Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben altijd superschoon. Msch niet bij een extreme diarree-aanval, voor de rest: Clean as a whistle.Hoeveel shitnuggets danglen er dan tussen jouw cheeks nadat het eruit is gekomen? Bij mij is het altijd schoon en spiritueel.
Het zal je shockeren, ik meen het. Als je een goede relatie met je vrienden hebt is het beter dat je het niet vraagt, mijn manier van naar hen kijken is compleet veranderd na deze grappenmakerij.Ik ga echt aan m'n vrienden vragen wie staand z'n reet afveegt. Die ga ik de rest van z'n leven belachelijk maken.
Dat is gewoon vies. En hoe doe je dat dan? Zulke gecompliceerde technieken kan ik nog niet. Ik ben pas een beginner.
Ik zat ook genadeloos met mn hand in de WC toen ik het zittend probeerde. Gelukkig had ik wel eerst al een snelle flush gedaan omdat ik al het gevoel had dat dit zou gebeuren.
Staand > Zittend.

Op een openbare wc al een paar keer men reet aan de bril afgeveegd, dat is ook altijd lachen voor de volgende...![]()

Dat is echt disgusting dude, te bedenken dat je dan al die bacteriën en huidschilfers aan je aars krijgt![]()
Ik zat ook genadeloos met mn hand in de WC toen ik het zittend probeerde. Gelukkig had ik wel eerst al een snelle flush gedaan omdat ik al het gevoel had dat dit zou gebeuren.
Staand > Zittend.

Hahaha wat een ****ing topic, ik ga maar weer Mario Kart 64 spelen.
Tjok, trust me, staand vegen is awesome. Het geeft je ook de mogelijkheid rond te lopen en je badkamer interieur te bekijken van andere hoeken. Ik kan gewoon niet zittend vegen man, ik mis dat stuk van mn hersens.