp ervaart?

Maar wat betreft vocht. Dat is een vijand van mij gebleken aangezien dat vocht altijd in mijn gezicht gaat zitten. Strakke kaaklijn ftw..

True! Maar zijn toch genoeg ervaren bodybuilders die zweren bij een lage(re) dosis test (puur ter ondersteuning) en hoge dosissen andere middelen. Bijvoorbeeld test 250-500 en 1000mg primo of bold. Maar klinkt goed in ieder geval. Eet je dan op onderhoud of daaronder wanneer je een recomp ervaart?
probeer het eens! als de echte 'big boys' op 250-500 test een prep in gaan dan eet ik mijn schoenen op haha :p

onder onderhoud, carbcyclen. high protein, low fat. blijf wekenlang op hetzelfde gewicht en daalde flink in vet

probeer het eens! als de echte 'big boys' op 250-500 test een prep in gaan dan eet ik mijn schoenen op haha :p

onder onderhoud, carbcyclen. high protein, low fat. blijf wekenlang op hetzelfde gewicht en daalde flink in vet

Zo'n recomp klonk voor mij altijd als utopie, maar het kan dus echt.

Maar om toch te generaliseren. In principe heeft zo min mogelijk aromatisering de voorkeur bij een cut? Dus minder test en veel meer andere leuke middelen.

Zo'n recomp klonk voor mij altijd als utopie, maar het kan dus echt.

Maar om toch te generaliseren. In principe heeft zo min mogelijk aromatisering de voorkeur bij een cut? Dus minder test en veel meer andere leuke middelen.
uhm uit eigen ervaring merkte ik ddat dit pas wat uit ging maken wanneer je echt diep wilde gaan. om er een getalletje aan te hangen denk ik dat die grens voor de meeste rond 6-8% zal liggen.

ben van mening dat tot 6-8% gewoon dieet is. al zit je op test, deca en dboll.
nee niet science based, maar gebaseerd op eigen ervaring en die van anderen

Eens, i.c.m. met GH en T3 ga je veel sneller een recomp in als je je training etc., gewoon op orde hebt, zelfs in een behoorlijk kcal tekort. Maar goed ik snap best dat niet iedereen er grammen doorheen wil knallen incl. GH etc, om beest te worden. Dat is een keuze..

Eens, i.c.m. met GH en T3 ga je veel sneller een recomp in als je je training etc., gewoon op orde hebt, zelfs in een behoorlijk kcal tekort. Maar goed ik snap best dat niet iedereen er grammen doorheen wil knallen incl. GH etc, om beest te worden. Dat is een keuze..
zijn toch veel mensen die geen problemen hebben met flink wat aas, denk je niet dat wat minder aas met hgh een 'gezonder' en effectiever alternatief is

HGH is jammer genoeg zo pokkeduur :(

Ik slik al omeprazol i.v.m. chronische maagzuurklachten. 1 extra capsule nemen had 0,0 effect op het effect dat tren op mijn eetlust en maagzuur had. Overigens was dit maar een deel van het probleem dat ik had met tren.
Ik neem 40mg ed nooit meer last

zijn toch veel mensen die geen problemen hebben met flink wat aas, denk je niet dat wat minder aas met hgh een 'gezonder' en effectiever alternatief is

Ja natuurlijk wel, daarom ben ik ook GH gaan zetten :) Maar het is tweeledig, zonder GH heb je ook deminishing returns vanaf een bepaalde dosering en heeft het weinig zin om hoger te gaan doseren. Met GH kun je deftiger bouwen op een lagere dosering, maar met GH kun je ook extremer gaan doseren (1+1=3), omdat je dan gewoon veel makkelijker veel groter zult worden dan op alleen AAS.

Ik neem 40mg ed nooit meer last

Ik vind medicijnen moeten slikken voor een chronisch probleem al erg genoeg, ik probeer het dan ook gewoon binnen de perken te houden. Op 20mg nagenoeg nooit ergens last van, maar op tren wel. 40mg hielp daar niet tegen, dus dat is dan een makkelijke keuze, alvorens ik de boel nog verder verstoor en straks 40mg e.d. nodig heb daarna.

Mijn ideale cut, dat is alweer 2 jaar geleden, was op:

750 mg. test-e
1200 mg. bold-u
800 mg. mast-e

En dan 3 dagen 20% onder onderhoud (minder carbs), 1 dag op onderhoud (meer cleane carbs). Daarnaast een half uur cardio na het krachttrainen (4 x per week).

Daarnaast nam ik nog 50 mcg t3 per dag. Het zou in principe dan niet nodig zijn om refeeds te houden, zoals ik deed (je stofwisseling staat immers niet stil na 3 dagen met het gebruik van t3, maar wordt wel trager uit ervaring na meer dan 3 dagen 20% onder onderhoud te eten; en zo'n 20% deficit te cardioen zónder t3).

Ik stond toen op 105 met een vet% van 6-8% bij 1.78 na zo'n 6 tot 8 weken.

Mijn ideale cut, dat is alweer 2 jaar geleden, was op:

750 mg. test-e
1200 mg. bold-u
800 mg. mast-e

En dan 3 dagen 20% onder onderhoud (minder carbs), 1 dag op onderhoud (meer cleane carbs). Daarnaast een half uur cardio na het krachttrainen (4 x per week).

Daarnaast nam ik nog 50 mcg t3 per dag. Het zou in principe dan niet nodig zijn om refeeds te houden, zoals ik deed (je stofwisseling staat immers niet stil na 3 dagen met het gebruik van t3, maar wordt wel trager uit ervaring na meer dan 3 dagen 20% onder onderhoud te eten; en zo'n 20% deficit te cardioen zónder t3).

Ik stond toen op 105 met een vet% van 6-8% bij 1.78 na zo'n 6 tot 8 weken.
Waar kwam je vandaan als ik vragen mag?

Ja natuurlijk wel, daarom ben ik ook GH gaan zetten :) Maar het is tweeledig, zonder GH heb je ook deminishing returns vanaf een bepaalde dosering en heeft het weinig zin om hoger te gaan doseren. Met GH kun je deftiger bouwen op een lagere dosering, maar met GH kun je ook extremer gaan doseren (1+1=3), omdat je dan gewoon veel makkelijker veel groter zult worden dan op alleen AAS.
ja dat sowieso!

(....) Met GH kun je deftiger bouwen op een lagere dosering, maar met GH kun je ook extremer gaan doseren (1+1=3), (...)
Met gh kan je inderdaad meer gainen, en synergie (1+1=3) kan inderdaad voor meer progressie zorgen, maar je beschrijving klopt niet helemaal. Synergie wil juist zeggen dat het uiteindelijke effect (3) van de individuele factoren (1+1) groter is dan de som (2). Met andere woorden, juist met minder doseren kan je dezelfde of zelfs grotere effecten krijgen wanneer synergie into play komt.

Met gh kan je inderdaad meer gainen, en synergie (1+1=3) kan inderdaad voor meer progressie zorgen, maar je beschrijving klopt niet helemaal. Synergie wil juist zeggen dat het uiteindelijke effect (3) van de individuele factoren (1+1) groter is dan de som (2). Met andere woorden, juist met minder doseren kan je dezelfde of zelfs grotere effecten krijgen wanneer synergie into play komt.

Ik snap wat je bedoelt, dat staat er ook alleen met de toevoeging dat als je dan ook nog eens hoger gaat doseren het helemaal leuk kan worden :) Voor de volledigheid had de (1+1=3) een paar woorden eerder gemoeten idd.

Ik snap wat je bedoelt, dat staat er ook alleen met de toevoeging dat als je dan ook nog eens hoger gaat doseren het helemaal leuk kan worden :) Voor de volledigheid had de (1+1=3) een paar woorden eerder gemoeten idd.
Gh heeft ook gewoon deminishing returns als je geen slin gebruikt..

Terug
Naar boven