Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kracht = massa
en
massa = kracht
wat mack zegt klopt niet. Filmpje hierboven is ook nep, die jongen gebruikt creatine. Ja dan kan iedereen het.

dus iemand die 120 kg weegt en niet fitness slaat harder dan iemand van 70kg en 90 kilo bencht, want die andere is bijna 2x zo zwaar?kracht = massa
en
massa = kracht
wat mack zegt klopt niet. Filmpje hierboven is ook nep, die jongen gebruikt creatine. Ja dan kan iedereen het.
dus iemand die 120 kg weegt en niet fitness slaat harder dan iemand van 70kg en 90 kilo bencht, want die andere is bijna 2x zo zwaar?

kracht = massa
en
massa = kracht

dus iemand die 120 kg weegt en niet fitness slaat harder dan iemand van 70kg en 90 kilo bencht, want die andere is bijna 2x zo zwaar?

creatine
die durft.
ik durf niet meer dan whey hoor.
denk dat als ik creatine ga nemen, dat ik de gains van me leven ga maken, maar durf nog niet.
Beste mensen,
26x2 kg dumbbell drukken normaal omhoog voor schouders
hahaha je doet voor schouders 2kg dumbbells en dan 26 herhalingen?? hahahahIk denk dat hij 2 dumbbells van 26 kg bedoelt.
Maar het is allemaal techniek!

Als ik zwaarder word is mijn lichaam niet meer mooi, dan ben ik uit verhouding.

Ok dus stootkracht wordt bepaald door massa en snelheid, begrijp ik het dan goed dat bodybuilden je sneller maakt (krachttraining alleen, dus niet aankomen) en je daardoor harder kan slaan?
wauw jij bent zo grappig en stoer! als ik jou tegenkom kan ik maar beter uit de weg gaan.
in before!