AndroidHealthClinic

Hoe vreten jullie snel 5000/6000 kcal per dag

Niet al het ijs zit veel suiker in, meestal wel veel vet, wat weer veel cals geeft.

soulreaver zei:
Ben er nog niet naar op zoek geweest. Ga wel binnenkort op zoek :) begrijp dus dat ze het in nijmegen nergens hebben? Daar kom ik nogal zeer regelmatig namelijk.

Jawel in de wat betere toko's verkopen ze meestal wel kokosolie maar dat is niet de goede ik ben opzoek naar ongeraffineerde en ongebleekte, natuurlijke kokosolie dus. Maar kan dat in Nederland nergens vinden kom je weer in Amerika uit.

4cc

Ok, dit was mijn voedingsschema een paar dagen terug, het was zaterdag, dus lang uitslapnen

Maaltijd 1, 13:00:
200 gram weight gainer
1,2 liter melk
Multivitamine
2 Eetlepels lijnzaad

Tussendoor 1,5 liter melk

Maaltijd 2, 14:00:
150 gram havermout
140 gram tonijn

1 liter melk tussendoor

Maaltijd 3, 15:30
150 gram havermout
140 gram tonijn

Maaltijd 4, Postworkoutshake, 16:30
200 gram dextrose
50 gram whey

Maaltijd 5, 17:30
280 gram tonijn
2 Eetlepels lijnzaadolie
1 Appel

Maaltijd 6, 19:00
150 gram mager rundvlees
100 gram rijst

1,5 liter melk tussendoor

Maaltijd 7, 20:00
150 gram pinda's
140 gram tonijn
1 Banaan

1 litertje water tussendoor

Maaltijd 8, 21:30
8 Hele eieren
150 gram havermout

Daarna wat cardio, 15 minuten interval training, daarna heb ik het niet meer bijgehouden. Ging gewoon door dit voedingsschema, met ongeveer evenveel cal. Rond 24:00 slapen

Laatst bewerkt:
Unregistered zei:
Ok, dit was mijn voedingsschema een paar dagen terug, het was zaterdag, dus lang uitslapnen

200 gram weight gainer
1,2 liter melk
Multivitamine
2 Eetlepels lijnzaad

150 gram havermout
140 gram tonijn

1 liter melk tussendoor

150 gram havermout
140 gram tonijn

200 gram dextrose
50 gram whey

280 gram tonijn
2 Eetlepels lijnzaadolie
1 Appel

150 gram mager rundvlees
100 gram rijst

150 gram pinda's
140 gram tonijn
1 Banaan

8 Hele eieren
150 gram havermout

Daarna wat cardio, 15 minuten interval training, daarna heb ik het niet meer bijgehouden. Ging gewoon door dit voedingsschema, met ongeveer evenveel cal. Rond 24:00 slapen

Sow, dat zijn behoorlijk wat calls. Wat zijn je stats?

200 gram dextrose in je postworkoutshake?!?!?! Is dat niet wat overdreven...?

4blikken tonijn :nut:

Veel bier drinken :p

zoveel eten en dan denken dat je groeit? aan 6000kcl kom je snel, maar je wordt vet als een varken.
je wordt door dat vet inderdaad sterker, maar in mijn ogen hou je jezelf flink voor de gek met de massa die je wint want veel is VETTTTTTTTT.
zorg dat je gewoon rond de 12-15% blijft zitten of liefst nog wat eronder.
als je zo vet wordt kun je niet eens zien of je winst boekt want je spieren zijn dan bedekt met een dikke laag vet.

het blijft wel zo dat de meningen over bulken enorm verschillen en in mijn ogen is bulken echt achterhaald.

Ik niet, kom bijna niet aan in vet. Maar ik heb best goede genen. Sinds December zon 6 kilo bijna droge massa aangekomen... en we gaan door. Zit nu op 11 % vet, en de abs zijn nog steeds zichtbaar. Maar ik cheat ook nooit, dat is ook een factor die meespeelt, ook tijdens kerst en nieuwjaar gaat gewoon het voedingsschema door, verder geen alcohol ofzo. Verspreid het eten meer, 12 maaltijden per dag (inculusief Post workout shake) moet makkelijk lukken. Op zon manier is het echt ZO makkelijk om 6000/7000 cal clean te eten.

Unregistered zei:
Ik niet, kom bijna niet aan in vet. Maar ik heb best goede genen. Sinds December zon 6 kilo bijna droge massa aangekomen... en we gaan door. Zit nu op 11 % vet, en de abs zijn nog steeds zichtbaar. Maar ik cheat ook nooit, dat is ook een factor die meespeelt, ook tijdens kerst en nieuwjaar gaat gewoon het voedingsschema door, verder geen alcohol ofzo. Verspreid het eten meer, 12 maaltijden per dag (inculusief Post workout shake) moet makkelijk lukken. Op zon manier is het echt ZO makkelijk om 6000/7000 cal clean te eten.

Zekers goede genen, maar wat zijn je stats?

Unregistered zei:

200 gram weight gainer
1,2 liter melk
Multivitamine
2 Eetlepels lijnzaad

150 gram havermout
140 gram tonijn

1 liter melk tussendoor

150 gram havermout
140 gram tonijn

200 gram dextrose
50 gram whey

280 gram tonijn
2 Eetlepels lijnzaadolie
1 Appel

150 gram mager rundvlees
100 gram rijst

150 gram pinda's
140 gram tonijn
1 Banaan

8 Hele eieren
150 gram havermout

Neem je met uitgaan ook je broodtrommel mee of overdrijf ik nu? :p

Dat zijn heel wat cals zo te zien, waar haal je de tijd vandaan om zoveel te eten? Ik kan me niet eens voorstellen om nooit te cheaten! Ik lust in het weekend me biertje en me kebabje maar al te graag.. :D

• Topic Starter Topic Starter
Unregistered zei:

Hoe krijg je in godsnaam 200 gr dextrose naar binnen

200 gram dextrose
50 gram whey

Is dit niet een beetje te veel, van het goede

Beker water, volgooien tot er geen dextrose meer bij kan, roeren, slikken. 3 keer over en je hebt ongeveer 200 gram. Moest de eerste keren wel bijna kotsen, omdat het heel zwaar op de maag ligt. Probeer maar eens zou ik zeggen!

@ Warrie, wil voordat ik 19 word de 100 kilo proberen te bereiken.

Maarja, dat is een secundair doel. Want ik ben Powerlifter.

Unregistered zei:
@ Warrie, wil voordat ik 19 word de 100 kilo proberen te bereiken.

Maarja, dat is een secundair doel. Want ik ben Powerlifter.
Goed bezig man :)

En die 100kg lukt zeker als je zo blijft vreten :thumbs:

Warrie

Je eigen vvm (vet vrije massa) in grammen is voldoende dextrose post workout. 200 gr. zou ik imho niet doen. Neem dan 15 min. later wat zilvervliesrijst voor extra koolhydraten.

200 gram .. OMG... denk je wel een beetje om je alvleesklier ? (daar wordt je insuline aangemaakt)

Terug
Naar boven