Fitness Seller

Hoe vaak eet jij junkfood?

  • Topic starter Big-T
  • Startdatum
  • Reacties 121
  • Weergaven 9K
  • Volgers 22

Hoe Vaak Eet Jij Junkfood?


  • Totaal stemmers
    248

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
periode gehad dat ik nooit junkfood at. Nu laat ik het gebeuren als het gebeurt. Uiteraard niet vaak maar doe er iig niet zo moeilijk meer om.
 
haha ook het eerste wat bij mij op kwam :D

Kijk, ik vind dat er altijd een verschil gemaakt moet worden tussen iemand die al enige tijd bezig is, de nodige massa heeft en er droog bij wilt komen te staan. Die hebben stricte schema's nodig.

De beginnende ecto (including me) hoeft echt niet moeilijk te doen om een burgertje meer of minder.
 
nu ff paar chocolaatjes... DONT TELL?
weet niet eens of dat JUNKfood is:D
 
Elke week, ene keer een burgertje van de Febo, andere keer shoarma van de turk ofzo. 'T is maar net waar ik zin in heb.
 
Zo vandaag weer :D domino's pizza...vet droop er vanaf.
 
Ik ontbijt standaard elke zondagochtend bij de Febo. :o

Verder tussendoor wel eens pizza of wat koekjes. Dit dan wel in de weekenden.
 
bijna nooit eigenlijk dus enkele keren per jaar. sinds ik gestopt ben met roken en eten van zoete troep ben ik erachter gekomen hoe goor MC Donalds of Burger King is! Zo oppervlakkig, zo simpel en zo een trieste smaak voor een smaakpuppilen verpeste mens!
 
Nooit , en als ik er bijna aan wil beginnen , denk ik altijd aan hoeveel cardio ik meot doen om het eraf te krijge :p
 
Meestal 1x per maand probeer het te beperken..
 
de feestdagen is me eetschema altijd een ramp, maar meestal ben ik zo laat op gestaan dat ik bijna niks gegeten heb...ff een kcal bommetje van 2000 ofzo is wel een mooie manier om aan je je dagtotaal bij te dragen:D

volgende week is het weer bij het oude, alleen dit weekend nog:D
 
Hmm, Ik Junk nooit in de zin van patat halen ofzo, wel eet ik veel vette vis (lees paling) En heel veel noten! Ook volle kwark ipv magere kwark is goed te doen! Dat soort dingen doe ik dan wel eens in de week maar geen patat enzo!
 
Iedere zaterdag.
Vanaf maandag 4 weken niet
 
jah friet en in het weekend ships in tegenstelling tot vrienden van mij die zijn elke in de school kantine te vinden
 
ong. half jaar geleden 2x per week nu +- 1x per maand sinds ik gestopt ben met roken zie ik mijn buik zo zwellen na een menutje is het me niet waard meer wel lekker:p
 
Hmm, Ik Junk nooit in de zin van patat halen ofzo, wel eet ik veel vette vis (lees paling) En heel veel noten! Ook volle kwark ipv magere kwark is goed te doen! Dat soort dingen doe ik dan wel eens in de week maar geen patat enzo!

Fail.
 
zondige

nou minimaal 2x per week.
zaterdag en zondag ben ik vrij van sporten , dus dan ga ik er voor.
zaterdag denk ik er nog een beetje om , maar zaterdagavond lekker pils drinken denk !
en zondag is mijn zondigdag , het woord zegt het al !
 
zaterdag "cheat" ik met 1 snickers of een chocolaatje maar dat was het dan ook echt. ik ben heel erg voeding gericht
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven