XXL Nutrition

Kont afvegen - staand of zittend?

Peiling Peiling Hoe veeg jij je kont af?

• Staand

Stemmen: 29 37,2%
  • Zittend

Stemmen: 49 62,8%

• Totaal stemmers
    78
Staand met een handdoek die ik met 1 hand vooraan en 1 hand achteraan vasthoudt, en dan heen en weer bewegen.

Zittend met een bil een beetje omhoog gekanteld:)

Hahaha staand :roflol:
Heb het zittend geleerd, en laat ik het daar maar bij houden.

weer een heel ziek topic dit..

wtf wat een topics komen hier af en toe voorbij :p

smeer vaseline tussen mn billen en dan hoef ik niks te vegen.. het glijd er zo langs..

liggend op me rug,met m'n benen omhoog en dan met de pleeborstel erlangs raggen.

het liefst hangend......
Lekker ontspannen ....
en hoppa.

Ik bevind me duidelijk onder de minderheid, staand hier.

Idd.

Vroeger deed ik het ook altijd rechtstaan, maar nu ik zo'n dikke reet heb gekregen is het echt niet optimaal meer om het rechtstaan te doen. Tegenwoordig (al tijdje) doe ik het zittend en sinds kort veeg ik langst achter naar voor, dus steek gewoon mn hand tusen mn benen langst de piet kant, snap je :D Zo bestaat er natuurlijk wel dat'k de stront naar mn ballen veeg, maar nog geen problemen mee gehad
Dacht eerst;wat een klote topic.Maar als ik dat van hierboven las:eek: lag ik plat van het lachen. Langs de piet kant:laugh::laugh::haha:

hahahahahahahaa ruflllll langs de piet kan haha :D ik snap niet hoe je staand veegt, dan plet je de poep toch? :d

rollend mis ik :( :( :(

al die geleerde koppen hier op dbb en de helft weet niet dat je je gat staand kunt afvegen?

Nee nog nooit van gehoord.
Ik ken niemand die staand veegt.
Valt in de categorie lekker moeilijk doen als het makkelijk kan

Vroeger deed ik het staand. Op een gegeven momet overgegaan op zittend, en ik moet zeggen: dat werkt perfect. Ik doe het nooit meer staand.

Vegen jullie dan van boven naar beneden, of van beneden naar boven?

Had het hier met een maat van mij over en die bleek het zittend te doen. Ik ben dus rond gaan vragen (ik doe het zelf staand) en ik heb van meerdere experts gehoord dat het ongeveer 50/50 ligt. Hoe zit dat op DBB?
liggend:rolleyes:
heb jij echt niets beters te doen,dan zo een topic op te starten????

Zittend man:o staand gaat tog niet, moet je je billen nog eens open gaan houden

Terug
Naar boven