XXL Nutrition

Kont afvegen - staand of zittend?

Peiling Peiling Hoe veeg jij je kont af?

• Staand

Stemmen: 29 37,2%
  • Zittend

Stemmen: 49 62,8%

• Totaal stemmers
    78
Weleens bij openbare toiletten op de snelweg in Frankrijk wezen schijten?
Denk dat je daar niet wilt zitten :D

Mijn eerste keer op een frans toilet was met race-kak. Wist niet hoe ik daar moest op gaan, heb uiteindelijk mijn zwembroek volgesch*ten, dus moest me niet meer echt afvegen :D

WTF staand?! Haha, hoe Korky is dat?

---------- Toegevoegd om 21:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:30 ----------

Deze kan regelrecht het PUA boekje in ipv van de 'wie liegen er meer, mannen of vrouwen?' opener. Hoe veeg jij je reet af, staand of zittend?

Zittend natuurlijk, welke noob veegt zijn kont nu rechtstaand af.

Gebruik de zoekfunctie eens. (volgens mij heeft tractortje er ooit al eens een topic over geopend)

Tussen staand en zittend in. Als ik recht op sta, kom ik niet bij m'n anus omdat mijn glutei in de weg zitten. Hardcore of niet?

Wtf staand :roflol::roflol::roflol: Als je rechtstaat zit al je stront toch tussen je billen. ???

Trouwens als je net gepoept hebt gaje toch met je wc-papier in je aars, begrijp eig niet hoe al rechtstaand op een effectieve manier dan je achterste kan schoonvegen.

Idd.

Vroeger deed ik het ook altijd rechtstaan, maar nu ik zo'n dikke reet heb gekregen is het echt niet optimaal meer om het rechtstaan te doen. Tegenwoordig (al tijdje) doe ik het zittend en sinds kort veeg ik langst achter naar voor, dus steek gewoon mn hand tusen mn benen langst de piet kant, snap je :D Zo bestaat er natuurlijk wel dat'k de stront naar mn ballen veeg, maar nog geen problemen mee gehad

Wel epic trouwens dat mensen staand niet bij hun reet kunnen, maar wel een spuit erin kunnen steken.

je staat dan ook niet recht op he. gewoon een beetje doorgebogen nog. quarter squat houding ongeveer denk ik.
zodat je met je hand erbij kan

Dus zo'n beetje de houding aannemen die je wel eens in gevangenisfilms ziet in de douchescene's?

doen jullie dat dan? ik doe het nooit eigenlijk

Half zittend..

die altijd een combinatie eerst zitte dan staan

Niet. Heb een Japanse WC die doet het hele zaakje automatisch.

Hehe, j/k, maar wil zo'n ding ooit wel. Zittend, anders verspreid het zich voor je de kans hebt het weg te vegen.

Nadat ik benen getraind heb ongeveer 2 dagen zittend, vervolgens tot de volgende benen training doe ik het staand...

Terug
Naar boven