Uncle Outlaw
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 66
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
160 posts en 1 van de Goed Topic, lekker druk ook op DBB, de t*ring we zijn wel gek op homo's of is er misschien meer aan de hand hier.
Hmmm, zei er iemand pillie?? Gladde mocroboy is weer in da 'ouse! Nu nog gladder, heter en beter. Hmm kingkoon klinkt lekker groot, hard en lekker behaard. hmmm i like. ontopic: heb niks tegen homo's. Ze kunnen overigens wel goed pijpen. Stuur me maar een pm als je zin hebt in een spannende nacht. Ik hou wel van het verwijfde type of grote n*gers (extreem aan beide fronten) ---------- Toegevoegd om 18:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:14 ---------- Sinds dat 'incident' met de roos heb ik mijn zoekcriterium flink uitgebreid. Ik zoek nu niet meer op geslacht, maar pak alles wat beweegt, vliegt, kruipt of ademt. ---------- Toegevoegd om 18:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:17 ---------- I'm in
very deep

---------- Toegevoegd om 13:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:00 ---------- Adil mocroboy, helaas is KingKoong overleden die had wel raad geweten met jou hete praatjes![]()

Heeft niet veel nut als je het toch na 5 seconden weer uitspeelt zoals vorige keer.Mag Mat trouwens meedoen? Dan trek ik wel mijn konijnenpak aan.
Mar, ik ben ook lief hoor. Maar als eersteklas sl*t doe ik altijd alsof ik geen interesse heb, zodat je beter je best doet en we, in perfecte harmonie, de liefde kunnen bedrijven. Mag Mat trouwens meedoen? Dan trek ik wel mijn konijnenpak aan. ---------- Toegevoegd om 23:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:50 ---------- Oh ja, no homo ---------- Toegevoegd om 23:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:50 ---------- Wil jij ook meedoen? Pm me maar, dan geef ik je wel een eh.. mijn nummer
,Ik zuig elke week minstens één pik om te laten zien dat ik niet homofoob ben![]()

vind het opmerkelijk dat deze topic enkel laat zien hoe wordt er tegen aan... en dat je als je pas klikt of hoeverd over de titel je te weten komt waarover het gaat. Tevens vind ik het opmerkelijk dat er in staat aan gekeken tegen.. ipv naar.... allemaal heel dubieus...