Fitness Seller

Hoe vind jij het trainen met dit warme weer?

Peiling Peiling Hoe vind jij het trainen met dit warme weer?

• Totaal stemmers
    242
  • Peiling gesloten .
UB = prima LB= niet te doen

Nope..Sportcitadel in Leeuwarden.
16 euro onbeperkt sporten, onbeperkt zonnebank, onbeperkt sauna, onbeperkt squashen. Dumbbells gaan tot 40kg, er is alleen geen squatrack dus moet squaten in de smith:( Maar voor de rest kan ik er alles doen.

Zit die bij het kalverdijkje? Aan de anne vondelingweg zegmaar ?

Niet erg aangenaam op z'n zachtst gezegd. In mijn gym (een grote veranda) is het er zowel swinters als szomers een sauna als het vrij druk is (meer dan 15man). Als ik nu savonds laat ga met dit weer en enkele sets deadlift, druipt het water al van m'n gezicht en laat ik als gevolg altijd minimum 20 zweetspatten op de mat onder mij achter. Moet er dan ook niet aan denken wat het zou geven als ik zou gaan rond een uur of 7, 8 savonds.

DB press
BOR
MP
armen

Ging lekker, weinig last van de hitte. Wel doorweekt van de zweet.

Beter te warm dan te koud. In de winter is een home gym geen cadeau. :roflol:

26 graden in de gym laat in de avond.. Ik zweet meer maar merk er niet eens zoveel van.

daarstraks voor het eerst moeten kotsen tijdens men training (3x20 squatten), vind het dus maar niets, dat warme weer

Verschrikkelijk. Minder energie, minder trek in eten, minder lust om te trainen. Alles wat ik aanraak is nat.

Douche was wel echt HEERLIJK

Ik heb mijn Wendler set niet eens gehaald door de hitte vandaag. Geprobeerd om 2 uur te trainen; grote zaal met veel ramen die NIET open kunnen en geen airco. Ik had minimaal 5 x 60 moeten MP'en, maar waar ik normaal gesproken 7 x 60 kan, was dit nu 4 x 60 met 10 seconden hijgen tussen iedere rep. Ik kan er echt NIET tegen en ik hoop dat die k*thitte er niet voor zorgt dat ik m'n kracht ga verliezen :(

voor het trainen thuis geen probleem, maar 28.4 voor d cardio... gaat toch wel ver, maar het geeft j erna toch wel een goed gevoel!

Train niet met warm weer, heb dat wel wat anders te doen.

gistere een hele goede training maar omdat het fullbody was waren ik en men train maat bijna omgegaan. scheelde heel weinig! thuis : ETEEEEEN!

Vandaag benen!

:fuu:

Net LB gedaan. Front Squats gingen nog wel, voornamelijk omdat ik er net mee begonnen ben en nog wat zoekende ben, maar uiteindelijk op 75KG terecht gekomen. Kon alsnog meer maar ik focus me toch echt meer op de techniek voorlopig.

Daarna Dumbbell Lunges, dat was echt een killer en was al 2,5KG/DB gezakt. Had wel als voordeel dat de vorm op en top was, dat merkte ik wel goed, maar ondanks dat was het echt een afgang:(

Toen stond Deadlifts op het programma maar toen had ik even zoiets van 'ja, of niet'. Ik besloot maar om Good Mornings te proberen. Eerste setje ging wel, tweede set erg veel zweten, ik voelde het gewoon over mn gezicht stromen, ik dacht dat ik een bloedneus/loopneus had maar was toch echt zweet. Halverwege de derde set werd het zwart voor mn ogen dus maar gestopt.

Toen stonden crunches nog op het programma maar daar had ik echt geen zin meer in, lekker met je natte lichaam over de vloer van je slaapkamer plukjes shaq aan je vast laten kleven zeker, echt niet. Toen dus meteen maar Calf Raises gedaan en dat was het weer... thank god, wtf, pokke weer:mad:

Nope..Sportcitadel in Leeuwarden.
16 euro onbeperkt sporten, onbeperkt zonnebank, onbeperkt sauna, onbeperkt squashen. Dumbbells gaan tot 40kg, er is alleen geen squatrack dus moet squaten in de smith:( Maar voor de rest kan ik er alles doen.

Alles onbeperkt ?! Dat is relaxed!

Een zondagochtend nog de grote 4 (squat/BP/deadlift/OHP) plus BB shrugs gedaan in een zaal waar het minstens 23 graden was ...

Ik moet zeggen dat ik wel merk dat mijn T-shirt wat begint te plakken, maar echt zweten doe ik geen eens: ik kan vrij goed tegen warmte (ben Indo, dus ja). ;)

Maar dingen zoals buiten hardlopen met dit weer (overdag) zoals een jaar of tien geleden ... pfft, ik moet er niet meer aan denken.

Damn wat een meevaller, ik d8 dat we geen airco hadden maar blijkbaar wel. Nogsteeds warm maar je voelt die koude deken over je heen komen als je binnenkomt:D

Anders : Ik train thuis in de kelder, lekker frisjes !

Terug
Naar boven