XXL Nutrition

Hoe vreten jullie snel 5000/6000 kcal per dag

Zal ik doen Soulreaver. Maar toch... veel Amerikaanse sites bevelen het aan. Bij T-Mag lees ik het vaak. Maarja, nog nergens wetenschappelijke artikelen gelezen die 2 * VVM bewijzen.

is dat niet 2 maal gewicht in POND dan ? gekke yanks kennen helemaal geen kilo's !

4 * in ponds, maar weet het ook niet zeker. Misschien heb ik het verkeerd gelezen

Maar het is een makkelijke manier om veel cals toe te voegen.

Unregistered zei:
Ik niet, kom bijna niet aan in vet. Maar ik heb best goede genen. Sinds December zon 6 kilo bijna droge massa aangekomen... en we gaan door. Zit nu op 11 % vet, en de abs zijn nog steeds zichtbaar. Maar ik cheat ook nooit, dat is ook een factor die meespeelt, ook tijdens kerst en nieuwjaar gaat gewoon het voedingsschema door, verder geen alcohol ofzo. Verspreid het eten meer, 12 maaltijden per dag (inculusief Post workout shake) moet makkelijk lukken. Op zon manier is het echt ZO makkelijk om 6000/7000 cal clean te eten.

heel knap... maar moet eerlijk zeggen dat ik benieuwd ben hoelang je dit vol gaat houden. Bijna elk uur eten.... dan ben je alleen maar aan het eten. hoe wil je nog andere dingen gaan doen dan? wel respect voor je, absoluut!

ok houden we het wel een beetje gezond??? 200 gram dextrose damn je bent 17 dris is maar een bepaalde afgifte van insuline als je niet voor je 40 diabetes mellitus wilt krijgen zal k die dextrose iets minderen. In T mag hebben ze het waarschijnlijk over pors en die hebben het niet zo op gezondheid ;)

Ja, dat snap ik wel.... Het moest ook 2 * VVM in pond zijn ipv kilo's. Dus de inname van dextrose is nu lager.

Terug
Naar boven