MuscleMeat

hoe sterk is een gorilla ?

Heb je die armen gezien van een gorilla :X

gorilla's zijn de shit :banana:
180-200kg = lots of pain :eek:

ben altijd benieuwd geweest hoeveel grip die beesten wel niet hebben met die dikke grote handen :)

gorilla's zijn de shit :banana:
180-200kg = lots of pain :eek:

ben altijd benieuwd geweest hoeveel grip die beesten wel niet hebben met die dikke grote handen :)

Enorm denk ik, vergeet niet dat ze al van natuur zo groot zijn in gevangenschap kunnnen ze tot 300kg worden heb ik gelezen.

een chimpansee 3 maal zo sterk? ik denk zelfs een stuk meer, zo'n beest kan je gerust doodmeppen.

In de jungle heb ik half wilde orang oetans bananen gevoerd. Op een gegeven moment stak ik alleen mijn hand uit (dom), en die volwassen orang oetan pakt mijn hand, en ik werd echt fijngeknepen. Gelukkig had hij alleen mij vingers te pakken en niet de hele hand, dus ik kon m'n hand lostrekken. Ze vertelden me dat ze 7 keer de kracht van een mens hebben, en daar was ik inmiddels wel van overtuigd. :cool: Een gorilla lijkt me idd nog een stukje sterker.

Die beesten lopen niet net als wij alleen op hun benen, lijkt mij als je veel gewicht op je armen hebt steunen, dat je daar ook een aardige kracht mee bereikt.

Als ze een tik uit delen lijkt mij dat zo'n aap op 2 poten staat en op 1 arm leunt en daardoor misschien krachtiger staat. Heb er weinig verstand van verder,

In de jungle heb ik half wilde orang oetans bananen gevoerd. Op een gegeven moment stak ik alleen mijn hand uit (dom), en die volwassen orang oetan pakt mijn hand, en ik werd echt fijngeknepen. Gelukkig had hij alleen mij vingers te pakken en niet de hele hand, dus ik kon m'n hand lostrekken. Ze vertelden me dat ze 7 keer de kracht van een mens hebben, en daar was ik inmiddels wel van overtuigd. :cool: Een gorilla lijkt me idd nog een stukje sterker.

:eek: mag er niet aan denken dat ie je pols er afrukt omdat je "die banaan" maar niet wilt loslaten

:eek: mag er niet aan denken dat ie je pols er afrukt omdat je "die banaan" maar niet wilt loslaten

Door zulk soort domme akties zijn anderen aangevallen en zijn hun been- en armspieren zwaar beschadigd doordat ze gebeten werden. Trainen kun je dan wel ff vergeten natuurlijk.

njaah je kunt t mij vragen als half gorrila(paps was een gorilla en mams blind:P)
haha
maaruh er zit wel een kern van waarheid in(een jonge gorilla)is in verglijking met Coleman ongeveer even sterk(gorrilla van ong 6 maand)

gelezen in NGC paper!

interessante discussie, met deze levensvraag heb ik ook al vaak geworsteld

gorilla's zijn toch slimme dieren. het kan toch niet zo moeilijk zijn om ze via een geconditioneerd respons systeem een soort krachttraining te laten afleggen. en stiekum op een eiwitrijk dieet zetten en creatine ed voeren.

ik ben benieuwd!

hoeveel zou een olifant kunnen squatten..?
of deadliften.........;)

Voorzover ik weet heeft het ermee te maken dat door mutaties de mens een bepaalde proteïne, myosine genaamd (afkomstig door de MYH16 gen), niet (meer) in staat is te maken. Hierdoor werd ook de basis gelegd van de groei van grotere hersenen.

zou een gorilla een captain crush gripper No.4 kunnen sluiten :D

Voorzover ik weet heeft het ermee te maken dat door mutaties de mens een bepaalde proteïne, myosine genaamd (afkomstig door de MYH16 gen), niet (meer) in staat is te maken. Hierdoor werd ook de basis gelegd van de groei van grotere hersenen.

Zou wel erg lullig zijn, geen spieren meer die kunnen samentrekken. Myosine en actine zijn essentieel om een spier te gebruiken.

Zou wel erg lullig zijn, geen spieren meer die kunnen samentrekken. Myosine en actine zijn essentieel om een spier te gebruiken.

Du hast recht. Zie al waar ik de fout heb gemaakt. Bij homo sapiens komt het MYH16-eiwit niet meer tot expressie.

Hou je vast jongens:

In Steven Arlin's boek Raw Power, stelt hij dat een gorilla 4000 pond kan bench pressen ofwel: 1818 kg.

Het absolute wereldrecord voor een geared PLer ligt op ca 550 kg meen ik.

Er zijn "ongelukjes" bekend waarbij een gorilla een auto aan een kant optilt en op de kop rolt.

ik zou wel eens met een chimpansee, een kleintje, willen stoeien. Volgens mij word ik zwaaaaaaaaaaaar gepwnd :D

kaalscheren, string aan en insmeren en ze kunnen et podium op toch? :D

ik zou wel eens met een chimpansee, een kleintje, willen stoeien. Volgens mij word ik zwaaaaaaaaaaaar gepwnd :D

Je wordt waarschijnlijk zonder haar en vol krassen, huilend in een hoekje teruggevonden. Chimps kunnen zwaar agressief worden, stoeien wordt al snel vechten..

Terug
Naar boven