Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1 train ze anderhalf keer, dinsdag borst en rug en donderdag benen en schouders. bij beide dagen neem ik dan wel een oefening voor de andere spiergroep er bij
Ales jij je benen 2 maand niet traind en dan 5 oefeningen vol uit doet met 4 setjes voluit.
Dan kan de spierpijn inde benen best lang duren.
Trouwens na een benen training heb ik pas de 2e en 3e dag spierpijn![]()
Ik denk dan dat je geen regelmaat in je training hebt, met 2 maand niet trainen. Tenzij je uit een blessure komt, echter zal ik dan al helemaal niet meteen "voluit" gaan.
Uitgaande dat je elke spiergroep minimaal 1x traint in de week, waarover dit topic ging, vindt ik 7 dagen sp wel erg veel.
Sommige zeggen spierpijn geeft aan dat je goed je spieren hebt getraint en de ander zeggen .. het maakt niet uit als je de spieren maar goed pakt, maar als ik nou ga kijken naar hoe zon spier in elkaar steekt dan lijkt mij dat als je spierpijn hebt, je spieren beschadigt hebt,en vervolgens wil dat ook weer zeggen dat wat er beschadigt is ook weer hersteld moet worden waardoor je weer meer spieren krijgt,Zoo zie ik.... zien ander het ook zo ?
Ik zie het ook zo.
Maar stel je zou niet eten blijf je spier pijn dan ook?

Ik zie het ook zo.
Maar stel je zou niet eten blijf je spier pijn dan ook?
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?Ja soms wel, na een hele goede oefening.
Maar ik heb gelezen als je geen spierpijn meer hebt je spier nog niet helemaal hersteld is daarom is beter als je wat lange rust hebt!
Ik doe
dag 1 schouders , biceps
dag 2 rust
dag 3 triceps
dag 4 rust
dag 5 biceps ,schouders
dag 6 rust
dag 7 borst
en met name bicep en triceps soms nog vaker, komt omdat ik de spierpijn daarvan de volgende maar even voel en dan kan ik de dag na de rust er weer tegenaan, of is het beter om 1 keer per week bicep en tricep te doen ? mij lijkt dat vaker geen kwaad kan zolang je maar niet gaan trainen met spierpijn toch ?