XXL Nutrition

Hoe wordt er aan gekeken tegen homofielen in de sportschool ?

Heeft niet veel nut als je het toch na 5 seconden weer uitspeelt zoals vorige keer.

Misschien heb ik een gunstige invloed Mat, volgens mij wordt Adil wat zachter

---------- Toegevoegd om 10:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:42 ----------

vind het opmerkelijk dat deze topic enkel laat zien hoe wordt er tegen aan... en dat je als je pas klikt of hoeverd over de titel je te weten komt waarover het gaat. Tevens vind ik het opmerkelijk dat er in staat aan gekeken tegen.. ipv naar.... allemaal heel dubieus...

Kom op nou !
Jij hoort er ook bij toch ?

Taalfouten gaan aanduiden terwijl je het hebt over 'deze topic' en 'hoeverd', het is trouwens curieus knuppel, niet dubieus.
Oh had ik het over taalfouten... boob...

---------- Toegevoegd om 13:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:08 ----------

Misschien heb ik een gunstige invloed Mat, volgens mij wordt Adil wat zachter ---------- Toegevoegd om 10:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:42 ---------- Kom op nou ! Jij hoort er ook bij toch ?
Het is dien dien is het... not to be suspected himself... xD

Heeft niet veel nut als je het toch na 5 seconden weer uitspeelt zoals vorige keer.
Matje, Dat was ons geheimpje. je had belooft dat je het niet rond zou bazuinen :(
Straks ga je het nog hebben over die ene keer toen ik mij in m'n anusje liet nemen door je hond.

Vond het overigens wel lekker om als een hond behandelt te worden.

Matje, Dat was ons geheimpje. je had belooft dat je het niet rond zou bazuinen :( Straks ga je het nog hebben over die ene keer toen ik mij in m'n anusje liet nemen door je hond. Vond het overigens wel lekker om als een hond behandelt te worden.

Sodemieters wat word ik hier geil van !
Please tell me more !

---------- Toegevoegd om 17:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:41 ----------

Sodemieters wat word ik hier geil van ! Please tell me more !

By the way ik domineer graag Adil, onthoudt dat.
Ik kan je helemaal uitwonen en daarna superlief zijn.

Hetzelfde als lelijk omgebouwde mannen op de sportschool. Ik heb er niets mee maar soms zijn ze wel aardig. Zolang ze niet met een stijve rondlopen als ik train heb ik er geen problemen mee. Net als vrouwen die niet nat worden als ik er ben, heb ik ook geen problemen mee. Als ik weer constant m'n handdoek op de grond moet gooien voor het vocht ben ik het trainen snel zat en rot ik zo op.

Kusjes boys, ben er een weekje van tussen.
;)

• Like
Waarderingen: mat
Als ik een proteine fartje durf laten op het werk durven men gay collega's wel eens zeggen: "hey niet flirten hé!" Die gasten kunnen er zelf om lachen, zelfde op men gym. Ze komen daar om te trainen en niet om op anderen te geilen.

:roflol: t'is nog waar ook

Hetzelfde als lelijk omgebouwde mannen op de sportschool. Ik heb er niets mee maar soms zijn ze wel aardig. Zolang ze niet met een stijve rondlopen als ik train heb ik er geen problemen mee. Net als vrouwen die niet nat worden als ik er ben, heb ik ook geen problemen mee. Als ik weer constant m'n handdoek op de grond moet gooien voor het vocht ben ik het trainen snel zat en rot ik zo op.

Is vervelend inderdaad, soms kom ik ergens en dan is het gewoon dweilen bij de buren.

potentiele sugardaddys.... mmm:p *oeff*:o:(

Terug
Naar boven