MuscleMeat

Hoe weeg je 5 gram af ongeveer??

  • Topic starter Mr.O
  • Startdatum
  • Reacties 32
  • Weergaven 7K
  • Volgers 0

Bezoekers in dit topic

Gewoon 1 keertje wegen, dan weet je het voortaan... als ik een niet afgestreken soeplepel neem zoals Kale dat zegt dan kom ik echt aan de 10 gram en dat is dus 2 keer te veel... (en zelfs bij 20 euro voor een pond vind ik het toch zonde)

meten is weten.
 
wazzup zei:
Gewoon 1 keertje wegen, dan weet je het voortaan... als ik een niet afgestreken soeplepel neem zoals Kale dat zegt dan kom ik echt aan de 10 gram en dat is dus 2 keer te veel... (en zelfs bij 20 euro voor een pond vind ik het toch zonde)

meten is weten.


haha neem me niet serieus! :p En met een soeplepel bedoelde ik eigenlijk zo'n grote waarmee je soep opschept :D Das wel meer dan 10 gram whehe
 
Ik weeg het af met een digitale weegschaal en dan kom ik op ongeveer 2 theelepels uit. Het er ligt er natuurlijk maar net hoe hoe groot je theelepels zijn :D
 
KaLe zei:
haha neem me niet serieus! :p En met een soeplepel bedoelde ik eigenlijk zo'n grote waarmee je soep opschept :D Das wel meer dan 10 gram whehe
Ork ork ork, soep eet je met een...

Met andere woorden: je zwamt KaLe.
 
Splendid zei:
Ork ork ork, soep eet je met een...

Met andere woorden: je zwamt KaLe.

theelepel???
 
KaLe zei:
Nee joh, met een stoel. Theelepel rijmt toch helemaal niet op 'ork'!?

Bovendien, hoe kan je ooit meer dan 10 gram creatine op een theelepel lepelen?
 
Splendid zei:
Nee joh, met een stoel. Theelepel rijmt toch helemaal niet op 'ork'!?

Bovendien, hoe kan je ooit meer dan 10 gram creatine op een theelepel lepelen?


nou... door een theelepel te gebruiken die zo groot is als een eetlepel! :thumbup:
 
Wat een gezwets allemaal ooit gehoord van soortelijk gewicht?
Dat wil zeggen dat de grootte van de stof verschilt met andere stoffen!
5 gram lood is qua grootte van de hoeveelheid stof kleiner dan 5 gram creatine.
In massa zijn ze gelijk maar in omvang verschilt het!
Ik heb destijds bij mijn pot crea waar geen lepeltje inzat het laten wegen bij de apotheek op een grammenweger 2 afgestreken lepeltjes van 5ml was 5 gram!
 
Wat een gezwets allemaal ooit gehoord van soortelijk gewicht?
Dat wil zeggen dat de grootte van de stof verschilt met andere stoffen!
5 gram lood is qua grootte van de hoeveelheid stof kleiner dan 5 gram creatine.
In massa zijn ze gelijk maar in omvang verschilt het!
Ik heb destijds bij mijn pot crea waar geen lepeltje inzat het laten wegen bij de apotheek op een grammenweger 2 afgestreken lepeltjes van 5ml was 5 gram!

We hebben het toch heel de tijd over hoe je 5gr creatine kan doseren. Wat doet soortelijk gewicht er dan toe :o
 
nu we toch bezig zijn:
wij hebben thuis ook geen digi weegschaal
35-40 gr whey = twee soeplepels?? toch ?
 
theelepel klopt idd wel, maar ik weet cker dat er een maatschepje bij zit:
graai maar eens tot op de bodem!
 
de leeuw zei:
We hebben het toch heel de tijd over hoe je 5gr creatine kan doseren. Wat doet soortelijk gewicht er dan toe :o

Alles de ene poeder is grover en dus zwaarder dan de ander en als je dan gaat afmeten heb je minder en dat geld andersom ook!
Als ik 2 theelepels had gedaan had ik per dosering 8gr binnen gehad van mijn creatine ik heb het na laten wegen bij de apotheek!
 
Creatine Monohydraat die 100% zuiver is weegt overal evenveel bro :D
 
Back
Naar boven