MuscleMeat

Hoe veeg jij je reet af? Staand of zittend?

Peiling Peiling Staand of zittend?

• Staand

Stemmen: 73 33,3%
  • Zittend

Stemmen: 114 52,1%
  • Bidet

Stemmen: 8 3,7%
  • Vegen...?

Stemmen: 24 11,0%

• Totaal stemmers
    219
gvd ik lees de titel van dit topic en moet vet hard poepen opeens, brb

Ik sas eerst door en daarna laat ik mij wat zakken in het water en draai ik wat met men reet rond (weet je wel hoeveel papier kost vandaag de dag !)

staand,geeft wel problemen mee!
Door mijn riante aars haar,(zoals ik al eens in een topic heb bekend.)Wil soms het laatste restje niet vallen.
Als ik dan ga staan,komen mijn massive butcheeks tegen elkaar aan en pletten het stukkie poep waardoor ik dus tot judgement day kan blijven vegen.

Misschien dus maar eens zitten vegen

Ben ik net terug van vakantie en had ik op een avondje wat gedronken, waardoor ik plots aan een 10-tal mensen gaan vragen ben hoe ze hun reet afvegen. Opmerkelijk resultaat voor mensen die niet aan krachttraining doen. Iedereen veegt zen reet staand af! :p

maak voor het schijten een beetje een squat beweging en dan zittend wat wipes, vervolgens om het af te maken hijs ik me broek omhoog met een enkele deadlift:D

---------- Toegevoegd om 20:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:54 ----------

staand,geeft wel problemen mee!
Door mijn riante aars haar,(zoals ik al eens in een topic heb bekend.)Wil soms het laatste restje niet vallen.
Als ik dan ga staan,komen mijn massive butcheeks tegen elkaar aan en pletten het stukkie poep waardoor ik dus tot judgement day kan blijven vegen.

Misschien dus maar eens zitten vegen

:hahaha:

maak voor het schijten een beetje een squat beweging en dan zittend wat wipes, vervolgens om het af te maken hijs ik me broek omhoog met een enkele deadlift:D

Eindelijk een echte kenner die het goed weet te verwoorden :)

Hoe zou de paus het doen?

Ik schijt meestal in de douche dus : vegen ???

Terug
Naar boven