XXL Nutrition

Hoe sterk ben ik?

Moet ik dat nog gaan uitleggen ook??

• Topic Starter Topic Starter
hoeft niet meneer de mack de OG;) zou wel fijn zijn.

kracht = massa
en
massa = kracht

wat mack zegt klopt niet. Filmpje hierboven is ook nep, die jongen gebruikt creatine. Ja dan kan iedereen het.

Haha vraag me af wie het eerst opzochten voor ze gingen draaien.
We kunnen niet zeggen hoe sterk je bent, voor je lichaamsgewicht wel maar zou me daar eerder zorgen over maken

kracht = massa
en
massa = kracht

wat mack zegt klopt niet. Filmpje hierboven is ook nep, die jongen gebruikt creatine. Ja dan kan iedereen het.
dus iemand die 120 kg weegt en niet fitness slaat harder dan iemand van 70kg en 90 kilo bencht, want die andere is bijna 2x zo zwaar?

edit:
Als ik zwaarder word is mijn lichaam niet meer mooi, dan ben ik uit verhouding.

Laatst bewerkt:
kracht = massa
en
massa = kracht

creatine :eek:

die durft.

ik durf niet meer dan whey hoor.

denk dat als ik creatine ga nemen, dat ik de gains van me leven ga maken, maar durf nog niet.

dus iemand die 120 kg weegt en niet fitness slaat harder dan iemand van 70kg en 90 kilo bencht, want die andere is bijna 2x zo zwaar?

lol. natuurlijk komt het harder aan als iemand van 120 je slaat tegenover iemand van 70kilo :o

antwoord op je vraag kan alleen beantwoord worden met een andere vraag, namelijk: hoeveel squat, deadlift en overhead press je?

ik druk bank elke dag ben ik nu sterk :O?

Ik denk dat hij 2 dumbbells van 26 kg bedoelt.

Maar het is allemaal techniek!

Ik denk dat hij 2 dumbbells van 26 kg bedoelt.

Maar het is allemaal techniek!

droog trainen met 2kg kan ook tog:cool:
d3y4m.gif

Laatst bewerkt:
Je kan beter gaan dammen, wil je sterk slaan.

Terug
Naar boven