AndroidHealthClinic

Veel brood eten. Na het schijten niet nodig om reet te vegen.

Ja wat is het nou veel brood = veel vegen of juist niet?

Ja. veel brood is veel vegen.

Havermout ook btw. Ik moet sowieso altijd veel vegen. :(

Minimaal 1 rol per dag.

heerlijk als je na het legge van een drol zo kan opstaan
everything_went_better_than_expected.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Helaas jongens.

Ik kon er maar 2 dagen van genieten. Op de derde dag moest ik ineens vegen... Want ik liep de WC uit ging zitten en voelde iets warms en nattig. Het schoot meteen door mijn hoofd:"Ownee hè, het kan toch niet waar zijn." Ik dus snel naar de plee rennen, vegen, en ja hoor... Poep aan de pleepapier... Ik moest mijn onderbroek even schoonvegen, het stonk nog wel een beetje maar het was op een vrijdag. Vrijdagavond ga ik toch nooit uit.

Dus, ik neem aan dat dit alleen gebeurt als je van dieet wisselt? Dan moet je lichaam zich nog even aanpassen? Het was ook weer te mooi om waar te zijn, om nooit meer je reet te moeten vegen. Het deed soms wel pijn, omdat het minder makkelijk eruit glijdt.

Daarom denk ik ook, volgens mij veeg je alleen de "smeerolie" weg, en niet de poep itself. Kan iemand met wat meer ervaring dit even ophelderen? Is het smeerolie of gewoon de poep itself?

Bro-tip: na het poepen niet gelijk opstaan om je poeperd af te vegen, want dan pers je je billen samen en is het 'n leuke smeerboel, blijf dus zitten en veeg je poeperd af.

Komt bekent voor!
Had dit laatst ook, vond vet chill, maar nu is het waar vegen geblazen.

succes ermee.

Bro-tip Billen spreiden dan floept die er zo uit, zonder het net te raken ! clean dismount noemen we dat wel

Bro-tip: na het poepen niet gelijk opstaan om je poeperd af te vegen, want dan pers je je billen samen en is het 'n leuke smeerboel, blijf dus zitten en veeg je poeperd af.
Kuis je niet altijd eerst je reet re rechtstaat ????

Bro-tip: scheer je kont, veel minder opkuiswerk!

Kuis je niet altijd eerst je reet re rechtstaat ????

Bro-tip: scheer je kont, veel minder opkuiswerk!

Bro-tip: uit ervaring, scheer niet je kont want als je dan een beetje begint te zweten krijg je van de glibberbillen.. echt niet fijn die haar is je natuurlijke billenhandoek.

link zei:
Later on, trying to deal as best I could, wiping my ass at every opportunity, I discovered another wonderful use for ass-hair - ventilation. I attempted to launch a fart, only to have it get stuck between my asscheeks. Apparently, with no hair, the two pink twins can get vacuum sealed together, and the result was a frustrating fart that slid up and down between my cheeks like a lost gerbil.

volledige text
http://www.craigslist.org/about/best/lax/35274458.html

Laatst bewerkt:
Bro-tip: uit ervaring, scheer niet je kont want als je dan een beetje begint te zweten krijg je van de glibberbillen.. echt niet fijn die haar is je natuurlijke billenhandoek.
Sinds ik mijn kont scheer heb ik de gains van men leven!

Nee serieus, ff tussen ons: een kale reet voelt zo heerlijk :eek: (bij de vrouwtjes ook trouwens :D)!

vegen? je hebt toch een onderbroek aan... die werkt ook als wc papier, alleen dan tijdens het lopen/zitten. Efficienter

Bro-tip: zorg voor een evenwichtige voeding, met voldoende vetten, dan floepen ze er zo uit zonder sporen.

:trollface: toilet paper companies? :fuu:

Repeat for infinite money on saved toilet paper.

Haha, gast, zelfs op een troll topic als deze heb jij nog serieus goed advies xD lach me kapot hier. Karma komt eraan :p

Dit komt allemaal op techniek aan. Als jij je anus loodrecht op het water hebt staan floept het er zonder te knoeien uit. Als je toch een beetje heb geknoeid dan 'wast' het water, dat omhoog komt doordat je drol in het water valt, je poeperd netjes schoon.

Terug
Naar boven