AndroidHealthClinic

Hoe snel merk je van tren ace agressie ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb dat ook voornamelijk tijdens het verkeer en tijdens het wachten in de rij voor een kassa, verder is het redelijk in toom te houden.

gast dat heb ik excat het zelfde.

lontje is wel UBER kort maar inhouden is zeker wel te doen. gasten die meteen hoeken etc die sporen zelf al niet helemaal, die zouden zelfs al vechten zonder roids..

Nu heb ik nog steeds geen antwoord op mn vraag jongens :P:P:P

Merk je er al wat van na 1 ml ?

Ik wil dat eens testen op een dag dat ik niet met mn vriendin ben aangezien ik niet wil dat ik hierdoor ineens haar nek omdraai ofzo

Praat asjeblieft normaal kerel, nu zet je jezelf gewoon voor lul.

• Topic Starter Topic Starter
Praat asjeblieft normaal kerel, nu zet je jezelf gewoon voor lul.

Ok sorry. Het was niet zo letterlijk bedoelt als dat het daar stond. Maar ik heb vaak ruzie met mijn vriendin en ben bang dat we dan ineens nog erger ruzie gaan krijgen.

persoonsgebonden.Vind roidrage altijd beetje vreemd,waarom zou je agressief worden.

Ok werd net bijna door een fatima overgereden,dus dan sta ik ff te flippen,mijn vrouw weer boos,kwam ze weer met der..."zet er ff nog een paar"

Maw,tuurlijk lontje word korter,maar om nou te zeggen,kom ga ik eens een paar klappen uitdelen,aan mensen die je nix doen......alhoewel,als ze jouw zuurstof in gaan ademen.....

en hoe is het nu met u vrouwtje krieltje?

ze ligt toch niet onder de fatima :)

Nu heb ik nog steeds geen antwoord op mn vraag jongens :P:P:P

Merk je er al wat van na 1 ml ?

Ik wil dat eens testen op een dag dat ik niet met mn vriendin ben aangezien ik niet wil dat ik hierdoor ineens haar nek omdraai ofzo

Valt wel mee hoor , wordt juits gevaarlijk als je er susta gaat bijnemen , dan loop je letterlijk met vuur in je rond , precies een vulkaan die op t punt staat om uit te barsten. :)

Laatst bewerkt:
en hoe is het nu met u vrouwtje krieltje?

ze ligt toch niet onder de fatima :)

hahahah nee,fatima wilde over MIJ heen,maar dan flip ik ff want iedereen heeft ongelijk....behalve ik natuurlijk,.......dat is de statement van mijn vrouw....ik heb toch nooit wat te vertellen.

Ok sorry. Het was niet zo letterlijk bedoelt als dat het daar stond. Maar ik heb vaak ruzie met mijn vriendin en ben bang dat we dan ineens nog erger ruzie gaan krijgen.

Misschien tijd voor een andere vriendin dan want dan lijkt er toch iets niet helemaal goed te zitten. :rolleyes:

Als jij nu al een kort lontje hebt zal dat door tren nog wel wat korter worden.

• Topic Starter Topic Starter
imo dumpen die vriendin van je...

Nee man. We hebben vaak ruzie maar we houden te veel van elkaar om het echt uit te maken. Dus we zien gewoon hoe het beter kan gaan. We zijn allebei echt geflipt dus het is vooral veel jezelf tegenkomen en leren hoe je het beste op elkaar kan reageren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven