- Waardering
- 72
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gorilla's zijn de shit
180-200kg = lots of pain
ben altijd benieuwd geweest hoeveel grip die beesten wel niet hebben met die dikke grote handen![]()
een chimpansee 3 maal zo sterk? ik denk zelfs een stuk meer, zo'n beest kan je gerust doodmeppen.
Een gorilla lijkt me idd nog een stukje sterker.In de jungle heb ik half wilde orang oetans bananen gevoerd. Op een gegeven moment stak ik alleen mijn hand uit (dom), en die volwassen orang oetan pakt mijn hand, en ik werd echt fijngeknepen. Gelukkig had hij alleen mij vingers te pakken en niet de hele hand, dus ik kon m'n hand lostrekken. Ze vertelden me dat ze 7 keer de kracht van een mens hebben, en daar was ik inmiddels wel van overtuigd.Een gorilla lijkt me idd nog een stukje sterker.
mag er niet aan denken dat ie je pols er afrukt omdat je "die banaan" maar niet wilt loslatenmag er niet aan denken dat ie je pols er afrukt omdat je "die banaan" maar niet wilt loslaten
Voorzover ik weet heeft het ermee te maken dat door mutaties de mens een bepaalde proteïne, myosine genaamd (afkomstig door de MYH16 gen), niet (meer) in staat is te maken. Hierdoor werd ook de basis gelegd van de groei van grotere hersenen.
Zou wel erg lullig zijn, geen spieren meer die kunnen samentrekken. Myosine en actine zijn essentieel om een spier te gebruiken.
ik zou wel eens met een chimpansee, een kleintje, willen stoeien. Volgens mij word ik zwaaaaaaaaaaaar gepwnd![]()